Τι έχει να προσφέρει το CS cart στο e-επιχειρηματία? Γιατί αυτή τη στιγμή είναι η No1 παγκοσμίως πλατφόρμα ανάπτυξης e-shops?
Πώς και σε ποιο σημείο η αγορά του e-commerce θα ισορροπήσει στην μετα-covid εποχή; Τι πρέπει να προσέξει ο κλάδος;
Σε τι συνίσταται η υπηρεσία μας 360 e–commerce? Πώς η υιοθέτησή της υπόσχεται να ωφελήσει οποιοδήποτε e-commerce business?
Οι πολλαπλές βραβεύσεις μας στα E-volution Awards τι σημαίνουν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας;
Πώς βλέπουμε το δικό μας αύριο απολύτως συνδεδεμένο με την επιτυχία των πελατών μας σε αυτήν, την υπό διαμόρφωση κατάσταση;
Αυτά και άλλα θέματα στην εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του CEO μας, Θανάση Καμέα στο WorldWebNews.
Δημοσιογράφος WWN: Έχετε κατασκευάσει μέχρι στιγμής πάνω από 700 e-shop. Πότε ξεκινήσατε αυτή τη δραστηριότητα;
Θανάσης Καμέας: Ξεκινήσαμε πριν από 19 χρόνια, την περίοδο που “ανέτειλε” στη Ελλάδα το ηλεκτρονικό εμπόριο. Μέχρι σήμερα, μας έχουν εμπιστευθεί περισσότερες από 700 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και μετά από σκληρή δουλειά διαθέτουμε εμπειρία και τεχνογνωσία ώστε να κατευθύνουμε σωστά τους πελάτες μας να αυξήσουν τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού τους καταστήματος.
Στην ουσία, θα μπορούσαμε να πούμε ότι στα πρώτα μας χρόνια, το 2000, συγκαταλεχθήκαμε ανάμεσα στους πρωτοπόρους που καλλιέργησαν την “Αγορά” χαράσσοντας έναν δύσκολο δρόμο, με πελάτες που πειραματίζονταν με άγνωστα δεδομένα και καταναλωτές με υψηλό βαθμό καχυποψίας.
Δημοσιογράφος WWN: Γιατί CS-Cart; Είναι μονόδρομος για εσάς η χρήση της συγκεκριμένης πλατφόρμας;
Θανάσης Καμέας: Η επιτυχία δεν είναι θέμα τύχης. Είναι ζήτημα σκληρής δουλειάς και ορθών επιλογών. Στην Plushost διαθέτουμε τα εργαλεία, την τεχνογνωσία, την εμπειρία και την αφοσίωση που απαιτούνται για την κατασκευή e-shops που αυξάνουν τις πωλήσεις και προσφέρουν μοναδική εμπειρία στον πελάτη. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού καταστήματος CS-Cart, όντας, ίσως, η πιο διαδεδομένη πλατφόρμα παγκοσμίως για e-commerce businesses, προσφέρει ορθολογική, δοκιμασμένη και εξελιγμένη λειτουργικότητα.
Δεν έχουμε, ωστόσο, εμμονή με την πλατφόρμα, αλλά με τη σταθερότητα του συστήματος και την ομαλή παραγωγή πλούτου για τον συνεργάτη μας. Όντας στην “καρδιά” του e-commerce από την πρώτη στιγμή που υπάρχει στην Ελλάδα, είμαστε σε θέση, αφενός να αξιολογούμε με αντικειμενικότητα τις εναλλακτικές ανάπτυξης ενός περιβάλλοντος, αφ’ ετέρου να μεγιστοποιούμε σε βάθος και έκταση την εξειδίκευσή μας προλαβαίνοντας οποιαδήποτε δυστοκία θα μπορούσε να προκύψει σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.
Οι δυστοκίες τέτοιου τύπου είναι ανεπίτρεπτες για μια εταιρεία τεχνολογίας. Αυτό θα μπορούσε να περιορίσει την ομαλή ροή revenue για τον συνεργάτη μας και κατ’ επέκταση για εμάς. Οι πλατφόρμες είναι εκεί, αλλά αν δεν έχεις την εμπειρία και τον μηχανισμό πρόσληψης γνώσης, σίγουρα θα κληθείς να κυνηγάς προβλήματα αντί να προκαλείς έσοδα. Άρα, η απάντηση δεν είναι ότι έχουμε κάποια… λατρεία στο CS Cart. Το χρησιμοποιούμε. Δεν μας χρησιμοποιεί.
Δημοσιογράφος WWN: Πώς θα περιγράφατε συνοπτικά το “360° e-commerce model”;
Θανάσης Καμέας: Ο “μαθηματικός τύπος” για σίγουρη επιτυχία στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει όνομα και είναι ένα 360 μοντέλο: Λέγεται ADP, ένα ακρωνύμιο των τριών βασικών συστατικών της συνταγής της επιτυχίας της Plushost : Adaptive Technology, Data Analysis και Personalization.
Το 360° e-commerce της Plushost είναι η premium υπηρεσία με την οποία καλύπτουμε το πλήρες φάσμα των αναγκών του πελάτη, προκειμένου:
- Να λειτουργεί βάσει σχεδίου και ερευνητικών και αναλυσιακών δεδομένων που παρέχει ο συνεργάτης του.
- Να εκπαιδεύει σε συνεχή βάση το ανθρώπινο δυναμικό, να επενδύει σε πρωτοποριακές ιδέες και στην υψηλή τεχνολογία και καινοτομία.
- Να χρησιμοποιεί φωνητική βοήθεια (voice assistance) ως εργαλείο καθοδήγησης του χρήστη, προκειμένου να ολοκληρώνει επιτυχώς την παραγγελία του, ή να αναζητά με ευκολία τα προϊόντα που επιθυμεί.
- Να ξεπερνά το εμπόδιο του υψηλού bounce rate δυνητικών πελατών που κατά το online shopping τους ενδέχεται να συναντήσουν αποτελέσματα προϊόντων που δε σχετίζονται με τις προτιμήσεις τους.
Αποτέλεσμα; Ενοχλούνται και αποχωρούν. Και ποιος θέλει σήμερα να χάνει πελάτες;
- Να αξιοποιεί όλα τα όπλα από την εργαλειοθήκη του marketing (SMS, e-mails, notifications για προσφορές και κουπόνια) και του customer service (live chat, visual commerce, Augmented Reality, Virtual Reality, virtual shop).
- Να φροντίζει για δυνατό User-generated content, διαφάνεια στις τιμές, να δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη δωρεάν αποστολή, δωρεάν επιστροφές και ευέλικτες επιλογές πληρωμής για μεγάλες αγορές.
Δημοσιογράφος WWN: Εν μέσω πανδημίας πόσο επηρεάστηκε η εταιρεία σας; Αυξήθηκε η πελατειακή σας βάση και εάν ναι, σε ποιους τομείς;
Θανάσης Καμέας: Σίγουρα στην Plushost επηρεαστήκαμε θετικά και επωφεληθήκαμε από αυτό το “τσουνάμι” ηλεκτρονικής ζήτησης προϊόντων: Αυξήσαμε τον αριθμό των πελατών μας, βελτιώσαμε τη στρατηγική μας, αφιερώσαμε πολλές ανθρωποώρες σε πελάτες για την από κοινού σχεδίαση της νέας πορείας και για κατάρτιση. Το “στοίχημά μας” αφενός ήταν η βιωσιμότητα, τόσο η δική μας όσο και των πελατών μας και φυσικά η ικανοποίηση των αναγκών τους και η βελτιστοποίηση της εμπειρίας των καταναλωτών.
Το “στοίχημα” για ένα επιτυχημένο e-shop δεν είναι ο τζίρος και τα κέρδη απευθείας. Προηγείται η αποτελεσματική συνεργασία με έναν δυνατό, αξιόπιστο συνεργάτη με τεχνογνωσία και εξειδίκευση για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου με πελατοκεντρική αντίληψη. Εμείς στην Plushost, στα μάτια των πελατών μας, βλέπουμε επιχειρηματικές ιδιοφυίες και πιστεύω ακράδαντα ότι για να συνεργαστεί ένας επιχειρηματίας μαζί μας, θα πρέπει να είναι εκ φύσεως “διαφορετικός”, να είναι παθιασμένος με τη δουλειά του και να αναζητά το απόλυτο.
Οι πελάτες μας είναι χαρακτήρες που δεν ενδιαφέρονται απλώς να τελειώσουν μια δουλειά, αλλά άνθρωποι που επιζητούν το τέλειο, που θέλουν να αλλάξουν το περιβάλλον τους. Που είναι ερωτευμένοι, που έχουν πάθος, αγάπη, τρέλα, με τη δουλειά τους όπως και εμείς. Που βλέπουν το επόμενο βήμα όχι σαν ρίσκο, αλλά σαν επιχειρηματική περιπέτεια. Που έχουν “κάψει αγάπη” για να βγάλουν χρήματα. Τέτοιοι επιχειρηματίες είναι οι πελάτες μας. Για τέτοιους επιχειρηματίες δημιουργούμε e-commerce μοντέλα και τέτοιους αναζητάμε.
Δημοσιογράφος WWN: Ποιοι είναι οι βραχυπρόθεσμοι στόχοι της εταιρείας σας;
Θανάσης Καμέας: Με δεδομένη την αύξηση των μεγεθών μας, πρώτος και κύριος στόχος μας είναι η διεύρυνση της ομάδας μας με εμπνευσμένους και χαρισματικούς ανθρώπους που ερχόμενοι στην εταιρεία θα βοηθήσουν στη διατήρηση των κεκτημένων μας. Της κατάταξής μας δηλαδή στην 4η θέση των εταιρειών Τεχνολογίας στην Ελλάδα και γιατί όχι και της βελτίωσης αυτής της θέσης. Ξέρετε, για μια εταιρεία με έδρα εκτός του οικονομικού κέντρου, κάθε επιλογή απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια και μόχθο.
Σημαντικότατος βραχυπρόθεσμος στόχος μας -όπως νομίζω και κάθε άλλης εταιρείας Β2Β παροχής υπηρεσιών- είναι η σημαντική η βελτίωση των όρων εργασίας των ανθρώπων μας και η περαιτέρω ενίσχυση της ομαδικότητας. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει την επίτευξη του στόχου που μόλις προανέφερα. Ποιος δε θα θέλει να εργαστεί σε μια μονάδα που διαρκώς βελτιώνει τη θέση της στην αγορά, χωρίς να λησμονεί τους εργαζομένους που συνέβαλλαν σε αυτό;
Κατά τα άλλα, ποιος δε θέλει αύξηση της κερδοφορίας; Αν όμως καταφέρουμε να δουλέψουμε με επιμέλεια στο πώς θα πετύχουμε τους παραπάνω ποιοτικούς στόχους, θα έρθει και ο ποσοτικός και θα έχει μονιμότερο χαρακτήρα.
Δημοσιογράφος WWN: Πώς βλέπετε το τοπίο στην ελληνική αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου;
Θανάσης Καμέας: Η εμπειρία της πανδημίας με την εκτόξευση του e-commerce επιβεβαίωσε αυτούς που είχαν σχεδιάσει την υπόστασή τους στο ψηφιακό περιβάλλον: Ότι πρέπει να επενδύσουν στο νέο “νόμισμα της Εμπιστοσύνης”, καθώς στο ηλεκτρονικό εμπόριο δε θεωρείται τίποτα δεδομένο, όπως ακριβώς και στα φυσικά καταστήματα. Καθώς η αγορά ωρίμασε απότομα, δημιουργήθηκαν οι προϋποθέσεις για -να το πω ευγενικά- για ερασιτεχνισμούς. Ξαφνικά, πολλοί θυμήθηκαν πως υπάρχει το e-cοmmerce και το αντιμετώπισαν ιδίοις πόροις.
Το e-commerce -όπως και κάθε άνοιγμα νέας αγοράς- απαιτεί επαγγελματισμό. Απαιτεί ο επιχειρηματίας να εμπιστευθεί “καπετάνιους” που να έχουν φάει αλάτι στη “γέφυρα του πλοίου”. Έχουμε κάθε χρόνο πάνω από 10 περιπτώσεις επιχειρηματιών που τελικά έρχονται μαζί μας, αφού προηγουμένως είχαν επιλέξει “οικονομικές λύσεις”, αποφεύγοντας τη σοβαρή επένδυση που υπόσχεται αντίστοιχα αποτελέσματα. Ο κίνδυνος (για τους εμπόρους) από την άμετρη ανάπτυξη του e-commerce θα είναι τα χαμένα 10χίλιαρα προς ερασιτέχνες που υποδύονται τους επαγγελματίες.
Από την άλλη, δεν υπάρχει πλέον επιχειρηματίας που να μην αναγνωρίζει τη χρησιμότητα αυτού που υπηρετούμε εδώ και 20 χρόνια περίπου. Εσείς ως Μέσο, ήδη συνδράμετε στην εκπαίδευση της επιχειρηματικής κοινότητας και αυτό οφείλουμε να σας το πιστώσουμε. Το e-commerce, μετά από μια λογική διόρθωση που θα υποστεί εντός του ’22, έχει κερδίσει πολλές μονάδες αναγνώρισης, αποδοχής, διείσδυσης και επενδύσεων. Και για εμάς στην Plushost που το e- commerce είναι ο ένας έλικας του DNA μας, αυτό είναι εξαιρετικά ευχάριστο και σίγουρα μας δικαιώνει και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε.
Για ανάγνωση στο περιβάλλον του WWN πατήστε εδώ