fbpx

Πώς το Centraleshop αύξησε τον τζίρο του 118% και κατέκτησε τις αγορές του εξωτερικού!

Η εταιρία Central LTD πρωταγωνιστεί στον χώρο της μόδας πάνω από 50 χρόνια τώρα διατηρώντας ισχυρό συναισθηματικό δέσιμο με τους πελάτες της. Αποτελεί τον εξουσιοδοτημένο διανομέα για περισσότερα από 80 κορυφαία brands της αγοράς μεταξύ των οποίων Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Calvin Klein, Dsquared2, Moschino, Versace, Karl Lageferd, Boss, Trussardi. Την εμπειρία που απέκτησαν όλα αυτά τα χρόνια την στεγάζουν σε ένα εντυπωσιακό χώρο άνω των 1.500 τετραγωνικών μέτρων, στο κέντρο της Κοζάνης.

‌Όλη αυτή η κουλτούρα να συνδυάζεται η εξατομίκευση με την εξαιρετική εξυπηρέτηση και τη γνώση που αποκτήθηκε στον φυσικό κόσμο έχει μεταφερθεί και στο Centraleshop.gr το οποίο επαναπροσδιόρισε τον τρόπο πώλησης επώνυμων προϊόντων στην Ελληνική αγορά και πέρα από αυτή. Αυτό εξάλλου αποδεικνύεται και από την τεράστια συγκομιδή βραβείων σε όλες τις διοργανώσεις που συμμετείχε η επιχείρηση τα τελευταία τρία χρόνια.

Τα τελευταία τρία χρόνια με το Centraleshop.eu η εταιρία έχει επεκταθεί και στο εξωτερικό αποκτώντας δυναμική παρουσία στο Βέλγιο, τη Σουηδία, τη Ρουμανία, την Τσεχία και την Κύπρο, χώρες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στο e-commerce.

Το Centraleshop.gr αναδείχθηκε καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα της χρονιάς στην κατηγορία «Best in Fashion & Luxury» κατακτώντας το Silver βραβείο και το Centraleshop.eu καλύτερο ηλεκτρονικό κατάστημα της χρονιάς στην κατηγορία «International e-Commerce» με Silver βραβείο, στα ετήσια βραβεία e-volution Awards 2024 που διοργάνωσε η BOUSSIAS.

Οι προκλήσεις που είχαμε να αντιμετωπίσουμε ήταν η επιχείρηση να προσφέρει τη βέλτιστη online αγοραστική εμπειρία στους πελάτες της διαφοροποιώντας την από τον ανταγωνισμό και να διευρύνει τη δραστηριότητα της στο εξωτερικό.

Καινοτομία και υλοποίηση

Η μεθοδολογία που ακολουθήσαμε βασίστηκε στην διαμόρφωση κατάλληλης στρατηγικής ώστε να αναδειχθούν τα Unique Selling Proposition (USP) της επιχείρησης και να απευθυνθούμε σε κάθε πελάτη ξεχωριστά προσφέροντας προσωποποιημένες λύσεις. Επιπλέον, για την διεύρυνση της επιχείρησης στο εξωτερικό πραγματοποιήσαμε έρευνα αγοράς στις χώρες που αποτελούσαν άμεσο στόχο της επιχείρησης όπου προσαρμόσαμε διαφορετικές τεχνικές διείσδυσης σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κάθε χώρας.

 

Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα το διάστημα από 01/11/2022 έως 30/06/2023 μόνο εντυπωσιακά μπορούν να χαρακτηριστούν σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα (01/11/2021 έως 30/06/2022)

1. Στο συνολικό Project πετύχαμε:

• Εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου + 118,87 %, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %

 

• Αύξηση παραγγελιών + 100,99 %, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30 %

 

• Αύξηση Conversion Rate + 39,86 %, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +20 %

Πριν: 1,64%
Μετά την βελτιστοποίηση: 2,30%

 

2. Στις Mobile συσκευές πετύχαμε:

• Αύξηση του τζίρου + 133,18 %, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση + 40 %

 

• Αύξηση των παραγγελιών + 106,76 %, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35%

 

• Αύξηση Conversion Rate + 41,15%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση + 20%

Πριν: 1,51%
Μετά την βελτιστοποίηση: 2,13%

 

3. Αποτελέσματα από το email Marketing

• Αύξηση του τζίρου + 138,76%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση + 40%

 

• Αύξηση των παραγγελιών + 120,30%, ενώ ο στόχος ήταν +30%

 

• Αύξηση Conversion Rate + 81,02%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

 

• Αύξηση Open Rate + 62,97%, ενώ ο στόχος ήταν + 25%

 

• Αύξηση Click το Open Rate + 68,88%, ενώ ο στόχος ήταν +25%

 

• Αύξηση της βάσης των subscribers + 64,26%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

 

4. Επαναλαμβανόμενες αγορές

• Αύξηση των πελατών που κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές + 113,64%, ενώ ο στόχος ήταν +40%

Πριν :
Το 22% των πελατών έκαναν από Μ.Ο. 4 επαναλαμβανόμενες αγορές

Μετά την εφαρμογή του Centrale Credits
Το 47% των πελατών έκαναν Μ.Ο. από 9 επαναλαμβανόμενες αγορές

 

5. Αύξηση των μελών βάσει πιστότητας και σημαντικότητας σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση της RFM analysis

• Συνολική αύξηση των μελών + 92,93%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

Αναλυτικά ανά κατηγορία μέλους:

• Αύξηση new subscribed customers + 94,01%, ενώ ο στόχος ήταν + 30 %

• Αύξηση Core subscribed customers + 92,36 %, ενώ ο στόχος ήταν + 30 %

• Αύξηση High value customers + 91,98%, ενώ ο στόχος ήταν + 30 %

 

6. Υλοποίηση ενός αποδοτικού performance marketing plan

• Εντυπωσιακή αύξηση του ROAS + 53,87%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση + 25%.

ROAS πριν: 1.292% (12,92)
ROAS μετά την βελτιστοποίηση: 1.988 % (19,88)

Το αποτέλεσμα προέκυψε με αύξηση μόλις 11,32 % του spending μεγιστοποιώντας το κέρδος της επιχείρησης

 

7. Μετά την εφαρμογή των κανόνων ευχρηστίας όπου συμπεριελήφθησαν όλα τα σημεία που έλειπαν βάσει της ευρεστικής αξιολόγησης που πραγματοποιήθηκε, η νέα πλατφόρμα καλύπτει πλέον όλες τις προδιαγραφές ώστε ο πελάτης να βιώνει την απόλυτη εμπειρία αλληλεπίδρασης ολοκληρώνοντας πολύ γρήγορα και εύκολα τις αγορές του. 

Εξάλλου αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τα ποσοστά ευχρηστίας πριν και μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης

Με τους κανόνες ευχρηστίας που εφαρμόσαμε στο e-shop ο πελάτης να βιώνει την απόλυτη εμπειρία αλληλεπίδραση όπως προκύπτει και από τα αποτελέσματα,

Συγκεκριμένα:

Ευχρηστία Desktop

Πριν: 53%
Μετά: 93%

Ευχρηστία Mobile

Πριν: 37%
Μετά: 92%

8. Μετά την αξιοποίηση της τεχνικής Horizontal Scaling για το cluster των server που υλοποιήθηκε αυξήθηκε θεαματικά η ταχύτητα απόκρισης τόσο στα desktop, όσο και στις mobile συσκευές σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Google.

Συγκεκριμένα:

M.O. ταχύτητας – Desktop:

Πριν: 59%
Μετά: 99,40%

M.O. ταχύτητας – Mobile:

Πριν: 50,20%
Μετά: 99,60%

 

09. Ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού στις οποίες δραστηριοποιείται η επιχείρηση μέσω του Centraleshop.eu

• Εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου + 165,70%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +50 %

Αναλύοντας τα αποτελέσματα φαίνεται η θεαματική αύξηση του τζίρου στις χώρες στόχευσης την 3η μόλις χρονιά δραστηριοποίησης στο εξωτερικό:

· Βέλγιο: Αύξηση κατά 180,72 %

· Σουηδία: Αύξηση κατά 163,61%

· Ρουμανία: Αύξηση κατά 177,46%

· Τσεχία: Αύξηση κατά 142,69%

· Κύπρος: Αύξηση κατά 158,54%

 

• Αύξηση παραγγελιών + 151,57%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +40 %

Αναλύοντας τα αποτελέσματα φαίνεται η θεαματική αύξηση των παραγγελιών στις χώρες στόχευσης την 3ημόλις χρονιά δραστηριοποίησης στο εξωτερικό:

· Βέλγιο: Αύξηση κατά 161,65%

· Σουηδία: Αύξηση κατά 149,69%

· Ρουμανία: Αύξηση κατά 162,70%

· Τσεχία: Αύξηση κατά 129,78%

· Κύπρος: Αύξηση κατά 147,03%

Αν επιθυμείς κι εσύ να δεις θεαματικά αποτελέσματα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, είμαστε εδώ, να σε καθοδηγήσουμε για να το πετύχεις. Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που ακολουθεί ή κάλεσε μας στο 24310 31044.

Θα χαρούμε να σε συναντήσουμε!

 

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας