Μέσα σε μία κατάμεστη από κόσμο αίθουσα ολοκληρώθηκε η 1η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη στα Τρίκαλα, όπου στο κοινό δόθηκε η ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα στοχευμένο πρόγραμμα ομιλιών από επιτυχημένες εταιρίες από διάφορους κλάδους της αγοράς.
Οι ομιλητές παρουσίασαν βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης, νέες τάσεις και τεχνολογίες όπου έχουν ως στόχο τη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας της εξυπηρέτησης πελατών και απάντησαν σε ερωτήσεις και απορίες του κοινού, όπου ήταν πολλές κι ενδιαφέρουσες.
Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) και την εταιρία PLUSHOST.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στον χώρο του Μουσείου Τσιτσάνη, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και προσφέρθηκε στο κοινό χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Εισηγητές ήταν οι:
Θανάσης Καμέας, CEO της Plushost
Οδυσσέας Ράπτης, Διευθύνων Σύμβουλος, e-Trikala A.E.
Ξένια Κούρτογλου, MSc., Ιδρύτρια Focus Bari
Δημήτρης Δημητριάδης, Futurist – CIO TheFutureCats Innovation
Ρωμύλος Πολιτόπουλος, CEO, ΞΥΝ
Σταμάτης Παπαγγελέτος, Πωλήσεις & Ανάπτυξη Δικτύου
Φωτογραφίες από την εκδήλωση:
Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα: