Γράφει ο Θανάσης Καμέας
Στην Plushost, έχουμε θεμελιώσει 12 σθεναρές και αδιαπραγμάτευτες αρχές για το eCommerce. Το παρόν άρθρο, αναλύει μία από αυτές, μια αρχή που εκφράζει τη φιλοσοφία μου προσωπικά, αλλά και της ομάδας συνολικά, για το πώς δημιουργούνται πραγματικά κερδοφόρα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Στον κόσμο του eCommerce, τα νούμερα μπορούν να σε μπερδέψουν.
Ένα eShop μπορεί να «φαίνεται» επιτυχημένο, να έχει πωλήσεις, traffic, engagement, δημοφιλείς καμπάνιες και social ads. Όμως στο τέλος του μήνα, όταν κάνεις τα ταμεία… να είσαι μείον.
Η αλήθεια είναι απλή: Το να κάνεις πωλήσεις δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχεις κερδοφόρο e-shop.
Η ανάπτυξη χωρίς κερδοφορία είναι ψευδαίσθηση.
Ένα eShop μπορεί να «δουλεύει» ασταμάτητα, να πουλάει καθημερινά και παρ’ όλα αυτά, να μην παράγει πραγματικό αποτέλεσμα.
Ο μόνος αληθινός δείκτης επιτυχίας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι το κέρδος που μένει στην τσέπη του επιχειρηματία.
Στην Plushost, πιστεύουμε ότι ο ρόλος ενός eCommerce agency δεν είναι να αυξήσει απλώς τον τζίρο ενός eShop. Είναι να αυξήσει την κερδοφορία του.
Γιατί αν δεν πληρώνεσαι εσύ, κάποιος άλλος πληρώνεται από σένα. Είτε είναι τα κόστη διαφήμισης, είτε οι εκπτώσεις, είτε τα λάθος προϊόντα.
Γι’ αυτό δουλεύουμε με προσέγγιση «Πρώτα το κέρδος»:
- Παρακολουθούμε με ακρίβεια δείκτες όπως CAC (κόστος κτήσης πελάτη), AOV (Μ.Ο. αξίας παραγγελίας), Gross Margin (μικτό κέρδος) και πραγματικό ROI (απόδοση επένδυσης).
- Στόχος μας είναι κάθε ευρώ που επενδύεις να επιστρέφει πίσω πολλαπλάσιο, όχι μόνο σε τζίρο, αλλά σε καθαρό κέρδος.
Η επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι να πουλάει περισσότερο. Είναι να κερδίζει περισσότερο.
Κι αυτό είναι το μόνο metric που αξίζει πραγματικά για σένα!
Στην Plushost βοηθάμε εμπόρους σαν κι εσένα, να έχουν συνεχόμενα κι αυξανόμενα κέρδη από το e-shop τους.
Εμείς αναλαμβάνουμε και τρέχουμε το eShop σου σαν δικό μας κι εσύ επικεντρώνεσαι μόνο στο εμπόριο, κερδίζοντας ποιοτικό χρόνο για σένα.
Στο video που ακολουθεί, ο Νίκος Καραμπίνης, ιδιοκτήτης του Pancarshop.gr, μιλά για το πώς η συνεργασία με την Plushost άλλαξε την πορεία του e-shop του:




