fbpx

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Το καλοκαίρι είναι μια πανδαισία χαράς για τις πέντε αισθήσεις. Και είναι επί θύραις. Τα χρώματα γίνονται έντονα…χαρούμενα, τα ρούχα ελαφραίνουν, οι γεύσεις πρέπει να δροσίζουν, η μυρωδιά από το καρπούζι, το γιασεμί και το ούζο είναι παντού ακόμα και μακριά από την εξοχή. Οι μουσικές ανεβαίνουν και οδηγούν την κούρσα αυτής της καλύτερης διάθεσης.

Ο καταναλωτής παρασύρεται. Οι δήμοι διοργανώνουν εκδηλώσεις για μικρούς και μεγάλους. Το ίδιο και το λιανεμπόριο. Περπατάς στους δρόμους και νιώθεις ότι οι βιτρίνες κραυγάζουν…”είναι καλοκαίρι εσύ δεν θα ψωνίσεις κάτι να σε ανεβάσει”;

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Μύρισε καλοκαίρι…και (πρέπει να) φαίνεται.

Η αρθρογραφία σε όλο τον κόσμο -αλλά και εμείς από πλευράς μας – μιλάνε για την σημαντικότητα του περιεχομένου. Τι αξία όμως θα είχε το περιεχόμενο αν η “είσοδος” του καταστήματος δεν “μυρίζει” καλοκαίρι; Τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν αποτελούν εξαίρεση. Η πρώτη εντύπωση οφείλει να δημιουργεί το επιθυμητό συναίσθημα, να προκαλεί τους χρήστες να συνεχίσουν την περιήγηση στο κατάστημα.

Γι’ αυτό για την καλοκαιρινή περίοδο “ντύστε” την αρχική σελίδα του καταστήματος σας με banners που να αποπνέουν την καλοκαιρινή ατμόσφαιρα. Έντονα χρώματα, έντονη αντίθεση και καλοκαιρινές εικόνες, θα φρεσκάρουν τη σελίδα σας. Αξιοποιείστε αυτό που αποτυπώνει καλύτερα την εποχή: Ο μπλε ουρανός, οι χρυσοκίτρινες παραλίες ή το ξερό του Αιγαίου και το πορτοκαλί του ήλιου μπορούν να είναι μια αποτελεσματική χρωματική παλέτα για να δημιουργήσετε ένα οπτικά δυναμικό περιεχόμενο με θέμα το καλοκαίρι.

Sale On the Go

Είμαστε Μεσόγειοι και με την πρώτη ηλιαχτίδα ξεχυνόμαστε έξω. Οι πλατείες, οι κοντινές παραλίες, ο καλοκαιρινός κινηματογράφος γεμίζουν, αδειάζοντας τα σπίτια από την παρουσία μας. Ο καταναλωτής ξοδεύει πολύ περισσότερο χρόνο εκτός σπιτιού. Τηλεόραση ή laptop χάνουν κατά κράτος το καλοκαίρι από οτιδήποτε μπορεί να χρησιμοποιηθεί on the go.

Παρ’ ότι η πλειοψηφία των transactions γίνεται πλέον μέσω κινητού η συντριπτική πλειοψηφία των e-shops διαθέτουν δυσλειτουργική παρουσία στο mobile περιβάλλον. Το καλοκαίρι είναι μια πολύ καλή αφορμή για να βεβαιωθείτε ότι η mobile λειτουργία του καταστήματός σας είναι φιλική προς τον χρήστη, κάνει εύκολη την πλοήγηση και περιλαμβάνει μια απλοποιημένη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Αυτό θα απογειώσει τα ποσοστά των πωλήσεών σας μιας και θα αποφύγετε τα εγκαταλελειμμένα καλάθια και θα ενθαρρύνετε τις πωλήσεις. Επιπλέον, πολύ αποτελεσματικές είναι οι ειδικές προσφορές «μόνο για αγορά από κινητό».

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Μέρμηγκας ή τζίτζικας;

Το καλοκαίρι, μην έχοντας μια Βlack Friday ή μια Χριστουγεννιάτικη σεζόν που να φέρνει σχεδόν μόνη της τους καταναλωτές/users στην πόρτα ή στο e-shop, συχνά οδηγεί σε υποτονική διαδικασία προμηθειών και κατ’ επέκταση και προωθητικών ενεργειών για το ανάλογο sell-out. Ο έγκαιρος προγραμματισμός και η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων, κυρίως με προϊόντα που ο καταναλωτής χρειάζεται το καλοκαίρι, είναι απαραίτητος. Η προνοητικότητα ήταν αυτή που -στο πρόσφατο παρελθόν- έδειξε τους ωφελούμενους και τους πραγματικά κερδισμένους από τις αναταράξεις που προκάλεσε η διαδικασία των lockdowns και των διάδοχων ανοιγμάτων του φυσικού λιανεμπορίου.

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Golddiggers

“Σπασμένα” νούμερα, “σπασμένα” χρώματα, ένα από αυτό, δύο από εκείνα. Κωδικοί που έχουν κλείσει τον κύκλο τους ή που απλά…πιάνουν τόπο στην αποθήκη αλλά κυρίως…είναι κεφάλαιο εν υπνώσει. Η ρευστοποίηση του ακίνητου stock μπορεί να είναι μια υπέροχη ανάσα ταμειακής ροής σε οποιαδήποτε στιγμή, πολύ δε περισσότερο σε μια εποχή που γενικά είναι στα χαμηλά του έτους. Δημιουργήστε μια landing page εκκαθάρισης όπου θα συγκεντρώσετε μη εποχιακά είδη ή είδη που θέλετε να απαλλαγείτε, με μειωμένες τιμές. Επικοινωνήστε την μέσω email marketing ή και με διαδοχικά carousel στα SoMe. Όμως μην ξεχάσετε ποτέ πως…

  • Αυτά τα προϊόντα πρέπει όντως να είναι μη αξιοποιήσιμα σε άλλες εμπορικές πράξεις και
  • πρέπει να κάνετε τόσο εντυπωσιακή έκπτωση -ακόμα και κάτω του κόστους- ώστε ο καταναλωτής να μην μπορεί να αντισταθεί.

Μόνο έτσι η διαδικασία εκκαθάρισης θα φέρει εκείνους τους πόρους που πρέπει και θα σας βοηθήσει  να χρηματοδοτήσετε τα επόμενα σχέδιά σας από πόρους που δεν υπολογίζατε πως υπάρχουν.

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Τσαγκαροδευτέρα ή η καλύτερη μέρα της εβδομάδας;

Ο όρος αυτός καθιερώθηκε προπολεμικά, όταν οι τότε τσαγκάρηδες στην Αθήνα την επόμενη μέρα της Κυριακής, δηλαδή τη Δευτέρα, επειδή δεν είχαν δουλειά είχαν καθιερώσει από μόνοι τους συνέχιση διήμερης αργίας κάθε εβδομάδα, έχοντας τα καταστήματά τους κλειστά και τη Δευτέρα.

Το χειμώνα η Δευτέρα είναι για το λιανεμπόριο μια μέρα χαλάρωσης και ανασύνταξης από το προηγούμενο Παρασκευοσάββατο. Το καλοκαίρι όμως συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Από την Παρασκευή το απόγευμα μέχρι την Κυριακή ο καταναλωτής είναι σε mood “μπανάκι”. Από την επιστροφή της Κυριακής και μετά, όλη τη Δευτέρα το λιανεμπόριο μόνο τσαγκαροδευτεριάτικο δεν είναι. Μέχρι και ο τζίρος των super markets είναι από τους υψηλότερους της εβδομάδας. Ο user είναι σε mood κατανάλωσης. Μιλώντας για την καλύτερη μέρα της εβδομάδας να πούμε πως και οι καλύτερες ώρες αλλάζουν τους καλοκαιρινούς μήνες και για τους ίδιους λόγους ενισχύεται σημαντικά η ζώνη μετά τη δύση του ηλίου. Οι καλοκαιρινοί αγοραστές τείνουν να κάνουν τις πιο ακριβές διαδικτυακές αγορές τους τις Δευτέρες.

Είναι σοφό να ενισχύσετε την παρουσία σας με καμπάνιες κάθε είδους (SoMe, Google, email marketing) σε αυτή τη χρονική ζώνη της εβδομάδας και της ημέρας ώστε να αποκομίσετε τα μέγιστα από την καταναλωτική διάθεση των users και να μεγιστοποιήσετε τα αποτελέσματα από την επένδυσή σας.

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Μάνα είναι μόνο μία…

Και ξέρει κάθε λεπτό, ακριβώς τι λείπει από το καμάρι της για την επόμενη σχολική χρονιά. Είτε αυτό είναι τσάντα, είτε ρούχο, είτε φαγητοδοχείο, είτε καρέκλα κ.ο.κ. Η περίοδος back-to-school ξεκινάει διαφημιστικά από τους μεγάλους θεσμικούς όλο και νωρίτερα. Τώρα που ο καταναλωτής έχει εκπαιδευτεί ικανοποιητικά περί το e-commerce δεν υπάρχει λόγος να βιώνει τις πολύωρες ουρές αναμονής στα φυσικά καταστήματα, ενώ και οι μεγάλοι retailers επιθυμούν να εξομαλύνουν την καμπύλη της ζήτησης που θέτει σε δοκιμασία τα όρια των φυσικών καταστημάτων τους. Οι γονείς ετοιμάζονται για την επιστροφή των παιδιών στο σχολείο. Δημιουργήστε προσφορές σε είδη που είναι αναγκαία για αυτή τη συγκεκριμένη περίοδο και επικοινωνήστε τες μέσω email, social media ακόμη και στην αρχική σας σελίδα.

Στο άρθρο αυτό δεν βρήκατε οτιδήποτε από τα προφανή. Δεν σταθήκαμε ούτε στον εκπτωτικό κατάλογο των καλοκαιρινών εκπτώσεων, δεν μιλήσαμε για διαγωνισμούς -κάθε είδους- στα SoMe που παρακινούν το κοινό να μοιραστεί εμπειρίες από την πιο εξωστρεφή περίοδο του χρόνου, ούτε για Pop ups με καλοκαιρινό θέμα & ειδικές προσφορές. Αυτά τα θεωρούμε απολύτως δεδομένα.

Στόχος αυτού του άρθρου είναι να συγκεντρώσουμε σε αυτό όλα εκείνα που φαίνεται να λείπουν συχνότερα από τους σχεδιασμούς αρκετών από τους επιχειρηματίες του κλάδου.

Special Summer Tips for Special Summer Sales

Στην Plushost μελετάμε όλα τα best practices και τα προσαρμόζουμε στις ανάγκες κάθε επιχείρησης που μας έχει επιλέξει. Αυτή είναι και η ουσία της δικής μας εξειδίκευσης. Να αποδώσει τα μέγιστα μιας to-do-list που χωρίς την τεχνογνωσία και την εμπειρία των στελεχών μας παραμένει κενό γράμμα.

Επικοινωνήστε μαζί μας -χωρίς καμία δέσμευση από πλευράς σας- για να συζητήσουμε το δικό σας επιχειρηματικό project και να διαπιστώσουμε πώς τα δικά σας “θέλω” μπορούν να υπηρετηθούν με το Plushost model.

Επικοινωνήστε μαζί μας