Τη νέα λύση του Discovery E-Commerce, την οποία εφαρμόζει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο για να κερδίσει περισσότερους αγοραστές, αναλύει στο epixeiro.gr ο founder και CEO της Plushost.gr, κ. Θανάσης Καμέας.
Το Discovery Commerce χρησιμοποιείται τόσο για τους καταναλωτές που δεν έχουν κάποιο σαφή στόχο όταν μπαίνουν σε ένα e-shop, όσο και για την προώθηση λιγότερο δημοφιλών προϊόντων εκ μέρους των e-retailers. Ο κ. Καμέας επισημαίνει ότι μέσω της υποστήριξης data και του machine learning, το Discovery Ε-Commerce προβλέπει με ακρίβεια τις ανάγκες των πελατών και «σερβίρει» τα αντίστοιχα προϊόντα. Για τους retailers είναι το «κλειδί» για το conversion rate της επίσκεψης σε ανακάλυψη και της ανακάλυψης σε αγορά. Για τους καταναλωτές, μια διέξοδος και ανακούφιση, καθώς βρήκαν ακριβώς αυτό που ήθελαν χωρίς να περιπλανηθούν στο λαβύρινθο του e-shop χάνοντας χρόνο. Ο CEO της Plushost διακρίνει τους τύπους προϊόντων Discovery E-Commerce σε Βασικά και Νέα ή μη απαραίτητα προϊόντα ενώ στα Πλεονεκτήματα συγκαταλέγει τη δυνατότητα για αύξηση των δυνητικών πελατών, τον εντοπισμό των brands, την πώληση προϊόντων που έμειναν στο stock, κ.ά.
Τέλος ο κ. Θ. Καμέας δίνει ορισμένα tips για τη βελτίωση της ανακάλυψης προϊόντων σε ένα e-shop: Δημιουργώντας συγκεκριμένες, καλά βελτιστοποιημένες σελίδες προορισμού και customized αποτελέσματα αναζήτησης, βελτιώνοντας την ταξινόμηση και το φιλτράρισμα των προϊόντων, διαχειρίζοντας κοινά σφάλματα πληκτρολόγησης με έξυπνες εικασίες, τοποθετώντας βελτιστοποιημένες εσωτερικές αναζητήσεις, προσφορές και νέα προϊόντα, χρησιμοποιώντας βίντεο, οπτική και φωνητική αναζήτηση και τέλος αξιοποιώντας την ευκαιρία της απευθείας πώλησης προϊόντων μέσω SOME.
Διαβάστε περισσότερα εδώ: https://www.epixeiro.gr/article/233385