International Day of Happiness: make the best of it!

International Day of Happiness: make the best of it!

Η Διεθνής Ημέρα Ευτυχίας καθιερώθηκε από τον ΟΗΕ στις 28 Ιουνίου 2012 και γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Μαρτίου.

Γιατί είναι σημαντική αυτή η ημερομηνία για κάθε e-shop manager; Διότι προσφέρει τη μοναδική ευκαιρία να αξιοποιήσετε την τόσο ευρέως αποδεκτή και αγαπητή έννοια της ευτυχίας, δημιουργώντας special offers και promotions για το δικό σας e-shop.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της έννοιας «ευτυχία» είναι ότι η απόκτησή της ή το συναίσθημα που οδηγεί σε αυτήν είναι υποκειμενικό για τον κάθε καταναλωτή. Ως εκ τούτου, απευθύνεται σε όλους και σχεδόν σε όλα τα προϊόντα και/ή τις υπηρεσίες που μπορεί να εμπορεύεται ένα e-shop.

Εν παραδείγματι, κάποιος (πιθανότατα άνδρας) μπορεί να αισθανθεί ευτυχία αγοράζοντας ένα αξεσουάρ αυτοκινήτου. Κάποιος άλλος μπορεί να είναι ευτυχισμένος με την αγορά ενός αρώματος (πιθανότατα γυναίκα) ενώ όλοι θέλουν να κάνουν και τα αγαπημένα τους πρόσωπα να νιώσουν ευτυχία (αγοράζοντας ένα προϊόν για αυτούς).

Είναι καίριας σημασίας να δώσετε έμφαση και στην προσφορά προϊόντων αλλά και στην προσφορά προϊόντων συνοδευόμενων από την ευκαιρία να ζήσει το κοινό-στόχος σας μια εμπειρία. Πιο συγκεκριμένα λοιπόν,

▪ Ένας αποτελεσματικός τρόπος αξιοποίησης αυτής της marketing opportunity είναι το e-mail marketing.

Αποστείλετε e-mails με subject line και περιεχόμενο που παρακινεί τους παραλήπτες να νιώσουν ευτυχία.

Ενδεικτικό Subject line:
Παγκόσμια Ημέρα Ευτυχίας! Με προσφορές -50% σε επώνυμα αρώματα σίγουρα θα νιώσετε πιο ευτυχισμένοι!

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο, τα χρώματα και οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε μέσα στο ίδιο το newsletter αποπνέουν ένα θετικό χαρούμενο συναίσθημα και εντάξτε ανάμεσά τους τις προσφορές σας με έξυπνα λεκτικά.

Εάν ακολουθήσετε τον «δρόμο» του user experience, παρακινήστε τους παραλήπτες σε προσφορές 1+1 δώρο, π.χ.:

Διπλή ευτυχία: 1 άρωμα για εσάς και ένα άρωμα ΔΩΡΟ για ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Πλημμυρίστε με συναισθήματα ευτυχίας όσους αγαπάτε και φυσικά …εσάς!

Το user experience επιτυγχάνεται και με την τεχνική παρακίνησης του καταναλωτή να αγοράσει κάτι και να μπει σε κλήρωση για Διαγωνισμό με βραβείο μία εμπειρία:

Π.χ. Με την αγορά ενός προϊόντος, μπαίνετε στη Μεγάλη Κλήρωση για μια
– All day spa experience (e-shops που εμπορεύονται προϊόντα περιποίησης σώματος)
– Υπέροχη εμπειρία περιποίησης μαλλιών «hair botox» σε κάποιο κομμωτήριο (e-shops που εμπορεύονται προϊόντα περιποίησης μαλλιών, αξεσουάρ, συσκευές styling)
– Relaxing experience: Ένα δωρεάν μάθημα pilates ή yoga σε κάποιο χώρο εκγύμνασης (e-shops που εμπορεύονται αθλητικά είδη, προϊόντα αθλητικής διατροφής, μηχανήματα/αξεσουάρ γυμναστικής κ.λπ.)
-Shopping experience: μια δωροκάρτα για αγορές στο κατάστημα (εάν έχετε φυσικό κατάστημα) ή αγορές στο e-shop σας (όλα τα e-shops που εμπορεύονται ρούχα, αξεσουάρ, κοσμήματα, αρώματα, προϊόντα τεχνολογίας, είδη σπιτιού κ.λπ.)
-Girls Night Out Experience: δώρο ένα δείπνο για εσάς και 3 φίλες σας σε ένα εστιατόριο (όλα τα e-shops που έχουν ως target audience τις γυναίκες)
-Pampering experience: δωρεάν μανικιούρ και πεντικούρ (όλα τα e-shops που εμπορεύονται προϊόντα και αξεσουάρ περιποίησης άκρων)

Και η λίστα συνεχίζεται…

▪ Ενδεικτικά αναφέρουμε ορισμένες κατηγορίες/έννοιες που μπορείτε να αξιοποιήσετε:
– Kάνε ευτυχισμένη τη μαμά!
– Χάρισε χαμόγελα στα παιδιά σου!
– Κάνε τον μπαμπά να συγκινηθεί από χαρά!
– Πρόσφερε χαρά στους καλύτερούς σου φίλους!
-Κάποιοι έχουν ανάγκη από λίγη ευτυχία. Χαρίστε την απλόχερα! (συνδυάστε την αγορά του προϊόντος που θα προωθήσετε αναφέροντας ότι μέρος των εσόδων της αγοράς θα πάει σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα).

Όποιο τρόπο κι αν χρησιμοποιήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε τη σωστή e-mail marketing strategy! Μάθετε περισσότερα εδώ https://www.plushost.gr/email-marketing/

Εάν θέλετε να έχετε μεγαλύτερη απήχηση στις ενέργειές σας για την Παγκόσμια Ημέρα Ευτυχίας, βεβαιωθείτε ότι επικοινωνείτε την προσφορά σας με το σωστό τρόπο και με συνέπεια across all social media. Ανακαλύψτε πώς εδώ https://www.plushost.gr/social-media-marketing/

Θα σας συμβουλεύαμε να ξεκινήσετε τις ενέργειές σας όσο το δυνατό νωρίτερα για μεγαλύτερο reach και, συνεπώς, μεγαλύτερη απόδοση του promotion.