Tips από τον CEO της Plushost για την προσέλκυση και διατήρηση του Κορυφαίου Αγοραστή

Tips από τον CEO της Plushost για την προσέλκυση και διατήρηση του Κορυφαίου Αγοραστή

Ο CEO της Plushost, Θανάσης Καμέας, περιγράφει στο Reporter.gr το DNA του Κορυφαίου Αγοραστή των ηλεκτρονικών καταστημάτων και δίνει ενδιαφέροντα tips για την προσέλκυση και διατήρησή του:

Θέλει να τα κάνει όλα μόνος του, οπότε βεβαιωθείτε ότι η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας είναι εύκολη στη χρήση και διατηρήστε τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την κατάστασή της.

Χρειάζεται ανθρώπινη βοήθεια, να μιλά ζωντανά σε αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών για καταγγελίες, ερωτήσεις χρέωσης, ή για τεχνική βοήθεια.

Απαιτεί εμπειρία από το customer care service και υποθέτει, θεωρεί σίγουρο, ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν να δουν το ιστορικό παραγγελιών, τις αλληλεπιδράσεις με την επιχείρησή σας και τις ανταμοιβές αφοσίωσης, όταν τους βοηθούν στο τηλέφωνο.

Μπορεί να μετατραπεί σε επαναλαμβανόμενο, άρα αφοσιωμένο, πελάτη ως εκ τούτου θα πρέπει να τον ενθαρρύνετε να εγγραφεί για να λαμβάνει το ενημερωτικό δελτίο και  να συμμετέχει στο πρόγραμμα ανταμοιβών αφοσίωσης. Στη συνέχεια, στείλτε του προσαρμοσμένες προσφορές.

Είναι έτοιμος για πολυκαναλική εμπειρία, άρα για να προσελκύσετε τους Κορυφαίους Αγοραστές, βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα παρέχει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες.

Περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο: https://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/444328-Pente-tips-gia-ton-koryfaio-agorasth-toy-e-shop