fbpx

Β2Β e-commerce. Μια πρόκληση για …κάθε e-commerce agency

Β2Β e-commerce. Μια πρόκληση για …κάθε e-commerce agency;

Η ραγδαία άνοδος των B2C ηλεκτρονικών πωλήσεων συμπαρασύρει αναπόφευκτα στο ίδιο pattern τις ανάγκες των B2B επιχειρήσεων στην online αγορά. Το B2B e-commerce model έχει ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο απαιτήσεων, κάτι που αποτελεί πρόκληση για κάθε e-commerce agency. H πρόκληση αυτή αφορά στην προσαρμογή της εκτενούς B2C τεχνογνωσίας στις B2B ανάγκες.

Οι ανάγκες διαχείρισης του εύρους του Β2Β πελατολογίου μιας ΚΑΘΟΛΟΥ τυπικής e-commerce επιχείρησης, με εμβάθυνση στις online υπηρεσίες, αποτελούν προϋπόθεση επιτυχίας.

Η μελέτη, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη εκ του μηδενός μιας πλήρως αυτοματοποιημένης interactive διαδικασίας διασύνδεσης με ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο πάντα είναι το προγραμματιστικό διακύβευμα. Ανάπτυξη Application Programming Interface (API) ή επί τω ελληνικότερο Διεπαφή Προγραμματισμού Εφαρμογών.

Τι υπηρετεί ένα API;
Ένα API είναι ένα σχέδιο που δίνει τη δυνατότητα στις εφαρμογές του e-shop σας να “συνομιλούν” με τις αντίστοιχες του Β2Β προμηθευτή και να περιορίζουν σε πραγματικό χρόνο την αλληλεπίδραση των συνδεδεμένων επιχειρήσεων, εξαλείφοντας κάθε διοικητικό κόστος και μέριμνα για τη διαχείριση αυτή της πληροφορίας.

Έτσι, μέσω της εφαρμογής API που δημιουργήσαμε, η B2C  επιχείρηση αποκτά πρόσβαση στον πλήρη κατάλογο του προμηθευτή της «απολαμβάνοντας» απεριόριστες δυνατότητες σε κάθε επίπεδο και με κάθε πιθανό και απίθανο εργαλείο ομαδοποίησης ή προβολής προϊόντων, μέσω της ευέλικτης παραμετροποίησης της πλατφόρμας που σχεδιάστηκε.

Β2Β e-commerce. Μια πρόκληση για …κάθε e-commerce agency;

Η Β2C επιχείρηση με τη χρήση μοναδικών πιστοποιητικών διασύνδεσης για τον κάθε πελάτη της απολαμβάνει ακαριαία απόκριση της σελίδας της και της εικόνας της στον δυνητικό καταναλωτή της, ενώ επιτρέπει:

  • Αποστολή & λήψη των παραγγελιών από και προς αυτόν.
  • Αμφίδρομη αποστολή παραστατικών και voucher.
  • Εφαρμογή αυτόματης δημιουργίας τιμολογιακής και εκπτωτικής πολιτικής τον εκάστοτε πελάτη.
  • Υπηρεσία end of day που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της Β2Β επιχείρησης να αποπληρώσουν συνολικά τις παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της ημέρα.
  • Υπηρεσία Wallet που δίνει την δυνατότητα στο B2B πελάτη να διατηρεί προπληρωμένο ποσό στον λογαριασμό του για την πραγματοποίηση των μελλοντικών αγορών από την εταιρεία.
  • Χρήση Skroutz Badge σε όλους τους συνεργάτες της εταιρείας, ως επίσημοι μεταπωλητές των προϊόντων.

Β2Β e-commerce. Μια πρόκληση για …κάθε e-commerce agency;

Όμως η απόλυτη ωφέλεια λέγεται Drop-shipping. Ας δούμε γιατί:

Με την υπηρεσία drop-shipping, ο συνεργάτης μπορεί να μεταπουλά μέσα από δικό του e-shop όλα ή μέρος των προϊόντων του προμηθευτή του, χωρίς να διατηρεί ο ίδιος φυσικό απόθεμα! Ουσιαστικά, ένας πολύ σημαντικός όγκος εργασιών που έπονται του τελικού transaction click, μεταβιβάζεται -με το ανάλογο κόστος- για διαχείριση στον μηχανισμό της B2B επιχείρησης.
Το λεγόμενο B2B commerce, as a service.

Και αυτό δεν έχει ούτε δεσμευτικό, ούτε καθολικό χαρακτήρα. Όταν ο Β2Β πελάτης εισέρχεται στον ιστότοπο του προμηθευτή του και συνδέεται στο λογαριασμό του, έχει τη δυνατότητα να επιλέξει πόσα και ποια από τα προϊόντα που παρέχονται από τον προμηθευτή του θα προωθήσει μέσω του καταστήματός του.

SMART SEARCH
Αν για τον τελικό καταναλωτή η αναζήτηση προϊόντων δεν πρέπει να είναι μία αντιπαραγωγικά χρονοβόρα διαδικασία, αλλά το e-shop να αποκρίνεται με ευφυΐα και ταχύτητα στα ζητούμενα, για τον επαγγελματία αυτή η απαίτηση πολλαπλασιάζεται ποιοτικά και ποσοτικά.

Συνεπώς, δεν θα μπορούσαν να λείπουν όλες εκείνες οι παράλληλες λειτουργίες που οδηγούν σε βελτιστοποίηση της εμπειρίας χρήσης με εφαρμογή Voice Search που περιλαμβάνει αλγορίθμους Elastic Search. Έτσι, εξασφαλίζονται «ακαριαία» αποτελέσματα κατά την αναζήτηση του χρήστη. Η διαδικασία αναζήτησης υποβοηθείται με ενσωμάτωση έξυπνων φίλτρων, για στοχευμένη και ταχύτερη εξαγωγή αποτελέσματος.

SMART DECISIONS
Για τον επιχειρηματία του e-commerce, η real time γνώση για το διαθέσιμο απόθεμα στην σελίδα του κάθε προϊόντος και το comparison tool για τη σύγκριση των  προϊόντων -με το πάτημα ενός κουμπιού- είναι κομβικές πληροφορίες για τη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων. Ως τέτοιες, αυτές οι λειτουργίες είναι διαθέσιμες στην εφαρμογή.

SMART DELIVERY
Online Παρακολούθηση της παραγγελίας απευθείας μέσα από την πλατφόρμα χωρίς να γίνεται Redirect σε 3rd Party συστήματα.

Το B2B e-commerce, είναι – για να το θέσουμε όσο πιο απλά γίνεται – να μπορείς να δημιουργείς ένα e-shop που να ανταποκρίνεται όσο το δυνατό καλύτερα σε e-shops που ίσως να μην έχουν τις βέλτιστες προδιαγραφές. Αποτελεί μια πραγματική πρόκληση για κάθε e-commerce agency. Η limitless παροχή υπηρεσιών, σε Β2C επίπεδο, εισέρχεται στο B2B επιχειρηματικό περιβάλλον και οι τεχνολογίες αιχμής οφείλουν να υπηρετήσουν αυτή την ανάγκη.

“Νext best big things, are not around the corner.  Τhey are here, and they are here right now”.

Επικοινωνήστε μαζί μας