Ιούνιος 20 2015
Σχόλια: Comments Off

Πως να προστατευτείτε από τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών

credit-card

 

Πως να προστατευτείτε από τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών

Οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων φοβούνται τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών. Χρειάζεται μόνο μια φορά για έναν έμπορο να ρωτήσει την χρέωση για να σταματήσει πιθανόν μια δεύτερη να συμβεί.  Ευτυχώς, αν προετοιμαστεί εκ των προτέρων θα αποφύγει μια τέτοια χρέωση, που δεν θεωρείται ποτέ παιχνίδι.

Έτσι, πως ένας ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, που ποτέ δεν έχει συναντήσει τους πελάτες του, αποφεύγει τις αντίστροφες χρεώσεις;

 

Η πραγματική χρέωση της πιστωτικής κάρτας

Όταν ένας ιδιοκτήτης μια επιχείρησης συνάπτει συμφωνία με έναν επεξεργαστή πιστωτικών καρτών, ο επεξεργαστής αυτός προωθεί συνήθως το ποσό από κάθε πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας του αγοραστή στον έμπορο μέσα σε διάστημα τριών ημερών. Ωστόσο ο αγοραστής μπορεί να αμφισβητήσει την χρέωση για κάποιο διάστημα μετά την αγορά. Αυτό διαφέρει από τους νόμους του κάθε κράτους, αλλά είναι περίπου 90 ημέρες μετά την αγορά.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο αγοραστής έχει μία από τις τρεις ακόλουθες απαιτήσεις σε μία αντίστροφη χρέωση: α) ο αγοραστής δεν αγόρασε τα αντικείμενα και η πιστωτική κάρτα χρησιμοποιήθηκε δόλια β) ο αγοραστής δεν παρέλαβε τα αντικείμενα που παρήγγειλε και γ) ο αγοραστής παρέλαβε τα αντικείμενα, αλλά δεν ήταν αυτά που ήταν στην περιγραφή. Όταν ο αγοραστής αμφισβητεί μια αγορά, η διαδικασία επίλυσης ή αντίστροφης χρέωσης ξεκινά και ο έμπορος πρέπει να αποδείξει πως ο αγοραστής έλαβε τα νόμιμα αντικείμενα.

Μόλις ξεκινήσει μια διαφορά, οι περισσότεροι επεξεργαστές παίρνουν πίσω τα χρήματα που δόθηκαν στον έμπορο, μέχρι να επιλυθεί η διαφορά. Ο επεξεργαστής ζητά από τον έμπορο ότι οι ισχυρισμοί του αγοραστή είναι ψευδής , καθώς συνήθως ο αγοραστής πιστεύεται ότι λέει αλήθεια μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. Μετά την παραλαβή των πληροφοριών από τον έμπορο, ο επεξεργαστής καθορίζει αν ο έμπορος πρέπει να λάβει τα χρήματα ή αν ο ισχυρισμός του αγοραστή ήταν δικαιολογημένος.  Ανάλογα με τον τύπο του ισχυρισμού γίνονται απάτες. Συνήθως δεν λαμβάνονται τα αντικείμενα, είναι ακατάλληλες οι περιγραφές και η τεκμηρίωση αυτών μπορεί να βοηθήσει τον έμπορο να κερδίσει την υπόθεσή του.

 

Προστασία από τις Αντίστροφες Χρεώσεις

Για να μην έχουν πρόβλημα με τους ισχυρισμούς των πελατών, οι έμποροι πρέπει να διαθέτουν καλούς όρους χρήσης και μια καλή προστασία πολιτικής προσωπικών δεδομένων στις ιστοσελίδες τους. Πρέπει να απαιτούν από τον αγοραστή, πριν προβεί σε οποιαδήποτε αγορά, να συμφωνήσει πρώτα με τους όρους χρήσης και με τις συμφωνίες που αναγράφονται σ’ αυτούς. Τα έγγραφα αυτά θα πρέπει να έχουν σαφή γλώσσα σε σχέση με τη διαδικασία αποστολής, τις πολιτικές επιστροφής και ποια στοιχεία συλλέγονται για τους χρήστες της ιστοσελίδας.

Για να αντιμετωπίσει τις διάφορες κατηγορίες και τις απάτες, ο έμπορος θα πρέπει να χρησιμοποιεί μια καλή πλατφόρμα ή το πρόγραμμα « google analytics» για να μπορέσει να ελέγξει τη διεύθυνση IP, τη θέση, την ημερομηνία και την ώρα της κάθε αγοράς στην ιστοσελίδα του. Πριν την αποστολή των παραγγελιών , ιδιαίτερα μεγάλων ποσών, ένας έμπορος θα πρέπει να επιβεβαιώσει τη θέση του αγοραστή και αν ταιριάζει με τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας και την διεύθυνση αποστολής του .

Για παράδειγμα, εάν ένας αγοραστής ισχυρίζεται ότι η διεύθυνση λογαριασμού είναι στο Denver, αλλά η θέση (μέσω της διεύθυνσης IP) όπου πραγματοποιήθηκε η χρέωση και η διεύθυνση αποστολής είναι στο Austin θα πρέπει να αυξήσει τις υποψίες για περαιτέρω έρευνα. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δημόσια έγγραφα εάν θελήσετε να ταιριάζει το όνομα της πιστωτικής κάρτας με τη διεύθυνση του παραλήπτη.

Εάν δεν στέλνετε τακτικά σε διεθνές επίπεδο, να διερευνήσετε προσεχτικά όλες τις διεθνείς αγορές πριν στείλετε κάτι. Οι έρευνες μπορεί να περιλαμβάνουν πραγματικές συνομιλίες με τον αγοραστή, επιπλέον email με τον αγοραστή, να μην αποδέχεστε καμία παραγγελία από χώρες που είναι γνωστές για απάτες, μειωμένη ποσότητα αποστολής στην πρώτη παραγγελία και απαίτηση μετρητών κατά την παράδοση και όχι πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας.

Για να αποφευχθούν οι χρεώσεις από προϊόντα που δεν έχουν παραδοθεί, οι έμποροι θα πρέπει να έχουν ένα στάνταρ πρότυπο με τις διαδικασίες αποστολής. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με το πώς πρέπει τα προϊόντα να συσκευάζονται, τι είδους ασφάλεια πρέπει να χρησιμοποιείται και πότε πρέπει να απαιτείται  επιβεβαίωση παράδοσης. Για υψηλές παραγγελίες, η ασφάλεια πρέπει πάντοτε να απαιτείται ως μέρος του κόστους της αλληλογραφίας και οι παραδόσεις θα πρέπει να απαιτούν πάντα μια υπογραφή πριν την αποστολή του πακέτου.  Για χαμηλές παραγγελίες, η ασφάλεια και η υπογραφή επιβεβαίωσης απαιτούνται μόνο όταν ο έμπορος ξέρει ότι μια πιθανή χρέωση μπορεί να την απορροφήσει ως μέρος της επιχειρηματικής του δραστηριότητας.

Για να αποφευχθούν οι χρεώσεις από τις παραλαβές λανθασμένων προϊόντων, θα ήταν καλύτερα να διαθέτουμε ένα βίντεο ή στατικές εικόνες όλων των προϊόντων που αποστέλλουμε. Αν ένας έμπορος έχει τμήμα αποστολής, το τμήμα αυτό θα πρέπει να διαθέτει κάμερα για να δείχνει τι συσκευάζεται για κάθε πελάτη. Αν δεν έχει τέτοιο τμήμα οι εικόνες θα πρέπει να λαμβάνονται από υψηλές παραγγελίες κι όχι από τυχόν ύποπτες , εφόσον αυτές αποστέλλονται.

Οι έμποροι επίσης θα πρέπει να γνωρίζουν αν τα στοιχεία των προϊόντων που αναγράφονται στην ιστοσελίδα τους περιγράφονται με ακρίβεια. Εάν το μέγεθος ή οι προδιαγραφές των στοιχείων είναι ανακριβή, αυτό θα πρέπει να δηλώνεται σε ένα «κουτάκι» κατά τη διάρκεια της παραγγελίας. Για παράδειγμα η τέχνη και τα χειροποίητα προϊόντα είναι συνήθως ανακριβή οπότε πρέπει να ζητείται  επιβεβαίωση της εικόνας κάθε φορά.

 

Επικοινωνήστε με τον αγοραστή

Για να μην έχετε πρόβλημα με τις χρεώσεις, από προϊόν που δεν παραδόθηκε, ή με προϊόν που παραδόθηκε λάθος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αγοραστή αφού λάβει το προϊόν για να παραλάβετε την επιβεβαίωση παράδοσης  και αν έχετε τα σωστά στοιχεία αυτής. Ένας εύκολος τρόπος για να επιβεβαιωθεί η παραλαβή του προϊόντος, είναι να στείλετε ένα email περιέχοντας ένα πρόγραμμα έρευνας (υποθέτοντας πάντα ότι το πρόγραμμα αυτό θα μπορεί να ξέρει ποιος δίνει τις απαντήσεις και ποιες είναι αυτές).

Για παράδειγμα, αν ένας αγοραστής δηλώσει ότι έλαβε το προϊόν και τα ποσοστά είναι «καλά», ο έμπορος έχει την απόδειξη ότι το προϊόν παραλήφθηκε και άρεσε, υποθέτοντας πάντα ότι η διεύθυνση του email είναι όντως του αγοραστή, αν όχι, κάποια απάτη έχει υπάρξει. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε πληροφορίες απ τον αγοραστή αν το πρόγραμμα της έρευνας αυτής του άρεσε. Αυτό θα σας βοηθήσει μελλοντικά και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί  στο να μην έχετε διαφορές στις χρεώσεις, αν φυσικά οι αγοραστές σας έχουν αξιολογήσει υψηλά.

Εάν ένας αγοραστής ξεκινήσει μια αντίστροφη χρέωση, έχοντας ακριβείς και επαγγελματικές επιδόσεις, αυτό βοηθά.  Εάν έχετε ακολουθήσει τα παραπάνω βήματα, θα έχετε τις συμφωνίες που έχουν τεθεί σε εφαρμογή, τα αρχεία τοποθεσίας IP, τις διαδικασίες αποστολής, τις αποδείξεις επιβεβαίωσης και την επικοινωνία με τον αγοραστή μετά την πώληση.

Στείλτε αυτές τις πληροφορίες στη διαδικασία της πιστωτικής κάρτας για να δείτε όντως αν ο αγοραστής πλήρωσε και παρέλαβε το προϊόν. Έχοντας μια διαδικασία σε ισχύ και ακολουθώντας αυτή σε όλες τις μετέπειτα πωλήσεις,  η επιχείρησή σας θα είναι στην καλύτερη δυνατή θέση ώστε να αποφεύγονται οι αντίστροφες χρεώσεις, τόσο με τη αποτροπή τους όσο και δίνοντάς σας μια ισχυρή άμυνα αν συμβεί κάτι τέτοιο.

 

Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να το κάνεις να σου αποδίδει περισσότερο μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Τηλεφώνησέ μας τώρα στο 24310 31044.

Αν θέλεις να αποκτήσεις το δικό σου αποδοτικό κατάστημα τότε ζήτησε μία προσφορά για κατασκευή eshop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών