fbpx

Πώς το Favela.gr αύξησε τον τζίρο του κατά 116% σε μόλις 9 μήνες!

Το Favela.gr αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα για το πώς ένα αναγνωρισμένο brand μόδας μπορεί να ενισχύσει την ψηφιακή του παρουσία, αυξάνοντας σημαντικά τον τζίρο του σε σύντομο χρονικό διάστημα. Μέσα από μια στοχευμένη στρατηγική, που συνδυάζει την καινοτομία και την αφοσίωση στον πελάτη, η Favela και η Plushost απέδειξαν ότι η ανάπτυξη είναι εφικτή όταν οι σωστές πρακτικές εφαρμόζονται με σχέδιο και συνέπεια.

Η FAVELA, σε μόλις 9 μήνες, κατάφερε να αυξήσει τον τζίρο του ηλεκτρονικού της καταστήματος Favela.gr κατά 116,42%.

Η εταιρία FAVELA δραστηριοποιείται από το 2008 στον χώρο της λιανικής και χονδρικής πώλησης ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ. Με παρουσία τόσο σε φυσικά καταστήματα στο Κολωνάκι και τον Άγιο Δημήτριο όσο και on line μέσω του Favela.gr, προσελκύει ένα φανατικό κοινό, προσφέροντας πάνω από 150 επώνυμα brands όπως Dsquared, Versace, Valentino, Just Cavalli κ.ά.

Παράλληλα, δραστηριοποιείται στην χονδρική πώληση γυναικείων υποδημάτων ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Αλβανία των εταιριών Jeffrey Campbell, Windsor Smith, Bernie Mev, Gold & Rouse και Kat Maconie τα οποία βρίσκονται σε περισσότερα από 120 σημεία πώλησης.

Η δημιουργία του δικού τους in-house brand «FAVELA Shoes» με προϊόντα εμπνευσμένα από τα τελευταία fashion trends, αποτελεί την πιο must have συλλογή υποδημάτων των celebrities.

Ο στόχος που τέθηκε από την εταιρία ήταν να ενισχυθούν οι ρυθμοί ανάπτυξης της επιχείρησης και στην online παρουσία της, προσφέροντας στους πελάτες του ηλεκτρονικού της καταστήματος κορυφαία αγοραστική εμπειρία, αντάξια των προσδοκιών του απαιτητικού κοινού της.

Καινοτομία και Υλοποίηση
Η στρατηγική που ακολούθησε η Plushost επικεντρώθηκε σε δύο κύριους άξονες:

1. Πραγματοποιήθηκε ενδελεχής έρευνα αγοράς σε premium e-shops του εξωτερικού. Το αποτέλεσμα αυτής της έρευνας ήταν η δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας, η οποία ενσωμάτωσε τις τελευταίες τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο και παράλληλα αντικατοπτρίζει τη φιλοσοφία της επιχείρησης.

2. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην εμπειρία του χρήστη κατά την αλληλεπίδρασή του με το e-shop. Οι πελάτες έπρεπε να νιώθουν ότι βρίσκονται σε ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας, με εξατομικευμένες υπηρεσίες και προτάσεις, ώστε να βρίσκουν ακριβώς αυτό που αναζητούν με τον πιο άμεσο κι εύχρηστο τρόπο.

Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα για τους πρώτους εννιά μήνες του 2024 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς μόνο εντυπωσιακά μπορούν να χαρακτηριστούν.

1. Στο συνολικό Project πετύχαμε:
• Εντυπωσιακή αύξηση του τζίρου + 116,42%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %

• Αύξηση παραγγελιών + 103,55%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30 %

2.Στις Mobile συσκευές πετύχαμε:
• Αύξηση του τζίρου + 120,76%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +40 %

 

• Αύξηση των παραγγελιών + 104,56%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %

 

3.Αποτελέσματα από το email Marketing
• Αύξηση του τζίρου + 130,34%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +40 %

• Αύξηση των παραγγελιών + 122,84%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +40 %

• Αύξηση Conversion Rate + 86,73%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30 %

• Αύξηση Open Rate + 73,37%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30 %

• Αύξηση Click το Open Rate + 94,93%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30 %

• Αύξηση της βάσης των subscribers + 90,38%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +30 %

 

4.Επαναλαμβανόμενες αγορές
• Αύξηση των πελατών που κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές + 109,52%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %

Πριν :
Το 21% των πελατών έκαναν από Μ.Ο. 3 επαναλαμβανόμενες αγορές
Μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης:
Το 44% των πελατών έκαναν Μ.Ο. από 7 επαναλαμβανόμενες αγορές

 

5.Αύξηση των μελών βάσει πιστότητας και σημαντικότητας σύμφωνα με την κατηγοριοποίηση της RFM analysis
• Συνολική αύξηση των μελών + 93,98%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %

Αναλυτικά ανά κατηγορία μέλους:
• Αύξηση new subscribed customers + 92,83%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %
• Αύξηση Core subscribed customers + 95,51%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %
• Αύξηση High value customers + 94,08%, ενώ ο στόχος ήταν αύξηση +35 %

 

6.Υλοποίηση ενός αποδοτικού performance marketing plan
• Εντυπωσιακή αύξηση του ROAS + 66,31%
ROAS πριν: 944% (9,44)
ROAS μετά την βελτιστοποίηση: 1.570% (15,70)
Το αποτέλεσμα προέκυψε με αύξηση του Spending κατά 26,49% που οδήγησε παράλληλα και στην μεγιστοποίηση του κέρδους της επιχείρησης.

 

7.Μετά την εφαρμογή των κανόνων ευχρηστίας όπου συμπεριελήφθησαν όλα τα σημεία που έλειπαν βάσει της ευρεστικής αξιολόγησης που πραγματοποιήθηκε, η νέα πλατφόρμα καλύπτει πλέον όλες τις προδιαγραφές ώστε ο πελάτης να βιώνει την απόλυτη εμπειρία αλληλεπίδρασης ολοκληρώνοντας πολύ γρήγορα και εύκολα τις αγορές του.
Εξάλλου αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τα ποσοστά ευχρηστίας πριν και μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης.
Ευχρηστία Desktop
Πριν: 38%
Μετά: 92%

Ευχρηστία Mobile
Πριν: 38%
Μετά: 93%

 

8.Μετά την αξιοποίηση της τεχνικής Horizontal Scaling για το cluster των server που υλοποιήθηκε αυξήθηκε θεαματικά η ταχύτητα απόκρισης τόσο στα desktop, όσο και στις mobile συσκευές σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Google.

M.O. ταχύτητας – Desktop:
Πριν: 51%
Μετά: 98,60%

M.O. ταχύτητας – Mobile:
Πριν: 56,20%
Μετά: 98,80%

 

Αν επιθυμείς κι εσύ να δεις θεαματικά αποτελέσματα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, είμαστε εδώ, να σε καθοδηγήσουμε για να το πετύχεις. Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που ακολουθεί ή κάλεσε μας στο 24310 31044.

Θα χαρούμε να σε συναντήσουμε!

 

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας