fbpx

Μ-commerce 
H επόμενη
γενιά του
e-commerce
είναι εδώ
και ήρθε
για να μείνει.
Μην μείνεις πίσω

Δείτε γιατί!

Αναπαραγωγή Βίντεο

To m-commerce αποτελεί
τη φυσική εξέλιξη του e-commerce.

Όμως η «μετάβαση» του e-commerce σε m-commerce
δεν είναι τόσο ήπια όσο θα ήθελε ένας ιδιοκτήτης online επιχείρησης.
Κι αυτό αποδεικνύεται περίτρανα και υποστηρίζεται από έγκυρες έρευνες.

Βάσει λοιπόν στατιστικών ερευνών, η αξιοποίηση των mobile συσκευών για τους online αγοραστές
γίνεται κυρίως για αναζήτηση προσφορών (93%), για εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης (84%),
για αναζήτηση τιμών ενώ βρίσκονται σε φυσικό κατάστημα (65%) και για κατέβασμα εφαρμογών (64%).
Όμως η κύρια συσκευή για πραγματοποίηση των διαδικτυακών αγορών
παραμένουν οι Η/Υ (80%), ενώ μόλις 15 % αναφέρουν το κινητό και 5% το tablet.

To 2018 καταγράφηκε μεγάλη αύξηση των online αγοραστών στο internet «εν κινήσει» στο 60% από το 39% το 2017. Η τάση αυτή θα συνεχιστεί αφού συμβαδίζει και με το εύρημα ότι η πρόσβαση των online αγοραστών στο internet γίνεται πρωτίστως μέσω κινητού τηλεφώνου (93%)1.
1 Ανακοίνωση τύπου, «Οι Προοπτικές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου στην Ελλάδα το 2019», Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

— 93% πρόσβαση online αγοραστών μέσω κινητού τηλεφώνου

— 7% πρόσβαση online αγοραστών μέσω Η/Υ, laptop, tablet.

Mε απλά λόγια, το m-commerce ήρθε για να μείνει.
Πρέπει λοιπόν κάθε ιδιοκτήτης online επιχείρησης
να μην μείνει πίσω.

e-commerce vs m-commerce

Κινητικότητα

Οι online αγορές συνήθως απαιτούν τη χρήση ενός υπολογιστή, οπότε
ο χρήστης πρέπει να βρίσκεται σε ένα συγκεκριμένο & σταθερό σημείο.
Ακόμα και η χρήση ενός laptop απαιτεί σταθερότητα, δηλαδή να κάθεται
κάποιος κάπου για να πραγματοποιήσει την online αγορά του.

Αντιθέτως, το m-commerce προσφέρει στον χρήστη απίστευτη ευελιξία
& ευκολία
, επιτρέποντάς του να κάνει online shopping οπουδήποτε
& οποτεδήποτε επιθυμεί. Το κινητό έχει γίνει η προέκταση του χεριού μας
& έτσι με λίγα μόνο κλικ, χωρίς να απαιτείται η χρήση καρτών, ο πελάτης
πραγματοποιεί τις αγορές του με τα λεγόμενα «ηλεκτρονικά πορτοφόλια»
Apple Pay, ενώ οι χρήστες του Android Pay μπορούν να πληρώσουν
με τα smartphone, τα tablet ή τα smartwatches.

Εντοπισμός Τοποθεσίας

Οι δυνατότητες εντοπισμού τοποθεσίας του e-commerce είναι περιορισμένες λόγω της μη φορητότητας των e-commerce συσκευών του.

Αντιθέτως, τα application (εφαρμογές) μπορούν να εντοπίσου την τοποθεσία
του χρήστη με τη βοήθεια της τεχνολογίας GPS, Wi-Fi κ.α.
Ως αποτέλεσμα, οι m-commerce apps προσφέρουν περιεχόμενο σχετικό
με την τοποθεσία του χρήστη & προσωποποιημένες προτάσεις αγοράς.
Για παράδειγμα, με τα notifications (ειδοποιήσεις) οι επιχειρήσεις
που βρίσκονται κοντά στον χρήστη μπορούν να προσφέρουν
προσωποποιημένες εκπτώσεις στοχεύοντας πλέον σε συγκεκριμένους
πελάτες
 της εκάστοτε τοποθεσίας.

Μεγαλύτερη Ασφάλεια

Η ασφάλεια αποτελεί κρίσιμο παράγοντα στην απόφαση αγοράς
μέσω του διαδικτύου. Στο e-commerce, ο πιο συνηθισμένος τρόπος
πληρωμής είναι οι πιστωτικές/χρεωστικές κάρτες.

Αντιθέτως, το m-commerce προσφέρει μεγαλύτερη ασφάλεια διότι
μπορεί να προσφέρει βιομετρική ταυτοποίηση (biometric authentication)
μέσω retina scans, face ID, ή fingerprints.

Εμπειρία πλοήγησης & αγοράς

Οι άνθρωποι κρατούν συχνά το κινητό τους πάντα δίπλα τους.
Έτσι προσφέροντας το κατάλληλο περιεχόμενο με τον σωστό τρόπο,
οι επιχειρηματίες ενός e-shop μπορούν να τραβήξουν το ενδιαφέρον τους
πιο εύκολα και πιο συχνά
. Όταν όμως η εμπειρία πλοήγησης & αγοράς
είναι πολύπλοκη, χρονοβόρα & δύσκολη, ο χρήστης παραμένει χρήστης,
και όχι πελάτης, όπως θα θέλατε.

Αντιθέτως, εάν ο δυνητικός πελάτης ψάξει το περιεχόμενο ή την
προωθητική σας ενέργεια στο κινητό & η εμπειρία πλοήγησης είναι εύκολη,
γρήγορη & ευχάριστη, να είστε σίγουροι ότι ο επισκέπτης σας έχει μεγαλύτερες
πιθανότητες να γίνει πιστός πελάτης σας.

Προσωποποιημένη Αντιμετώπιση

Όταν χρησιμοποιούνται σωστά τα push notifications αποτελούν έναν
εξαιρετικό τρόπο engagement του χρήστη με το e-shop σας
 ή με μία
εφαρμογή που σχετίζεται με αυτό.

Υπολογίζεται κατά μέσο όρο οι 62% των χρηστών θα επιστρέψουν μέσω
κινητού στο e-shop σας, εάν αυτό είναι εύχρηστο και «προσωποποιεί»
τα push notifications ανάλογα με την παρελθοντική συμπεριφορά του χρήστη.

Μην ξεχνάμε ότι η πρόσβαση των online αγοραστών στο internet
γίνεται πρωτίστως μέσω κινητού τηλεφώνου (93%).
Για να κρατήσετε τον online αγοραστή μέσω του m-commerce πρέπει να βρείτε τον σωστό συνεργάτη.
Δεν χρειάζεται πολύ ψάξιμο·

η plushost.gr είναι δίπλα σας.

Γιατί σας συμφέρει να επιλέξετε
το m-commerce της plushost.gr;

3 διαφορετικά front-ends

Μόνο η πλατφόρμα plushost.gr παρέχει 3 διαφορετικά front-ends!
1 για μεγάλη οθόνη,
1 για tablets και,
1 για οθόνες κινητών.

Τα 3 διαφορετικά front ends μας επιτρέπουν να έχουμε το maximum
της απόδοσης
 και για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν χρησιμοποιούμε
responsive τεχνολογία.

Αναπαραγωγή Βίντεο

Ανακαλύψτε

την πλατφόρμα μας

◀ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO

Adaptive not Responsive

H πλατφόρμα λοιπόν της plushost επιτρέπει την adaptive τεχνολογία
και όχι τη responsive τεχνολογία.

Μια ιστοσελίδα η οποία έχει Responsive web design (RWD), κατά τη χρήση της
σε ένα, π.χ. smartphone, θα διαμορφωθεί αυτόματα με τέτοιο τρόπο ώστε
να μην χρειάζεται ο χρήστης να κάνει μεγέθυνση ή να κάνει πλάγιο scroll
για να διαβάσει με ευκολία το περιεχόμενο της.

To Adaptive web design (AWD) όμως, είναι καλύτερο αφού επιτρέπει την
δημιουργία πολλαπλών εκδοχών μιας ιστοσελίδας
 για να επιτευχθεί βέλτιστη
προσαρμογή του περιεχομένου ανάλογα με τη συσκευή του χρήση.

Έτσι, δεν ανταποκρίνεται (respond) απλά στη συσκευή, αλλά προσαρμόζεται
και παραμετροποιείται ανάλογα με τη συσκευή.

Βέλτιστες Πρακτικές

Και το σημαντικότερο, η πλατφόρμα της plushost.gr είναι απόλυτα
προσαρμοσμένη με τις παγκόσμιες βέλτιστες πρακτικές.

Μην μείνετε πίσω.

Ακολουθήστε τις εξελίξεις με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο
Με την plushost.gr
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ MAZI MAΣ ΣΗΜΕΡΑ