Οκτώβριος 16 2011
Κατηγορία:
Google adwords
Intrenet marketing
Σχόλια: Comments Off

Page Rank (PR) – Έρευνα ανταγωνισμού για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

page rank

Page Rank (PR) Έρευνα ανταγωνισμού

Η μέτρηση του ανταγωνισμού είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην Ελλάδα δεν θα συναρτήσετε ιδιαίτερο πρόβλημα με τον ανταγωνισμό, όμως καλό είναι να γνωρίζετε από πριν τι θα χρειαστεί να κάνετε, ώστε να καταταχτείτε στις πρώτες θέσεις για τις keywords που έχετε επιλέξει να στοχεύσετε.

Για να μπορείτε να κατανοήσετε αυτά που λέμε, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε τι είναι το search engine optimization. Αν δεν γνωρίζετε, καλύτερα να περάσετε πρώτα από την σελίδα του search engine optimization και μετά να επανέλθετε.

Αν σκοπεύετε να δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, μέρος της έρευνας για τον ανταγωνισμό αποτελεί και η έρευνα για τις τιμές των προϊόντων. Νομίζω πως μια τέτοια έρευνα είναι σχετικά απλή και δεν χρειάζεται να σας δώσουμε επιπλέον πληροφορίες.

Το σκεπτικό είναι σχετικά απλό. Καταγράφεις τις τιμές που πωλούν ένα προϊόν τα ανταγωνιστικά websites, στην συνέχεια τις συγκρίνεις με τις τιμές χονδρικής των drop shippers και εξετάζεις αν μπορείς να το πουλήσεις σε λιανική τιμή με κέρδος. Το δύσκολο κομμάτι στην μέτρηση του ανταγωνισμού στο διαδίκτυο, είναι να εξακριβώσεις κατά πόσο είναι εφικτό να καταταγείς ψηλά στις μηχανές αναζήτησης, για τις keywords που αφορούν τα προϊόντα που θέλεις να πουλήσεις.

page rank (pr)

Έρευνα του ανταγωνισμού με το SEO tool

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να μετρήσεις τον ανταγωνισμό στο search engine optimization. Ο απλούστερος είναι με το SEO tool του Firefox, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν. Φυσικά θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τον Mozilla Firefox για να το χρησιμοποιήσετε.

Επίσης προσφέρεται σε συνεργασία με το SeoBook, οπότε θα πρέπει να κάνετε μια δωρεάν εγγραφή στο newsletter για να μπορέσετε να το κατεβάσετε. Η διαδικασία είναι απλή και πιστέψτε με αξίζει να το έχετε. Ο λόγος που πρέπει να μπέιτε στην διαδικασία να κατεβάζετε add-ons, είναι για να κάνουμε τη ζωή σας πιο εύκολη. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να μετρήσεις τον ανταγωνισμό, όμως κανένας δεν είναι τόσο γρήγορος και εύκολος όσο με το SEO tool.

Κάτω από τις κανονικές εμφανίσεις της Google εμφανίζονται ένα σωρό χρήσιμες πληροφορίες. Στην αρχή βρίσκεται το Page Rank (PR), ο οποίος είναι ένας αριθμός από το 0 έως το 10 και εκφράζει την σπουδαιότητα της ιστοσελίδας, σύμφωνα με την Google.

Όσο μεγαλύτερος ο αριθμός αυτός, τόσο μεγαλύτερη η σπουδαιότητα της ιστοσελίδας. Αν στην πρώτη σελίδα της αναζήτησης, για μια keyword που θέλετε να καταταγείτε ψηλά, δείτε πολλές σελίδες με υψηλό Page Rank, τότε ο ανταγωνισμός αναμένεται να είναι σημαντικός.

Το SEO tool εμφανίζει επίσης και τον αριθμό των backlicks προς την κάθε ιστοσελίδα. Ο αριθμός των back ή incoming links σε μια ιστοσελίδα είναι ο παράγοντας που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο στην κατάταξή της. Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τον αριθμό των συνολικών links που δίνει η Yahoo, τον αριθμό που προέρχεται από social και αρκετές ακόμα πληροφορίες.

Με το SEO tool θα έχετε μια ιδέα για το πόσα links θα πρέπει να συγκεντρώσετε για να βρεθείτε στην πρώτη θέση της κατάταξης. Αν δείτε πως ο αριθμός των links είναι πολύ μεγάλος μην απογοητεύεστε, καθώς μπορείτε να νικήσετε την μεγάλη ποσότητα των links με ένα μικρότερο αριθμό ποιοτικότερων links.

Όσο πιο σημαντικό θεωρεί η Google ένα website (υψηλό Page Rank), τόσο μεγαλύτερη αξία έχει ένα link που προέρχεται από αυτό το website.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών