Οκτώβριος 20 2012
Σχόλια: Comments Off

Στην Ελλάδα οι λιγότερες online πωλήσεις στην Ευρωζώνη

Τον χαμηλότερο ρυθμό αύξησης στις πωλήσεις προϊόντων μέσα από το Ιντερνετ έχει η Ελλάδα στην Ευρωζώνη.

Αυτό προκύπτει από έρευνα της εταιρείας Euromonitor International που έγινε για λογαριασμό του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας.

Σύμφωνα με τη μελέτη, οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ελλάδα αυξήθηκαν 9% το 2011 σε σχέση με το 2010. Την ίδια ώρα οι πωλήσεις στη Μ. Βρετανία τρέχουν με αμείωτο ρυθμό αφού σημείωσαν αύξηση 19%. Αλλες χώρες που παρουσιάζουν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον είναι η Πορτογαλία που σημείωσε αύξηση 23% και η Ιταλία με 22%.

Οπως φαίνεται από τα παραπάνω στοιχεία, η Πορτογαλία αποτελεί μια δυναμική αγορά όπου οι καταναλωτές φαίνεται να βρίσκουν λύσεις εν μέσω κρίσης στα πιο οικονομικά προϊόντα που προσφέρονται μέσω Ιντερνετ.

Στις χώρες αυτές επίσης οι καταναλωτές δαπανούν περισσότερα χρήματα για online αγορές σε σχέση με τους Έλληνες.

Ο Έλληνας online καταναλωτής κατά μέσο όρο δεν ξοδεύει περισσότερα από 30 ευρώ το έτος για διαδικτυακές αγορές, ενώ αντίστοιχα ο Αγγλος στη Μ. Βρετανία ξοδεύει το εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα ποσό των 530 ευρώ ανά έτος, που αντιστοιχεί στο 3,6% της συνολικής καταναλωτικής του δαπάνης. Μια σύγκριση στο μέσο εισόδημα δεν ανταποκρίνεται στα προαναφερθέντα νούμερα, καθώς ο μέσος εργαζόμενος στην Ελλάδα κερδίζει 17% λιγότερα χρήματα από τον αντίστοιχο εργαζόμενο στο Ηνωμένο Βασίλειο (2011), με τις προβλέψεις για το 2012 να είναι ακόμη πιο δυσοίωνες για την Ελλάδα.

Σύμφωνα επίσης με τη μελέτη τα εμπόδια ανάπτυξης των πωλήσεων ιντερνετ στην Ελλάδα είναι η δυσπιστία του Έλληνα απέναντι σ’ αυτές τις online συναλλαγές, η ελλιπής γνώση, τα μεγάλα έξοδα αποστολής αλλά και η μεγάλη ανεργία στους νέους (αγγίζει το 50% στην Ελλάδα).

Πηγή: http://www.ethnos.gr

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή e shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών