fbpx

Άρρηκτα συνδεδεμένο με το mobile δείχνει να είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως

Άρρηκτα συνδεδεμένο με το mobile δείχνει να είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως

Το 42% του συνόλου των δαπανών ηλεκτρονικού εμπορίου κατα τη διάρκεια της Black Friday το 2020, προήλθε από αγορές που έγιναν μέσω κινητών συσκευών

Σύμφωνα με την Statista Global Consumer Survey, ήδη τα smartphones προσπέρασαν τους φορητούς υπολογιστές, ως η κυρίαρχη συσκευή μέσω της οποίας προτιμούν οι Αμερικανοί καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους. Το mobile shopping σημείωσε απότομη άνοδο τα τελευταία χρόνια, καθώς οι κινητές συσκευές, όπως τα smartphone και τα tablet, έχουν πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλες συσκευές. Όντας οι συσκευές που οι καταναλωτές έχουν διαρκώς μαζί τους, κάνουν τις διαδικτυακές αγορές ακόμη πιο εύκολες, δίνοντάς τους την ευκαιρία να ενσωματώσουν τις αγορές τους στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Οι μεγάλες διεθνείς ημέρες εκπτώσεων, όπως η Black Friday, όχι μόνο έχουν δει συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν προσφορές στα e-shop που τους ενδιαφέρουν, μέσω των κινητών τους συσκευών. Το ακόλουθο γράφημα που βασίζεται σε δεδομένα της Comscore δείχνει την εξέλιξη των mobile και desktop αγορών κατα την ημέρα της Black Friday στις ΗΠΑ, το 2020:

Άρρηκτα συνδεδεμένο με το mobile δείχνει να είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως

Το μερίδιο του mobile shopping την Black Friday στις ΗΠΑ αυξάνεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Σε μόλις έξι χρόνια η προτίμηση των καταναλωτών στη χρήση των κινητών τους συσκευών διπλασιάστηκε. Από 21% το 2014, αυξήθηκε κατά 76% μέχρι το 2019 και τελικά διπλασιάστηκε με τις επιπλέον 5 μονάδες που κέρδισε το 2020.

Είναι βέβαιο ότι το κλείσιμο του λιανεμπορίου ευνόησε συνολικά το e-commerce και ότι μια αύξηση θα αποτυπωνόταν, όμως παράλληλα θα περίμενε κανείς ότι όντας ο καταναλωτής «κλειδωμένος» στο σπίτι του θα επέλεγε μια μεγαλύτερη οθόνη για να κάνει τις αγορές του.

Είναι τέτοια όμως η βελτίωση του user experience κατά τη διαδικασία αγοράς μέσω κινητού, που οι όποιες δυσκολίες από το μέγεθος της οθόνης ξεπεράστηκαν από τις πρωτοποριακές τεχνικές που εισέφερε η adaptive τεχνολογία και η υιοθέτηση μεθόδων ΑΙ.

Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία του 2020 σε σύγκριση με αντίστοιχα του 2019, σε δείγμα 700 e-shops, η υιοθέτηση της Adaptive τεχνολογίας καταγράφει εντυπωσιακές μεταβολές σε όλα τα metrics.

Άρρηκτα συνδεδεμένο με το mobile δείχνει να είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως

Η πανδημία ώθησε τις ψηφιακές αγορές και τις έκανε κτήμα ακόμα και μεγαλύτερων ηλικιακών ομάδων ή ομάδων με χαμηλότερη ψηφιακή παιδεία.

Εάν η τάση αυτή παραμείνει, κάτι που είναι πολύ πιθανό, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω κινητών είναι πιθανών να ξεπεράσουν κατά πολύ τις πωλήσεις μέσω desktop μέσα τα επόμενα χρόνια.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το mobile commerce αναπτύσσεται παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα με τριπλάσιο ρυθμό σε σχέση με το e–Commerce.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της M-Commerce ομάδας μας, Χρήστο Χασιώτη, τo mobile commerce είναι μια ολόκληρη φιλοσοφία που απαιτεί προσαρμοστικότητα στις νέες συνθήκες/τάσεις. Η adaptive τεχνολογία και μια αποτελεσματική στρατηγική mobile marketing είναι μονόδρομος στην κατεύθυνση μεγιστοποίησης των κερδών ενός e-shop.

Στην Plushost δεν υποτιμήσαμε ποτέ τη συμβολή του m-commerce στα κέρδη των συνεργατών μας, για αυτό αισθανόμαστε δικαιωμένοι που οι εξελίξεις στις καταναλωτικές συμπεριφορές βρήκε τα e-commerce projects μας προετοιμασμένα και χωρίς απώλειες.

Τα στοιχεία για την Αμερικανική αγορά και το αντίστοιχο γράφημα είναι «δανεισμένα» από σχετικό άρθρο του Οργανισμού Statista International.

Επικοινωνήστε μαζί μας