Ιανουάριος 20 2012
Κατηγορία:
Intrenet marketing
Social networks
Σχόλια: Comments Off

Γιατί πρέπει οι εταιρίες να επενδύσουν στην Google + Brand pages

google-plus-one_mage

Δεδομένου ότι ο διαχωρισμός μεταξύ της βελτιστοποίησης στις μηχανές αναζήτησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι ξεκάθαρος και αποτελούν μια καλά συντονισμένη προσπάθεια, είναι πολύ σημαντικό τόσο οι μικρές όσο και μεγάλες επιχειρήσεις να ενημερώνονται για τις νέες ευκαιρίες που τους δίνονται να διαδώσουν τη φήμη του εμπορικού τους σήματος και να συνδεθούν άμεσα με το κοινό τους. Όταν η Google κάνει μια κίνηση στον κοινωνικό χώρο, είναι σημαντικό να δώσετε προσοχή, να κατανοήσετε και να προσδιορίσετε πώς η προσφορά μπορεί και πρέπει να αξιοποιηθεί προς όφελος της επιχείρησής σας.

Με την πρόσφατη ανακοίνωση της Google + Brand Pages, πολλοί άνθρωποι μπορεί να είπαν “Η επιχείρησή μου είναι ήδη ενεργή στο Facebook και το Twitter, γιατί να ασχοληθώ με ένα ακόμα κανάλι κοινωνικής δικτύωσης;” Αυτή είναι μια έγκυρη ερώτηση λόγω του όγκου του χρόνου και των πόρων που απαιτούνται για την αποτελεσματική διαχείριση κάθε μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Εκ πρώτης όψεως, η Google + Brand pages μπορεί να φαίνεται ως ένα άλλο Facebook με ένα μέρος της βάσης χρηστών. Ωστόσο, αυτά είναι μερικά μοναδικά στοιχεία που πρέπει να εξετάσετε πριν το απορρίψετε:

Μικρότερη βάση χρηστών

Παρόλο που η Google + έχει πολύ μικρότερη βάση χρηστών έναντι του Facebook (υπολογίζεται σε 40 εκατομμύρια έναντι 800 εκατ.), αυτό δεν σημαίνει κατ ‘ανάγκη ότι θα πρέπει να το αγνοήσετε και να εστιάσετε όλες τις προσπάθειές σας στο Facebook. Με λιγότερους χρήστες, υπάρχει λιγότερος θόρυβος και περισσότερη έμφαση στο χώρο. Το Facebook είναι γεμάτο ενημερώσεις από την πρόσφατη ενσωμάτωση υπηρεσιών, όπως το Spotify και η Washington Post, καθώς και παιχνιδιών, “happy birthdays” και φωτογραφιών των φίλων και της οικογένειας. Η Google +, από την άλλη πλευρά, φαίνεται να καθοδηγείται περισσότερο από περιεχόμενο επαγγελματικό, ενημερωτικό, και στοχευμένο στη βιομηχανία. Εξαιτίας αυτού, οι εταιρίες μπορεί να είναι σε θέση να δημιουργήσουν μια πολύ πιο άμεση και προσωπική σχέση με το κοινό τους.

Μοναδική Λειτουργικότητα

Η Google + προσφέρει μια μοναδική λειτουργικότητα με την ικανότητά της να φιλοξενήσει «στέκια», ή ζωντανά audio / video chats, μεταξύ της ίδιας και του κοινού της. Τα «Στέκια» αυτά παρέχουν την ευκαιρία για απευθείας συζητήσεις, λαμβάνουν άμεση ανατροφοδότηση, και / ή παρέχουν αποκλειστικό περιεχόμενο.

Μελλοντική ενοποίηση με άλλες προσφορές της Google

Όπως η Google συνεχίζει την πρόσφατη προσπάθειά της να ενοποιήσει τα προϊόντα και τις προσφορές της, η Google + είναι ώριμη για βαθύτερη ολοκλήρωση με υπηρεσίες όπως το Google Places and Maps, το Web, την αναζήτηση εικόνων και το YouTube. Η Google έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία αυτή με διάφορους τρόπους. Μια από τις πιο πρόσφατες είναι η προσθήκη του Google +1 s στην αναζήτηση εικόνων.

Αυτό θα μπορούσε να καταστεί επωφελές για την αύξηση της προβολής ενός εμπορικού σήματος στην αγορά, κοινωνικά και μέσω της αναζήτησης εικόνων, όπου η εταιρία συχνά αναρτά εικόνες της στην Google + σελίδα της (όπως καλλιτέχνες ή φωτογράφοι που πωλούν ένα προϊόν ή υπηρεσία), και έχει ένα κοινό που είναι πιθανό να μοιραστεί αυτό το περιεχόμενο.

Τελικά, το αν η χρήση μιας Google + σελίδας είναι σωστή ή όχι για την επιχείρησή σας εξαρτάται από το κοινό στο οποίο στοχεύετε και το επίπεδο της δημιουργικότητας σας για να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες της υπηρεσίας αυτής. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν καλά τι είδους κοινό έχουν, που ξοδεύουν τον online χρόνο τους, και τι είδους περιεχόμενο θέλουν να έχουν από κάθε υπηρεσία. Η εξεύρεση της σωστής ισορροπίας της κοινωνικής αλληλεπίδρασης και της εμπορικής προώθησης είναι κρίσιμη για τη δημιουργία αυτής της σχέσης, επηρεάζοντας θετικά και άλλες πρωτοβουλίες μάρκετινγκ, όπως το SEO, και δημιουργώντας τελικά την επόμενη πώληση.

Χρησιμοποιείτε την Google + για την εταιρία σας; Αν ναι, με ποιους τρόπους παρακινείτε το κοινό σας να συμμετέχει; Και αν όχι, για ποιο λόγο την απορρίψατε;

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών