Αύγουστος 8 2011
Σχόλια: Comments Off

Ανάπτυξη μέσω Ίντερνετ

 

Ανάπτυξη μέσω Ίντερνετ

Ανάπτυξη μέσω Ίντερνετ – Στο ποσό των 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ εκτινάχθηκε το 2010 ο τζίρος από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις

Ανάπτυξη μέσω Ίντερνετ των επιχειρήσεων βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας έρευνας του ΑΘΗΝΑ 9.84, που παρουσιάζεται, Δευτέρα έως και Παρασκευή, στην εκπομπή του Γ. Παπαγεωργίου, «Η ώρα της κρίσης», (15.30 – 16.00).

Στο ποσό των 1,4 δισεκατομμυρίων ευρώ εκτινάχθηκε το 2010 ο τζίρος από τις ηλεκτρονικές πωλήσεις, ενώ σε σχέση με το 2009 η αύξηση είναι 75%. Πρόκειται για αριθμούς που αποδεικνύουν πόσο έχει μπει στη ζωή μας και πόσο την έχει αλλάξει το ίντερνετ. Στο επίκεντρο της έρευνας, επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το ίντερνετ

για την προβολή τους, επιχειρήσεις που λειτουργούν αποκλειστικά ως ηλεκτρονικά καταστήματα και επιχειρήσεις που γεννιούνται μέσα από διαδικτυακές κοινότητες.

Με αυτές τις αλλαγές ασχολείται η νέα έρευνα του Αθήνα 9.84 που επιμελήθηκαν οι Μαρία Παύλου και Χριστιάννα Κούσιου.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Πωλήσεων από Απόσταση και Άμεσου Μάρκετινγκ και διευθύνων σύμβουλος της telemarketing ΑΕ, Ιωάννης Κουρνιώτης, δήλωσε: «Οι περισσότερες διαδικτυακές επιχειρήσεις είναι μεικτές. Πρόκειται για μεγάλες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου που έχουν μπει σε αυτό το χώρο, κάνοντας προσπάθεια με ηλεκτρονικά καταστήματα».

Σύμφωνα με Έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, ο ετήσιος μέσος όρος αξίας αγορών ανά on line καταναλωτή κυμαίνεται στα 1.500 ευρώ. Για τους χρήστες του internet που δεν κάνουν on line αγορές, ο κύριος λόγος, είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης κατά 85%.

Ο Σπύρος Μπακογιάννης, μέλος του ινστιτούτου πληροφορικής της ελληνικής εταιρείας διοίκησης επιχειρήσεων, δήλωσε για την ασφάλεια των διαδικτυακών συναλλαγών πως «πρέπει να τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας. Να μην χρησιμοποιούμε προσωπικές υπηρεσίες και να μην κάνουμε οικονομικές συναλλαγές μέσω δημόσιων χώρων πρόσβασης στο ιντερνετ αν δεν είμαστε σίγουροι ότι είναι ασφαλείς».

Ο υπεύθυνος ανάπτυξης διαδικτυακών τόπων της εταιρείας qwerty, Πάρις Κουτρουμάνος τόνισε ότι «όλες οι επιχειρήσεις που σέβονται τον εαυτό τους, θα πρέπει να έχουν μία σελίδα στο διαδίκτυο. Τουλάχιστον να προβάλλουν τις υπηρεσίες, τα προϊόντα, την ταυτότητα τους, το που βρίσκονται, τα τηλέφωνά τους. Με 20 ευρώ έως 1000 ευρώ μπορεί κάποιος να κάνει ένα αξιοπρεπέστατο site».

Η ιστοσελίδα www.limniagi.com δημιουργήθηκε από παραγωγούς που ήθελαν να πωλούν παραδοσιακά προϊόντα της Λήμνου χωρίς να ξοδεύουν λεφτά στη διαφήμιση, όπως δήλωσε ένας από τους παραγωγούς, ο Σαρρής Δημήτρης.

Ο Βασίλης Δημητρίου, προγραμματιστής και εκπρόσωπος της εταιρείας earthonwire, εταιρία δημιουργίας λογισμικού και πλατφόρμας στο internet, υπογράμμισε πως «η ιστοσελίδα είναι η προβολή μιας εταιρείας, η διαφήμιση δηλαδή στο ίντερνετ. Μια μικρομεσαία επιχείρηση με 1000 ίσως και 1500 ευρώ μπορεί να καλύψει στις περισσότερες περιπτώσεις τις ανάγκες της. Η συντήρηση κυμαίνεται περίπου στο 10-20% του κόστους κατασκευής».

Επιχειρηματική δράση μέσω internet μπορεί να γεννηθεί και μέσα από … διαδικτυακές κοινότητες. Ο υπεύθυνος ανάπτυξης διαδικτυακών τόπων της εταιρείας qwerty, Πάρις Κουτρουμάνος, μίλησε για την ιστοσελίδα teleiosgamos.gr, που ο ίδιος έστησε μαζί με τους συνεργάτες του. «Κολοσσοί όπως το facebook έχουν έσοδα από τις διαφημίσεις. Εμείς αναπτύξαμε το teleiosgamos.gr που είναι ένα site για μελλόνυμφο κοινό. Έχουμε περίπου 9.000 μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα. Προσελκύουμε έτσι επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο και θέλουν να διαφημιστούν σε μας».

Μία μεγάλη κοινότητα που ανθεί πλέον μέσω του Ίντερνετ με διάφορες μορφές είναι αυτή των φιλόζωων. Ο Γιώργος Πατεράκης, εκπαιδευτής ζώων και άνθρωπος με ιδιαίτερες ικανότητες, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την ιδιαιτερότητά του και να κινηθεί στο χώρο που γνωρίζει άριστα. Έστησε τη σελίδα Pet Life.gr, που αφορά στην εκπαίδευση, στη ψυχολογία στην συμπεριφορά και την υγεία των σκύλων, που τώρα πια λειτουργεί και ως e -shop. «Ο μέσος όρος επισκεψιμότητας στο site είναι 4.500 άτομα το μήνα», δήλωσε.

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή e shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών