Αύγουστος 6 2011
Σχόλια: Comments Off

Ανθεί ή παραπαίει το ηλεκτρονικό εμπόριο;

ecommerce-hellas

Όχι, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν παραπαίει. Στην Ελλάδα δείχνει να προχωρά με κάπως αργά βήματα, αν και τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται σταθερά. Σε άλλα σημεία του πλανήτη, στα οποία η διείσδυση του Διαδικτύου στην καθημερινή ζωή είναι μεγάλη, η σύγχρονη αυτή μορφή αγοράς εμφανίζει αλματώδη άνοδο.

Είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο ασφαλές για τις επιχειρήσεις;

Eπενδυτές και αναλυτές συμφωνούν ότι οι συναλλαγές είναι λιγότερο επικίνδυνες στο διαδίκτυο συγκριτικά με το “φυσικό” κόσμο.

Για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι περισσότερο ασφαλές από ένα “πραγματικό” κατάστημα, το οποίο μπορεί να λεηλατηθεί, να καεί, να πλημμυρίσει. Η δυσκολία έγκειται στο να κάνουν τους πελάτες να εξοικειωθούν με την ιδέα ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ασφαλές γι’ αυτούς.

Είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο ασφαλές για τους πελάτες;

Oι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι online συναλλαγές εν γένει είναι ασφαλέστερες από τις αγορές με πιστωτικές κάρτες σε “φυσικά” καταστήματα.

Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικού εμπορίου:

Τα πλεονεκτήματα που έχουν κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές τόσο δημοφιλής, σχετίζονται άμεσα με τη ραδγαία αύξηση της διείσδυσης του Internet στα σύγχρονα σπίτια. Πατώντας πάνω σε αυτό το πολύ γερό θεμέλειο, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται:

– την δυνατότητα του να έχουν πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων σε πολύ εκλυστικές τιμές, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να στοκάρουν πολλά προϊόντα και να έχουν μεγάλη αποθήκη. Έτσι, μπορούν να κάνουν πολύ καλές τιμές ενώ το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται, εκτοξεύεται, ξεπερνώντας τα γεωγραφικά όρια ενός φυσικού καταστήματος. Ο καταστηματάρχης μπορεί πολύ εύκολα να απευθυνθεί σε αγοραστές σε Ελλάδα και Ευρώπη, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος γι αυτό

– τη δυνατότητα να μην υπάρχει φυσικό κατάστημα, άρα και πάγια έξοδα βιτρίνας, ενοικίων, μισθοδοσίας κ.λ.π., κάτι που κάνει πολύ ανταγωνιστικές τις τιμές των προϊόντων που διατίθενται από ηλεκτρονικά καταστήματα

– τη δυνατότητα πλήρους παρουσίασης όλων των προϊόντων και υπηρεσιών, με αναλυτικά χαρακτηριστικά για το καθένα, πολυμεσικό υλικό, φωτογραφίες, βίντεο κ.λ.π. Είναι πολύ φυσικό για έναν πωλητή να μην γνωρίζει τα πλήρη χαρακτηριστικά όλων των προϊόντων του και να μην έχει το κατάλληλο πολυμεσικό υλικό για την προώθησή τους. Έτσι το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να λειτουργήσει ως ένα είδος “εγκυκλοπαίδειας”, δηλαδή μία βάση δεδομένων με τα πλήρη συνοδευτικά στοιχεία κάθε προϊόντος. Με τον τρόπο αυτό οι αγοραστές είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα χαρακτηριστικά των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρονται, άρα θα προτιμήσουν να επισκεφτούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

– την ανάπτυξη μίας πιο προσωπικής σχέσης, με την έννοια των προσφορών και μόνιμων εκπτώσεων που μπορούν να κάνουν οι καταστηματάρχες στα μέλη τους και τους καλούς πελάτες τους.

– τις πολύ καλές τιμές ηλεκτρονικής διαφήμισης και προώθησης, που έχουν εξίσου και καλύτερα αποτελέσματα από τις κλασικές διαφημιστικές καμπάνιες, με πολύ χαμηλότερο κόστος.

– την πολύ σημαντική αύξηση της ασφάλειας των συναλλαγών που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια.

„ Υπάρχουν πολλές εφαρμογές του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, όπως η ηλεκτρονική τραπεζική, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών από ηλεκτρονικά καταστήματα και εμπορικά κέντρα, η αγορά μετοχών, η εύρεση επαγγέλματος, η διεξαγωγή μιας δημοπρασίας, και η ηλεκτρονική συνεργασία σε έργα έρευνας και ανάπτυξης. Οι εφαρμογές του καλύπτουν όλο τον εμπορικό κύκλο, από την ηλεκτρονική διακίνηση πληροφοριών έως την ολοκλήρωση συναλλαγών που αφορούν αγαθά και υπηρεσίες, συμπεριλαμβάνοντας και τρίτους φορείς όπως τράπεζες, ασφαλιστικές logistics κ.ά.

Πολλές επιχειρήσεις έχουν γίνει εξαιρετικά κερδοφόρες μέσω των ηλεκτρονικών παραγγελιών και πωλήσεων με το να επωμίζονται τα πολλά οφέλη που συνδέονται με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες.

Πηγή: www.webvistas.org

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή e shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών