fbpx

Διασύνδεση e-shop με ERP: Ίσως η πιο πονεμένη ιστορία στο e-commerce

Πολύ συζήτηση γίνεται για την επόμενη μέρα των υποδομών. Τις αυτοματοποιήσεις και την ασφάλεια που αυτές παρέχουν. Όχι, δεν μιλάμε για τίποτα άλλο από τους αυτοματισμούς στο επίπεδο μιας εμπορικής επιχείρησης.

Η πανδημία ήταν μια πολύ καλή αφορμή και η δημόσια συζήτηση έχει φουντώσει. Όμως… πόσο έχει συζητηθεί ένα εκτενές και «επικίνδυνο» φαινόμενο στα θεμέλια του ηλεκτρονικού εμπορίου; Ακούγεται περίεργο, αλλά μπορούμε να σας βεβαιώσουμε πως πολλές εμπορικές επιχειρήσεις ηλεκτρονικών καταστημάτων δεν έχουν διασυνδέσει τη λογιστική τους εφαρμογή ERP με το e-shop τους. Για την ακρίβεια περίπου μία στις τρεις δεν το έχουν διασυνδεδεμένο ή το έχουν μερικώς διασυνδεδεμένο κι αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα. Ποιοι είναι οι λόγοι που συμβαίνει αυτό;

Τρεις είναι οι κύριοι λόγοι: Είτε αυτοί που υποστηρίζουν μηχανογραφικά την επιχείρηση δεν έχουν επαρκή τεχνογνωσία για να το κάνουν σωστά και καθολικά, είτε το κόστος διασύνδεσης φαντάζει δυσανάλογα μεγαλύτερο από το προσδοκώμενο λειτουργικό όφελος, είτε αυτό συμβαίνει επειδή ο επιχειρηματίας έχει την εντύπωση ότι δεν το χρειάζεται.

Ας είμαστε ρεαλιστές. Επιχείρηση χωρίς καθολική διασύνδεση ERP με το e-shop είναι τουλάχιστον καταδικασμένη σε αντιπαραγωγικά λειτουργικά έξοδα. Στη χειρότερη……δεν μπορεί να ελπίζει σε σοβαρή ανάπτυξη. Ας δούμε γιατί.

Η διασύνδεση ERP και E-shop εξασφαλίζει ότι τα δεδομένα μεταφέρονται με ακρίβεια μεταξύ των δύο συστημάτων, επιτρέποντας την αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων και την έγκαιρη ανταπόκριση στις παραγγελίες των πελατών. Επίσης, η ενοποίηση επιτρέπει επεκτασιμότητα, καθώς οι επιχειρήσεις μπορούν εύκολα να επεκτείνουν τις δραστηριότητές τους με ελάχιστη προσπάθεια. Τέλος, βελτιώνει την «ορατότητα» στη συμπεριφορά των πελατών και το ιστορικό αγορών, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται γρήγορα στις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς και τον σχεδιασμό προσωποποιημένων δράσεων. Δηλαδή, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα κάθε είδους πόρου (ανθρώπινου, οικονομικού ή τεχνολογικού), να μειώσουν το λειτουργικό κόστος και να βελτιώσουν τη θέση τους στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που δραστηριοποιούνται.

Εμείς στην Plushost δεν έχουμε καμία άμεση οικονομική ωφέλεια στην προώθηση του ERP business. Όμως, έχουμε κάθε συμφέρον να υπάρχει ως υποδομή, μιας και η εμπειρία μας, μας έχει πείσει πως η ύπαρξη πλήρως διασυνδεδεμένου ERP με το e-shop είναι θεμελιώδης για τη βελτίωση των μεγεθών της επιχείρησης.

Η απάντηση  που δίνουμε στον επιχειρηματία μέσα από το δικό μας μοντέλο συνεργασίας είναι ότι, ΚΑΘΕ σύνδεση, προσθήκη, επέκταση ή βελτίωση του e-commerce business σας με οποιοδήποτε παράλληλο λειτουργικό σύστημα ή εφαρμογή  ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ στη μηνιαία αμοιβή των υπηρεσιών μας, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος για την υλοποίησή του.

Έτσι, δεν μένουμε απλά στο να λέμε από καθ’ έδρας τι πρέπει να κάνετε, αλλά εμπλεκόμαστε άμεσα στην υλοποίησή του, παρέχοντάς σας την απόλυτη λύση.

Τεχνικά, η λύση που προσφέρουμε είναι να αναπτύσσουμε μία γέφυρα διασύνδεσης ανάμεσα στο e-shop και στο ERP (μέσω API, Feed, XML ή Request Response) και να ενοποιούμε τα δύο συστήματα. Η γέφυρα αυτή είναι πάντα λειτουργική. ΠΑΝΤΑ. Χωρίς εκπτώσεις στα οφέλη από μια τέτοια διασύνδεση. Επιλέξτε έναν οποιοδήποτε πελάτη μας και ρωτήστε τον για την αρτιότητα των υπηρεσιών μας και την λειτουργικότητα της διασύνδεσης.

Έτσι, καταργούμε το παράδοξο, που πολύ συχνά συναντάμε, να ενημερώνεται πρώτα το ηλεκτρονικό κατάστημα με τις τιμές των προϊόντων που κάθε φορά αλλάζουν, και μετά να ενημερώνεται το ERP.  Με τον τρόπο αυτό το κάνουμε να λειτουργεί αμφίδρομα και διασφαλίζουμε ότι η «επικοινωνία» με τα δύο συστήματα γίνεται από μία «πύλη». Ό,τι αλλάζει στο e-shop, ενημερώνει αυτόματα το ERP και το αντίστροφο.

Και δε σταματάμε εκεί. Η επιχείρηση απολαμβάνει καθημερινή τεχνική υποστήριξη και εξυπηρετούμε όποια ανάγκη προκύψει στο μέλλον και δεσμευόμαστε γι’ αυτό. Ναι, πράγματα που θα έπρεπε να τα κάνει το ERP  τα κάνουμε εμείς. Δυστυχώς η εμπειρία μας έχει δείξει πως αυτό γίνεται, ή επειδή ο τεχνικός του ERP δεν κατέχει τη διασύνδεση με e-shop ή επειδή αυτό κοστίζει εργατοώρες που ο επιχειρηματίας δεν είναι διατεθειμένος να εκταμιεύσει. Γυρίζουμε δηλαδή στην εισαγωγική παράγραφο.

Όλα αυτά όμως συμβαίνουν αποκλειστικά επειδή ο επιχειρηματίας δεν είναι πεπεισμένος για τα οφέλη της διασύνδεσης. Έτσι, οποιοδήποτε εμπόδιο αντιμετωπίζεται ως μια, περίπου, φυσική κατάσταση. Κάτι που οδηγεί μαθηματικά σε χαμένες εργατοώρες του προσωπικού κάθε ειδικότητας (πωλητές, αποθήκη, λογιστήριο) μέχρι εσφαλμένες επιχειρηματικές αποφάσεις ως απότοκος του ανθρώπινου λάθους στην άντληση, διαχείριση ή αξιοποίηση κάθε είδους πληροφορίας.

Ο επιχειρηματίας δεν ξέρει τι κάνει το ERP και δικαίως δεν θέλει να το μάθει. Το μόνο που θέλει είναι το αποτέλεσμα. Αυτό δημιουργεί και το υπόστρωμα του ασαφούς ορίου για το πού τελειώνουν οι υποχρεώσεις του τεχνικού του ERP και πού αρχίζουν οι δικές μας.

Όπως σε κάθε αγορά, έτσι και στην B2B αγορά του ERP, υπάρχουν και αυτοί που εμπιστεύονται τους τεχνικούς οι οποίοι είναι πραγματικά καλοί στη δουλειά τους και αξίζουν την εμπιστοσύνη των εμπόρων.

Αρκετοί επιχειρηματίες έχουν επιλέξει φθηνές λύσεις ERP και μάλιστα χωρίς συμβόλαια υποστήριξης. Το ERP δεν είναι σουβλάκι. «Το πλήρωσα μία φορά και τέλος», δεν οδηγεί πουθενά.

Στην αγορά υπάρχει πλειάδα ικανών και μεθοδικών τεχνικών ERP με μεγάλη εμπειρία. Έχοντας διανύσει πολλά χρόνια στην υπηρεσία του e-commerce και έχοντας «συναντηθεί» με 10άδες τεχνικούς ERP, θα λέγαμε πως τα παρακάτω χαρακτηριστικά δημιουργούν προϋποθέσεις για μια λειτουργική σχέση που να ωφελεί την επιχείρηση και να επιστρέφει την επένδυσή της σε αυτό το μοναδικό «όπλο»:

  1. Ο τεχνικός να είναι πιστοποιημένος από την ίδια την εταιρία του ERP.
  2. Να υπογραφεί σύμβαση συνεργασίας με άμεσο support (τεχνική υποστήριξη) και να δεσμεύεται γι’ αυτό εγγράφως σε χρόνο, ενέργειες και κόστος.
  3. Να συμφωνηθεί και τηλεφωνική υποστήριξη για άμεση απόκριση.
  4. Να υπάρχουν ξεκάθαρες χρεώσεις. (Προσοχή στις extra χρεώσεις)
  5. Να υπάρχουν συστάσεις για την εταιρία από άλλα αντίστοιχα projects.

 

Η βελτίωση των υποδομών ενός e-commerce business και η αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων τους δεν είναι ένα θεωρητικό θέμα. Αλλάζει θεμελιωδώς το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα. Κάθε μικροαλλαγή λειτουργεί πολλαπλασιαστικά στο αποτέλεσμα.

Στην Plushost αναπτύξαμε αυτό το μοντέλο συνεργασίας πιστεύοντας πως παρέχοντας καθετοποιημένες καθολικές και ολιστικές λύσεις στον επιχειρηματία, μπορούμε να συμβάλουμε στην απελευθέρωσή του από αντιπαραγωγικές «φασαρίες», ώστε να διοχετεύσει όλη την ενέργεια στο βασικό του αντικείμενο. Το εμπόριο.

Αυτή η ολιστική μας θεώρηση δεν θα μπορούσε να αφήσει απ’ έξω το ERP.

Η ύπαρξη διασύνδεσης Eshop και λογιστικής εφαρμογής ERP (SoftOne, Entersoft, Galaxy, Atlantis, Epsilon Net, Pylon, Semantic, SAP, Κεφάλαιο ή οποιαδήποτε άλλη), είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τις επιχειρήσεις και είναι απαραίτητη για την επιτυχία κάθε on line επιχείρησης.

Αν είστε έτοιμοι για το επόμενο βήμα σας στο e-commerce και θέλετε να γνωρίσετε από κοντά την ομάδα μας, μη διστάσετε. Καλέστε στο 24310 31044 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του info@plushost.gr και κλείστε ένα ραντεβού με την πιο πολυβραβευμένη εταιρία hard core e-commerce στην Ελλάδα.

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας