fbpx

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πολλή φασαρία για το τίποτα ή πολύ σύντομα τίποτα δεν θα γίνεται χωρίς αυτή;

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πολλή φασαρία για το τίποτα ή πολύ σύντομα τίποτα δεν θα γίνεται χωρίς αυτή;

Κατ’ αρχήν πρέπει να διευκρινίσουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ανθρώπινο έργο. Είναι εκείνη η μηχανική λειτουργία των υπολογιστών που εμείς οι άνθρωποι τους προγραμματίζουμε να προσπαθούν να μιμηθούν την ανθρώπινη σκέψη. Έχουμε καταφέρει πολλά που ήδη βελτιώνουμε την καθημερινότητά μας σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες, από τα πιο απλά (αγορές) μέχρι ανακαλύψεις σε εργαστήρια για ιατρικούς σκοπούς.

Είναι μέρος της 4ης βιομηχανικής επανάστασης και ουσιαστικά παράγοντας συνδιαμόρφωσης των εξελίξεων της επόμενης μέρας. Η μετάβαση σε αυτή την επόμενη μέρα δεν έχει χαρακτηριστικά «ανατολής». Δεν είναι στιγμιαία, ούτε απότομη. «Χτίζεται» κάθε μέρα, όπως «χτίστηκε» κάθε απαιτητική κατάκτηση του είδους μας (φωτιά, τροχός, ατμός, ψηφιακή εποχή).

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πολλή φασαρία για το τίποτα ή πολύ σύντομα τίποτα δεν θα γίνεται χωρίς αυτή;

Γιατί αφορά το e-commerce;

Συγνώμη για την υπεραπλουστευτική ερώτηση αλλά… υπάρχει κάτι που να αφορά τον καταναλωτή και να μην αφορά το εμπόριο; Πόσο δε μάλλον το ψηφιακό εμπόριο.

Μια επιχείρηση στο e-commerce οφείλει να λαμβάνει αποφάσεις τόσο σύντομα, όσο σύντομα μεταβάλλονται οι συνθήκες (εμπορικές, οικονομικές, ανταγωνισμού κλπ) όσο και τα θέλω του καταναλωτή.

Άρα για να ληφθούν αποφάσεις που θα επηρεάσουν το sell-out δεν μπορεί να γίνονται ούτε απουσία στοιχείων, ούτε ελλείψει διασύνδεσης μεταξύ τους, ούτε με έλλειψη κατανόησης συχνότητας του κάθε φαινομένου και τέλος, ούτε χωρίς μια σοφία που να οδηγεί σε μια «πολιτική» απόφαση.

Η απόσταση του ξέρω μια πληροφορία μέχρι του αποφασίζω με γνώση και σοφία, είναι αβυσσαλέα. Η πιο επιδραστική φράση που κάνει σαφή διαχωρισμό της γνώσης από την σοφία, ειπώθηκε από έναν Ιρλανδό παίκτη του Ράγκμπυ ονόματι Brian O’Driscoll. Είπε ο παίκτης-κυριολεκτικά και μεταφορικά: «Γνώση είναι να ξέρεις ότι η ντομάτα ανήκει στην κατηγορία των φρούτων. Σοφία είναι να ξέρεις να μην την βάλεις σε φρουτοσαλάτα».

Τι υπογραμμίζει αυτή η φράση με το ευφάνταστο παράδειγμά του; Πως η γνώση από μόνη της, δεν έχει καμία αξία αν δεν συνδυαστεί με ένα πελώριο εύρος άλλων παράλληλων και συμπληρωματικών δεδομένων ώστε να οδηγηθεί κάποιος σε οποιαδήποτε απόφαση.

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πολλή φασαρία για το τίποτα ή πολύ σύντομα τίποτα δεν θα γίνεται χωρίς αυτή;

Όπως εσείς ως λιανέμποροι/πωλητές ξέρετε να αξιολογήσετε μια πληροφορία «διαβάζοντας» τη συμπεριφορά ενός πελάτη σας που περιφέρεται εντός του καταστήματός σας έτσι και το «μηχανάκι» πολύ σύντομα θα είναι σε θέση λήψης αποφάσεων ΜΕ ΣΟΦΙΑ. Ανθρώπινη σοφία. Γι’ αυτό το Α.Ι. είναι τόσο απαραίτητο να το έχεις. Και την σημαντικότητά του την καταλαβαίνεις αν δεν το έχεις. Κάτι σαν το αυτοκίνητο, ή το κινητό. Όλοι έχουν και τα θεωρούν δεδομένα. Η απουσία τους αλλάζει το status της ζωής (δεν κρίνουμε…απλά λέμε πόσο επιδραστική είναι στην καθημερινότητά μας η ύπαρξή τους).

Πώς συνδέεται η Plushost με αυτό;

Η καθημερινότητα ενός τεχνολογικού agency όπως η Plushost, είναι συνυφασμένη με τη μελέτη και την ανάπτυξη εφαρμογών που θα κάνει το shopping του χρήστη ευκολότερο (convenience), θα τον κάνει να νιώθει καλά περιηγούμενος εντός του e-shop (experience) και τελικά να δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για μεγαλύτερες πωλήσεις (revenue).

Αλλά ας δούμε πώς αυτό «κατεβαίνει» στην ωφέλεια που εσείς απολαμβάνετε:

  • Κάθε λεπτό αναλύουμε μέσω εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης τα καταναλωτικά profiles των πελατών σας πετυχαίνοντας προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα και τις συνήθειες του, ώστε εσείς να απολαύσετε τα μέγιστα από την επένδυσή σας.
  • Εφαρμόζουμε μηχανισμό έξυπνης αναζήτησης βάσει παρελθοντικών αναζητήσεων και personalized κριτηρίων εμφανίζοντας και ταξινομώντας τα προϊόντα βάσει προσαρμοσμένων κριτηρίων.
  • Συνδέουμε αυτά τα ταξινομημένα προϊόντα με personas αξιοποιώντας στοιχεία της καταναλωτικής συμπεριφοράς τους μέσω ομαδοποίησής τους σε συγγενή καταναλωτικά patterns.
  • Στα εργαστήριά μας αναπτύξαμε την εφαρμογή e-mailDNA, μέσω της οποίας καθορίζεται personalized στρατηγική email marketing για τον κάθε χρήστη ή πελάτη ξεχωριστά.
  • Εφαρμογή chatbot δίνοντας τη δυνατότητα στις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις να προσφέρουν 24ωρη εξυπηρέτηση σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε χρήστη.

Συνολικά θα έλεγε κανείς ότι το πιο δημιουργικό κομμάτι της δουλειάς μας είναι η δημιουργία «νευρώνων» που συνδέουν τα προϊόντα σας με τους δυνητικούς πελάτες σας, υπηρετώντας αυτό που λέγεται προσωποποιημένο (Personalized) marketing.

Τεχνητή Νοημοσύνη: Πολλή φασαρία για το τίποτα ή πολύ σύντομα τίποτα δεν θα γίνεται χωρίς αυτή;

Ποιο είναι το ένα πράγμα που κάνει το ΑΙ για τον e-λιανέμπορο;

Το AΙ είναι ένα εργαλείο που αξιοποιούμενο σωστά, δίνει τη δυνατότητα στον e-λιανέμπορο να «συμπεριφέρεται» προς τον e-καταναλωτή του -μέσω της τεχνολογίας- με τον ίδιο τρόπο που φέρεται o ο ίδιος -ως φυσικό πρόσωπο- στον πελάτη του φυσικού του καταστήματος.

ΟΜΩΣ! Όπως κάθε μεγάλη ανθρώπινη ανακάλυψη, η Τεχνητή Νοημοσύνη, θέλει σωστούς χειρισμούς.

Αυτό που κάνει η Ομάδα Έρευνας & Ανάπτυξης της Plushost, είναι να μελετά τις εξελίξεις, να ελέγχει την αποδοτικότητα και την εφαρμοστικότητά τους στο επίπεδο του e-commerce και τελικά να δοκιμάζει αυτές τις εφαρμογές, πριν αυτές περάσουν σε πλήρη χρήση.

Με την Plushost, η Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ένα αποτελεσματικό εργαλείο επίτευξης των επιχειρηματικών στόχων κάθε λιανέμπορου. Όμως, είναι στη φύση της ψηφιακής τεχνολογίας και της Τεχνητής Νοημοσύνης, ειδικότερα, οι ραγδαίες εξελίξεις. Στην Plushost ενσωματώνουμε όλες τις δοκιμασμένες βελτιώσεις και τεχνολογίες χωρίς πρόσθετη αμοιβή.

Έτσι, με την προσωποποιημένη διαχείριση καταναλωτών του Artificial Intelligence by Plushost, γνωρίζετε όλες τις προτιμήσεις και τα «θέλω» του πελάτη σας, προτείνοντάς του πάντα κάτι που τον ενδιαφέρει, σε πραγματικό χρόνο.

Όπως ακριβώς κάνετε και στο φυσικό σας κατάστημα. Με τον καλύτερο πωλητή που είχατε ποτέ.

Γι’ αυτό και πιστεύουμε πως «there is no A.I. better than A.I. by Plushost».

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας