fbpx

Πώς το Koniarisshoes.gr σε 8 μήνες αύξησε τον τζίρο του 115%

Η εταιρεία Koniarisshoes, αποτελεί μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην πώληση γυναικείων, ανδρικών και παιδικών υποδημάτων καθώς και αξεσουάρ και ρούχων.

Αντιπροσωπεύει τα περισσότερα διεθνώς επώνυμα brands όπως Calvin Klein, DKNY, Just Cavalli, Love Moschino, Valentino, New Balance και UGG ενώ έχει προχωρήσει με επιτυχία και στην παραγωγή των δικών της προϊόντων με το label koniarisshoes.

Από το 2012 που άνοιξε το πρώτο κατάστημα στην Καλαμάτα η εταιρία πιστή στο όραμα της διαγράφει σταθερά ανοδική πορεία και κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να ξεχωρίσει για την ποιότητα των προϊόντων και τη μοναδική εξυπηρέτηση. Η αποδοχή του κόσμου ήταν που έδωσε την ώθηση ώστε σήμερα μετρώντας 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας να διαθέτει συνολικά 16 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ το Koniarisshoes.gr να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα fashion e-commerce projects στην Ελλάδα.

Το Koniarisshoes.gr αναδείχθηκε το Καλύτερο Ηλεκτρονικό Κατάστημα της χρονιάς στην κατηγορία «Best in Fashion and Luxury» στα ετήσια βραβεία e-volution Awards 2024 που διοργάνωσε η BOUSSIAS.

Η εταιρεία Koniarisshoes πιστή στις αξίες της, να προσφέρει κορυφαία προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, επενδύει συνεχώς στην εξέλιξη του ecommerce μοντέλου της ώστε να καλύπτει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις όλων των πελατών εφαρμόζοντας καινοτόμες υπηρεσίες και εφαρμογές.

Η πρόκληση που είχαμε ήταν το ηλεκτρονικό κατάστημα Koniarisshoes.gr να καθιερωθεί στην online αγορά υπερέχοντας του ανταγωνισμού παρέχοντας πρωτοποριακή εξυπηρέτηση στους πελάτες του.

 

Καινοτομία και υλοποίηση

Η στρατηγική που ακολουθήσαμε βασίστηκε στα κριτήρια που οι καταναλωτές επιλέγουν να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους online ή επιλέγουν ένα συγκεκριμένο e-shop.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας οι καταναλωτές θέλουν να βιώνουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, ίδια εμπειρία online και offline και να πραγματοποιούν γρήγορα και εύκολα τις αγορές τους.

Βασιζόμενοι στα παραπάνω, έγινε αλλαγή της πλατφόρμας ώστε να παρέχει πρωτοποριακή και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση στους πελάτες, εξυπηρετώντας συγχρόνως τις ανάγκες της επιχείρησης.

 

Αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα το διάστημα από 01/11/2022 έως 30/06/2023 μόνο εντυπωσιακά μπορούν να χαρακτηριστούν σε σχέση με το αντίστοιχο προηγούμενο διάστημα (01/11/2021 έως 30/06/2022)

1. Στο συνολικό project πετύχαμε:

Εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου + 115,08%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +40%

 

Αύξηση παραγγελιών + 102,30%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35%

 

Αύξηση Conversion Rate + 47,31%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +20%

Πριν: 1,67%
Μετά την βελτιστοποίηση: 2,46%

 

2. Στις Mobile συσκευές πετύχαμε:

Αύξηση του τζίρου + 119,40%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +40%

 

Αύξηση των παραγγελιών + 103,30%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30%

 

Αύξηση Conversion Rate + 48,54%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +20%

Πριν: 1,71%
Μετά την βελτιστοποίηση: 2,54%

 

3. Αποτελέσματα από το email Marketing:

Αύξηση του τζίρου + 134,63%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +50%

 

Αύξηση των παραγγελιών + 105,33%, ενώ ο στόχος ήταν +30%

 

 

Αύξηση Conversion Rate + 89,44%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

 

 

Αύξηση Open Rate + 75,94%, ενώ ο στόχος ήταν + 25%

 

 

Αύξηση Click το Open Rate + 75,79%, ενώ ο στόχος ήταν +25%

 

 

Αύξηση της βάσης των subscribers + 90,13%, ενώ ο στόχος ήταν +40%

 

4. Επαναλαμβανόμενες αγορές:

Αύξηση των πελατών που κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές + 133,33%, ενώ ο στόχος ήταν +40%

Πριν :
Το 21% των πελατών έκαναν από Μ.Ο. 4 επαναλαμβανόμενες αγορές

Μετά την εφαρμογή του e-wallet
Το 49% των πελατών έκαναν Μ.Ο. από 7 επαναλαμβανόμενες αγορές

 

5. Αύξηση των μελών βάσει πιστότητας και σημαντικότητας σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση της RFM analysis:

Συνολική αύξηση των μελών + 90,82%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

Αναλυτικά ανά κατηγορία μέλους:

Αύξηση new subscribed customers + 89,90%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

Αύξηση Core subscribed customers + 95,32%, ενώ ο στόχος ήταν + 30%

Αύξηση High value customers + 85,34%, ενώ ο στόχος ήταν +50%

6. Υλοποίηση ενός αποδοτικού performance marketing plan:

Εντυπωσιακή αύξηση του ROAS + 191,13%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +60%.

ROAS πριν: 564 % (5,64)
ROAS μετά την βελτιστοποίηση: 1.642 % (16,42)

Παρόλο που είχαμε στην διάθεσή μας την δυνατότητα να επενδύσουμε μεγαλύτερο spending ( +30% σε σχέση με το συγκρινόμενο διάστημα), το θεαματικό αποτέλεσμα προέκυψε με αύξηση του Spending μόλις κατά 9,91% που οδήγησε παράλληλα και στην μεγιστοποίηση του κέρδους της επιχείρησης

 

Αύξηση παραγγελιών ανά κανάλι Marketing

 

Συνεισφορά στις παραγγελίες του κάθε καναλιού Marketing

 

Συνεισφορά στον τζίρο του κάθε καναλιού Marketing

 

Ποσοστό του budget που επενδύθηκε σε κάθε κανάλι Marketing

 

7. Μετά την εφαρμογή των κανόνων ευχρηστίας όπου συμπεριελήφθησαν όλα τα σημεία που έλειπαν βάσει της ευρεστικής αξιολόγησης που πραγματοποιήθηκε, η νέα πλατφόρμα καλύπτει πλέον όλες τις προδιαγραφές ώστε ο πελάτης να βιώνει την απόλυτη εμπειρία αλληλεπίδρασης ολοκληρώνοντας πολύ γρήγορα και εύκολα τις αγορές του. 

Εξάλλου αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τα ποσοστά ευχρηστίας πριν και μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης

Συγκεκριμένα:

Desktop

Πριν: 44%
Μετά: 93%

 

Mobile

Πριν: 44%
Μετά: 92%

8. Μετά την αξιοποίηση της τεχνικής Horizontal Scaling για το cluster των server που υλοποιήθηκε αλλά και την insight εφαρμογή real time μέτρησης της ταχύτητας αυξήθηκε θεαματικά η ταχύτητα απόκρισης τόσο στα desktops όσο και στις mobile συσκευές σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Google.

Συγκεκριμένα:

M.O. ταχύτητας – Desktop:

Πριν: 64,80%
Μετά: 99,40%

M.O. ταχύτητας – Mobile:

Πριν: 19,20%
Μετά: 99,60%

 

Αν επιθυμείς κι εσύ να δεις θεαματικά αποτελέσματα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, είμαστε εδώ, να σε καθοδηγήσουμε για να το πετύχεις. Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που ακολουθεί ή κάλεσε μας στο 24310 31044. 

Θα χαρούμε να σε συναντήσουμε!

 

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας