fbpx

Δες πώς το e-dructer.com κέρδισε περισσότερες παραγγελίες ΕΚΤΟΣ των Marketplaces

Τα Marketplaces είναι ισχυροί παίκτες στον χώρο του e-commerce, αλλά δεν είναι ο μοναδικός τρόπος για την αύξηση των πωλήσεων.

Σε συνεργασία με τον επιχειρηματία κ. Νίκο Χαλκιαδάκη, ιδιοκτήτη του ηλεκτρονικού καταστήματος e-dructer.com, τέθηκε ένας πιο απαιτητικός στόχος στο πλαίσιο του έργου μας.

Να αυξηθούν οι παραγγελίες του ηλεκτρονικού καταστήματος, κατ’ επέκταση ο τζίρος και τα κέρδη, διατηρώντας ταυτόχρονα την τιμή των προϊόντων του ανέπαφη.

Ο στόχος ήταν σαφής και ξεκάθαρος.

Η απόκτηση περισσότερων παραγγελιών εκτός των αγορών των marketplaces και η επίτευξη μεγαλύτερων αποδόσεων μέσω των υπολοίπων διαφημιστικών καναλιών.

Πάμε να δούμε αναλυτικά πώς τα καταφέραμε:

 

Μείωση της εξάρτησης από τον Skroutz κατά -27,27% στον συνολικό τζίρο.

Πριν τις ενέργειες βελτιστοποίησης από την Plushost το 44% του συνολικού τζίρου εξαρτώταν από τα marketplaces.

Μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης που έγιναν τον τελευταίο χρόνο από την Plushost τo ποσοστό του τζίρου που εξαρτάται από τα marketplaces μειώθηκε στο 32%.

Το αποτέλεσμα αυτό το καταφέραμε με τρεις βασικές ενέργειες:

Ενέργεια πρώτη

Αυξήσαμε τη συνεισφορά του τζίρου που προέρχονται από τις performance ενέργειες στα κανάλια digital marketing κατά 23,81% πετυχαίνοντας υψηλότερες αποδόσεις.

Πριν τις ενέργειες βελτιστοποίησης από την Plushost το 42% του συνολικού τζίρου προερχόταν από τα κανάλια digital marketing.

Μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης που έγιναν τον τελευταίο χρόνο από την Plushost το ποσοστό του τζίρου που προέρχεται πλέον από τα κανάλια digital marketing αυξήθηκε στο 52%.

 

 

Ενέργεια δεύτερη

Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε στοχευμένο marketing plan που οδήγησε στην εντυπωσιακή αύξηση του ROAS κατά 75,66%

Πριν τις ενέργειες βελτιστοποίησης από την Plushost το ROAS ήταν 9,82
Μετά τις ενέργειες βελτιστοποίησης που έγιναν τον τελευταίο χρόνο από την Plushost το ROAS αυξήθηκε στο 17,65

 

Η πετυχημένη στρατηγική του performance marketing plan έφερε τα παρακάτω αποτελέσματα.

Ο τζίρος που προέρχεται από το performance marketing αυξήθηκε κατά 169,46 %

 

 

 

Οι παραγγελίες που προέρχονται από το performance marketing αυξήθηκαν κατά 132,43 %

 

Ενέργεια Τρίτη

Ενισχύσαμε το Branding και την εμπιστοσύνης των πελατών προς την επιχείρηση τα οποία αποτυπώνονται στα παρακάτω θεαματικά αποτελέσματα:

Η εισερχόμενη κίνηση στο eshop από τις οργανικές αναζητήσεις αυξήθηκε κατά 87,50 %

 

Ο τζίρος από τις direct παραγγελίες αυξήθηκε κατά 98,67 %

 

Οι νέοι πελάτες στον eshop αυξήθηκαν κατά 101,79%

 

Οι πελάτες που έκαναν επαναλαμβανόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 104,17%

Κλείνοντας, θα πρέπει να σημειωθεί και να γίνει κατανοητό ότι δεν προτείναμε ποτέ στον κ. Νίκο Χαλκιαδάκη, ιδιοκτήτη του e-dructer.com, να θέσει το ηλεκτρονικό του κατάστημα εκτός των marketplaces. Αντίθετα, του κάναμε κατανοητό ότι τα marketplaces είναι μέρος της αγοράς του, του οικοσυστήματος του e-commerce και θα πρέπει να βρίσκεται σε αυτά, γιατί θα πρέπει να έχει παρουσία σε όλα τα κανάλια της αγοράς. Απλά αλλάξαμε τη στρατηγική με την οποία είναι τοποθετημένο το ηλεκτρονικό του κατάστημα στα marketplaces.

Αν επιθυμείς και εσύ να κερδίσεις περισσότερες παραγγελίες εκτός των Marketplaces, είμαστε εδώ να σε καθοδηγήσουμε. Μπορείς σίγουρα να πετύχεις τον στόχο αυτό και για το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα.

Επικοινώνησε μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που ακολουθεί ή κάλεσε μας στο 24310 31044.

Θα χαρούμε να σε συναντήσουμε.

 

Προτείνουμε να διαβάσεις κι αυτά τα άρθρα:

Επικοινωνήστε μαζί μας