fbpx

Η διαφορά του «έχω κι ένα e-shop» και του «τρέχω ένα επιτυχημένο e-commerce business», είναι στα κέρδη

H διαφορά του «έχω κι ένα e-shop» και του «τρέχω ένα επιτυχημένο e-commerce business», είναι στα κέρδη

Αν κουραστήκατε η καθημερινότητά σας να  εξαντλείται στη διαχείριση πολλών «μικρών» θεμάτων που γίνονται εμπόδιο στο να αφιερωθείτε στα «μεγάλα» και σημαντικά, η υπηρεσία 360° e-commerce by Plushost σας αφορά.

Όσο η τεχνολογία εξελίσσεται κι ο καταναλωτής ζητάει όλο και πιο βελτιωμένη διάδραση με το ηλεκτρονικό εμπόριο τόσο οι λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο πραγματοποιούν επενδύσεις 10άδων δις € σε υποδομές. Οι επιχειρήσεις λιανικής επεκτείνονται στο διαδίκτυο, αλλά λόγω της δαπανηρής και περίπλοκης τεχνολογίας και υποδομής που απαιτείται, και της ταχύτητας των μεταβολών στην ψηφιακή τεχνολογία, το εγχείρημα καθίσταται όλο και πιο δύσκολο.

Εδώ έρχεται το «ηλεκτρονικό εμπόριο ως υπηρεσία»- ένας όρος που χρησιμοποιείται στο εξωτερικό για να περιγράψει εταιρίες που προσφέρουν τόσο το λογισμικό όσο και τις υπηρεσίες που απαιτούνται για να βοηθήσουν τον λιανέμπορο να λειτουργεί μέσω διαδικτύου χωρίς να πρέπει να γίνει ο ίδιο «κομπιουτεράς».

Ένας έμπειρος λιανέμπορος καταλαβαίνει ότι η επιτυχία του e-commerce δεν είναι εγγυημένη. Μελέτες δείχνουν ότι το 90% των νεοσύστατων επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου αποτυγχάνουν μέσα σε 120 ημέρες. Όσον αφορά τους λόγους για τους οποίους αυτό συμβαίνει,  μια έρευνα marketingSignals σε 1.253 ιδιοκτήτες αποτυχημένων νεοσύστατων επιχειρήσεων του Ηνωμένου Βασιλείου, βρήκε ένα συνδυασμό παραγόντων που εμπλέκονται.

Στην top πεντάδα «συναντάμε» αιτίες όπως το αδύναμο online marketing, το κακό SEO, το εσφαλμένο pricing, τη μικρή ομάδα υποστήριξης και τέλος τις περιορισμένες τεχνολογικές γνώσεις. Όλοι αυτοί οι λόγοι μιλάνε για το ίδιο πράγμα. Ο λιανέμπορος είναι καλός σε αυτό που ξέρει να κάνει. Να διαλέγει προϊόντα που θα ταιριάξουν με τις ανάγκες του κοινού του. Για όλο το άλλο, απαιτούνται εξειδικευμένες γνώσεις/τεχνογνωσία. Από την άλλη, η ημιμάθεια -σε όλα τα πεδία της ανθρώπινης δραστηριότητας είναι χειρότερη από την αμάθεια, διότι βυθίζει τον επιχειρηματία σε μια ψευδαίσθηση.

Το e-commerce είναι πολύ πιο απαιτητικό από το commerce κυρίως λόγω της σημαντικότατης παραμέτρου της τεχνολογίας που παρεμβάλλεται μεταξύ λιανεμπόρου και καταναλωτή.

Στην Ευρώπη και την Αμερική δραστηριοποιούνται 100άδες επιχειρήσεις εστιασμένες στο e-commerce as-a-service. Ακόμα και η Walmart μπήκε σε αυτό το business, η οποία ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα διαθέσει τη δική της τεχνολογία και δυνατότητες σε  επιχειρήσεις με τζίρο κάτω από 1,5εκ € που θέλουν να εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες σε όλα τα κανάλια.

Στην Ελλάδα η μόνη εξειδικευμένη, καθετοποιημένη εταιρία αυτής της φιλοσοφίας είμαστε εμείς στην Plushost.

Εδώ και πολλά χρόνια κατανοήσαμε ότι η βαθιά εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών προς hard core e-commerce businesses θα ήταν αυτό που θα καθιστούσε την υπηρεσία μας μοναδική. Κανένας δεν σερβίρει τον πελάτη του όπως εμείς, αλλά όλοι κάνουν κάτι από αυτό που κάνουμε εμείς. Αυτό που στην αρχή φαινόταν απάτητη κορυφή είναι αυτό που σήμερα μας έχει ξεχωρίσει στα μάτια των επιχειρηματιών του λιανεμπορίου και μας έχει δώσει την ολιστική γνώση και την «πανοραμική θέα» κάθε παραμέτρου και κάθε προβλήματος που αποτελεί και μπορεί να απειλεί ένα e-business.

