Βραβευμένο m-commerce σημαίνει m-commerce, που διπλασιάζει τις πωλήσεις!

Βραβευμένο m-commerce σημαίνει m-commerce, που διπλασιάζει τις πωλήσεις!

Στα evolution awards 2021, αναδειχθήκαμε ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο mcommerce για τις ανάλογες τεχνικές που αναπτύξαμε στο  e-dructer.com.

Το edructer.com είναι ένα σύγχρονο 100% ελληνικό online πολυκατάστημα με περισσότερους από 9.500 κωδικούς σε μοναδικές τιμές. Η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχει στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση του Customer Experience μέσα από ένα συνεχώς βελτιούμενο e-shop.

Bronze Award in Mobile Commerce

Όντας στρατηγικοί συνεργάτες της εταιρείας, αξιοποιήσαμε όλες εκείνες τις  σύγχρονες μεθόδους που «μεταμορφώνουν» την εμπειρία πλοήγησης του e-shop σε mobile συσκευές, δείχνοντας το δρόμο για τη νέα εποχή του mobile commerce.

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ

Την υλοποίηση της mobile έκδοσης του e-dructer ανέλαβε η εξειδικευμένη ομάδα mcommerce της plushost.gr, αναγνωρίζοντας τη σημαντικότητα των αλλαγών που έχουν επιτελεστεί στις καταναλωτικές συμπεριφορές μέσα στο χρόνο. Κάποιες από αυτές είναι:

  • Ένα σωστά δομημένο e-shop σε mobile συσκευές παρέχει καλύτερη εμπειρία στο χρήστη επιτρέποντάς του να κάνει αγορές «on the go».
  • Όλο και πιο πολλοί χρήστες ψάχνουν κάποιο προϊόν χρησιμοποιώντας την φωνητική αναζήτηση (το 20% των ερωτημάτων στα κινητά είναι φωνητικές αναζητήσεις).
  • Πάνω από το 75% των χρηστών χρησιμοποιεί το κινητό με το ένα χέρι, ενώ μόλις το 25% των χρηστών το χρησιμοποιεί και με τα δύο χέρια.
  • Τα push notification με διάφορες προσφορές λαμβάνονται σε real time και επηρεάζουν θετικά τις πωλήσεις.
  • Ύπαρξη χαρακτηριστικών και εφαρμογών (micro-interactions) που υπάρχουν μόνο στις mobile συσκευές, όπως λειτουργίες tap-to-call, tap-to-SMS.
  • Η αναγνώριση της γεωγραφικής τοποθεσίας του χρήστη ενισχύει την εξατομίκευση και βελτιώνει την εμπειρία χρήσης σε πραγματικό χρόνο.

Adaptive Technology

 Για την υλοποίηση του Front End Interface χρησιμοποιήσαμε Adaptive τεχνολογία. Αυτή είναι η μόνη μέθοδος που επιτρέπει τεχνολογία αναγνώρισης του είδους και του μεγέθους της συσκευής.

Με απλά λόγια, το online shop, με την τεχνολογία αυτή δεν «αντιδρά» (responds) στη smartphone συσκευή, αλλά «προσαρμόζεται» (adapts) σε αυτήν.

Η υιοθέτηση της adaptive τεχνολογίας δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε ο χρήστης να πλοηγείται και να καταναλώνει με την ίδια ευκολία, σαν να ήταν μπροστά στην οθόνη του PC ή του desktop του.

ADAPTIVE NOT RESPONSIVE

Bronze Award in Mobile Commerce

Ο σχεδιασμός της νέας πλατφόρμας περιλαμβάνει τη δημιουργία «από το μηδέν» διαφορετικού λειτουργικού περιβάλλοντος για τις mobile συσκευές με διαφορετική αρχιτεκτονική πληροφοριών σε σχέση με την αντίστοιχη desktop έκδοση.

Αποτέλεσμα; Μπορέσαμε να αξιοποιήσουμε το σύνολο του περιεχομένου του e-shop αλλά και να το εμπλουτίσουμε με επιπλέον χαρακτηριστικά που υπάρχουν μόνο στις mobile συσκευές, βελτιώνοντας κατακόρυφα το User Experience.

Επίσης, κατά το σχεδιασμό λάβαμε υπόψη όλων των ειδών τις συσκευές που κυκλοφορούν στην αγορά επιτυγχάνοντας την μέγιστη αποκρισιμότητα ακόμη και σε lowend συσκευές. Δώσαμε επίσης ιδιαίτερη σημασία στην προσβασιμότητα για άτομα με ειδικές ανάγκες προσφέροντας ίση πρόσβαση σε πληροφορία, περιήγηση και λειτουργικότητα σε όλους τους χρήστες.

Με την προσθήκη επιπλέον επιπέδων προσωρινής αποθήκευσης δεδομένων εξασφαλίσαμε ένα καίριας σημασία παράγοντα επιτυχίας στο m-commerce:  υψηλές ταχύτητες λειτουργίας του e-shop άνω του 98% σύμφωνα με τον μετρητή ταχύτητας της Google για όλες τις σελίδες αλληλεπίδρασης με τον χρήστη εφαρμόζοντας σύγχρονες caching τεχνικές.

Ακόμα περισσότερες KAINOTOMIΕΣ

Σχεδιάσαμε βασικά σημεία πλοήγησης (menu, αναζήτηση, αγαπημένα, καλάθι) σε 2 συγκεκριμένα μέρη της οθόνης και με στοιχεία τέτοια ώστε να διευκολύνεται ο χρήστης ανάλογα με τον τρόπο που έχει συνηθίσει να χρησιμοποιεί το smartphone.

-Τοποθετήσαμε τα CTA buttons με συγκεκριμένο τρόπο για να επιτυγχάνεται πιο γρήγορο interaction (αλληλεπίδραση) ανεξάρτητα από το εάν ο χρήστης χρησιμοποιεί το ένα ή και τα δύο του χέρια.

-Εφαρμόσαμε

1) Voice Assistance που διασυνδέει τις κινήσεις του χρήστη με φωνητικές συμβουλές καθοδήγησης προκειμένου να ολοκληρώνει με επιτυχία κάθε παραγγελία.

2) Voice Search με συγκεκριμένους αλγορίθμους που εξασφαλίζουν «ακαριαία» αποτελέσματα κατά την αναζήτηση του χρήστη.

Bronze Award in Mobile Commerce

3) Διασύνδεση του chatbot με το messenger για την άμεση επικοινωνία των καταναλωτών με τους εκπροσώπους της επιχείρησης οποιαδήποτε ώρα της ημέρας.

4) Αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, με τη χρήση τεχνικών που εκπαιδεύονται βάσει παρελθοντικών αναζητήσεων για τα πιο δημοφιλή προϊόντα ανά κατηγορία.

5) Artificial Intelligence εφαρμογές, ώστε το e-shop να «εκπαιδεύεται» στις   επιθυμίες και τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη προσφέροντας personalized πλοήγηση.

Επιπλέον, τα κύρια χαρακτηριστικά του e-dructer, έγιναν optimized για mobile συσκευές. Μερικά από αυτά είναι:

  • Αναλυτική παρουσίαση των προϊόντων μέσα από ανανεωμένες προϊοντικές σελίδες με αναλυτικές παρουσιάσεις, πολλαπλές εικόνες, videos, χρήσιμα bullets.
  • Εφαρμογή σύγκρισης με αντίστοιχα προϊόντα εφαρμόζοντας Up Selling τεχνικές.
  • Εφαρμογή Cross Selling τεχνικών για την πρόταση συμπληρωματικών προϊόντων που ταιριάζουν με τις επιλογές του πελάτη.
  • Εφαρμογή One-Click-Checkout διαδικασίας πληρωμής της παραγγελίας, επιτυγχάνοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας μέσα σε 30”.

Κατά τον τελευταίο περίπου χρόνο λειτουργίας του m-commerce της εταιρείας e-dructer.com

– Διπλασιάστηκε η επισκεψιμότητα της online επιχείρησης από mobile συσκευές
– Σημειώθηκε εντυπωσιακή αύξηση:

  • των νέων χρηστών από mobile συσκευές
  • της ευχρηστίας νέων χρηστών
  • του τζίρου
  • των mobile transactions

– Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η μείωση των abandoned carts (εγκαταλειμμένων καλαθιών).