Δεν θα ήταν υπερφίαλο να πούμε ότι δεν κάνουμε απλά 360° e-commerce. Κάνουμε βραβευμένο 360° e-commerce. Τα τελευταία χρόνια μαζί με τους συνεργάτες μας ιδιοκτήτες, δρέπουμε τους καρπούς των κοινών προσπαθειών μας βραβευόμενοι -ουσιαστικά- για τα αποτελέσματά μας σε επίπεδο πωλήσεων μιας κι εκεί μετριέται κάθε είδους commerce.

360° e-commerce by Plushost σημαίνει επιχειρηματική επιτυχία από την αρχή ως το τέλος και σε όλα τα στάδια και τις λειτουργίες του ψηφιακού σας καταστήματος. Εσείς επενδύετε τον χρόνο και την ενέργειά σας στο εμπορικό κομμάτι κι εμείς υλοποιούμε απαρέγκλιτα τα συμφωνημένα για το e-commerce.

H διαφορά του «έχω κι ένα e-shop» και του «τρέχω ένα επιτυχημένο e-commerce business», είναι στα κέρδη

Ξεκινάμε από τον θεμέλιο λίθο την -βραβευμένη- πλατφόρμα μας που προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, διαρκώς επεκτάσιμη χωρίς περιορισμούς ή επιπλέον κόστη αναβάθμισης. Η ομάδα των τεχνικών και προγραμματιστών μας θέτει στη διάθεσή σας ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ επέκταση απαιτηθεί στη διάρκεια των χρόνων, προσαρμόζοντας το «οικοδόμημα» στις απαιτήσεις του επιχειρείν. Η διαρκής παρακολούθηση σε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ βάση των στοιχείων εκείνων που αποτελούν τα «check points» εξασφαλίζει την ομαλή λειτουργία κάθε «διαδρομής» που μπορεί να ακολουθήσει ο πελάτης σας, με στόχο να πάρουμε από εσάς το άγχος του ελέγχου της ομαλής λειτουργίας.

Ζούμε σε μια εποχή που ο μέσος επιχειρηματίας κατακλύζεται από πληροφορίες. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι η πληροφορία μόνη της δεν συμβάλει στη γνώση και τη σοφία. Απαιτεί εξειδίκευση και τεχνογνωσία η ανίχνευση της κρίσιμης/χρήσιμης πληροφορίας και η διασύνδεσή της με άλλες. Μελετάμε τα web analytics σε βάθος. Τη δική μας ανάλυση και σύνθεση από τα στοιχεία αυτά δεν θα τη συναντήσετε πουθενά.

Ακολουθώντας όλους τους κανόνες ευχρηστίας της Google σχεδιάζουμε έτσι την αρχιτεκτονική της πληροφορίας ώστε ο χρήστης να ζει μια μοναδική εμπειρία, ενώ ταυτόχρονα να περιηγείται σε ένα εξαιρετικό interface. Έτσι, από κάθε βήμα του τελικού καταναλωτή έχουν αφαιρεθεί όλα τα εμπόδια που θα μπορούσαν να τον μετατρέψουν σε bouncer. To «καλάθι» είναι για εμάς -όπως και για εσάς- το «ιερό δισκοπότηρο» του e-commerce.

Τα προϊόντα, αυτά-καθαυτά «μετριούνται» για τη δημοφιλία τους, σε τί ποσότητες είναι κάθε στιγμή το stock τους, τη σχέση τιμής με τον ανταγωνισμό, αλλά και τη διασύνδεσή τους με εποχές, περιόδους, ευκαιρίες (χειμώνας, εκπτώσεις, ονομαστικές εορτές). Όλα αυτά δεν είναι χωρίς ουσία. Αντίθετα, διασυνδέονται με δράσεις στο digital marketing. Από πληρωμένες καμπάνιες σε Social Media, Google, και στοχευμένες δράσεις email marketing με το απόλυτο εργαλείο μέχρι την διασύνδεση του καταστήματος με πλατφόρμες τύπου Skroutz.

Συνολικά, δεν κάνουμε τίποτα έξω από τη συμφωνημένη στρατηγική και κάνουμε τα πάντα ώστε αυτή η στρατηγική να υπηρετείται από εκείνο το άθροισμα τακτικών που να έρχεται το αποτέλεσμα.

Για να ελέγχετε/-αι κάθε δράση και τα αποτελέσματά της, υπάρχει ένα σταθερό βήμα reporting. Η αξιολόγησή μας είναι, ταυτόχρονα, πιστοποίηση των συμφωνημένων και κίνητρο/δέσμευση για τη διαρκή βελτίωσή μας. Μόνο έτσι ο πελάτης σας θα ζει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο κατάστημά σας και εσείς μια μοναδική εμπειρία από το πιο πελατοκεντρικό e-commerce agency στην Ελλάδα.

Εμείς είμαστε έτοιμοι και μπορούμε να δεσμευτούμε υπό συγκεκριμένες συνθήκες για συγκεκριμένους στόχους. Η πρόκληση/πρόσκληση είναι εκεί. Θα σηκώσετε το «γάντι»; Μη διστάσετε. Καλέστε στο 24310 31044 και ζητήστε μία συνάντηση με την ομάδα μας.

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας