6 email μετά την παραγγελία για να προωθήσετε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα

6 email μετά την παραγγελία για να προωθήσετε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό κατάστημα

Όταν οι ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων χρησιμοποιούν τα email για να προωθήσουν τα προϊόντα τους σε πιστούς πελάτες, αυτά τα ηλεκτρονικά καταστήματα εφαρμόζουν ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία προώθησης με στόχο κάποιους από τους πελάτες με τις περισσότερες αγορές.

Οι επαναλαμβανόμενοι πελάτες είναι πιο πολύτιμοι από τους νέους πελάτες. Οι πελάτες που είναι εξοικειωμένοι με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ξοδεύουν περισσότερα και καθ’όλη τη διάρκεια της σχέσης τους με το κατάστημα αλλά και σε κάθε επίσκεψή τους ξεχωριστά.

Μελέτες έδειξαν ότι οι καταναλωτές που επέστρεψαν σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και εκτέλεσαν παραγγελία για τουλάχιστον τρίτη φορά, ξόδεψαν κατά μέσο όρο πέντε φορές περισσότερα χρήματα ανά αγορά από έναν καινούριο πελάτη.

Επίσης, ένας πιστός πελάτης είναι πιθανό να ξοδέψει 67% περισσότερα από νέους πελάτες και η παραγγελία του θα αξίζει, ίσως, 10 φορές πάνω από την αξία της πρώτης του παραγγελίας στο κατάστημα με το πέρασμα του χρόνου.

Άρα, κάποιοι από τους πολυτιμότερους πιθανούς πελάτες που έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι εκείνοι που ήδη έχουν κάνει μια αγορά.

Επιπλέον, το email marketing είναι ένας από τους πιο ακριβείς και δυνατούς τρόπους με τους οποίους μπορεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να επικοινωνήσει με τους πελάτες του και αποφέρει μεγάλη επιστροφή της επένδυσης, με διάφορες αναφορές να υπολογίζουν ότι για κάθε ευρώ που επενδύει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο email marketing, μπορεί να έχει επιστροφή της επένδυσης από 24 € έως 38 €.

Συνεπώς, η αποστολή email σε γνωστούς πελάτες μπορεί να είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση.

Ακολουθούν 6 προτάσεις για επικοινωνία και προώθηση σε υπάρχοντες πελάτες.

1. Ευχαριστήριο μήνυμα για την πρώτη παραγγελία
Κάθε ηλεκτρονική παραγγελία πυροδοτεί μια σειρά από email που σκοπεύουν να πληροφορήσουν τον πελάτη σχετικά με την παραγγελία του. Σε αυτά τα email συμπεριλαμβάνονται η επιβεβαίωση παραγγελίας, η ενημέρωση αποστολής και η ενημέρωση παράδοσης. Σε αυτή τη αποστολής email, προσθέστε και ένα εξειδικευμένο μήνυμα ευχαριστήριο ή καλωσορίσματος προς τους νέους πελάτες. Ο στόχος είναι να σιγουρευτείτε ότι αυτός ο νέος πελάτης ήταν πλήρως ικανοποιημένος με τη διαδικασία της αγοράς στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αυτό το email καλωσορίσματος μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Ένα προσωποποιημένο ευχαριστήριο μήνυμα
  • Συνδέσμους προς σχετικό περιεχόμενο
  • Πληροφορίες επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών
  • Υπενθύμιση σχετικά με επιστροφές χρημάτων και εγγυήσεις
  • Σύνοψη του είδους του καταστήματος ή value statement.

2. Μήνυμα αιτήματος για κριτική προϊόντος

Όταν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στέλνει μήνυμα αιτήματος για κριτική προϊόντος, τότε δημιουργεί τρία είδη ευκαιριών για επιστροφή της επένδυσης.

  • Πρώτα, υπάρχουν πολλές ενδείξεις ότι οι κριτικές και βαθμολογίες των προϊόντων μπορούν να βελτιώσουν το conversion rate ενός μεμονωμένου προϊόντος.
  • Δεύτερον, οι κριτικές μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν σε διαφημίσεις, αναρτήσεις στα social media ή ως προωθητική ενέργεια μέσα στο ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Τρίτον, όταν ένας πελάτης επιστρέφει για να κάνει κριτική σε ένα προϊόν, ο πελάτης αυτός είναι ανοιχτός σε προωθητικά μηνύματα. Αυτό το email θα πρέπει να ευχαριστεί τον πελάτη για την αγορά του, να εξηγεί πώς οι κριτικές βοηθούν άλλους καταναλωτές, να προσφέρει σύνδεσμο προς τη φόρμα κριτικής και να μην υπόσχεται τίποτα ως αντάλλαγμα της κριτικής.
  • Αφού υποβληθεί μια κριτική, στείλτε ένα email ενημερώνοντας ότι «Η κριτική σας έχει δημοσιοποιηθεί», ευχαριστώντας τον πελάτη για την κριτική και προσφέροντας μια ουσιαστική ανταμοιβή, όπως μια έκπτωση σε ένα σχετικό ή συμπληρωματικό προϊόν.

3. Μήνυμα «Μοιράσου την εμπειρία»

Όταν ένας αγοραστής μοιράζεται την εμπειρία της αγοράς στα social media, δεσμεύεται και μπορεί να γίνει πιστός πελάτης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

«Δέσμευση και συνέπεια». Όταν κάποιος δεσμεύεται απέναντι σε κάτι, όπως σε ένα συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα, τότε αυτό το άτομο είναι πιθανό να συμπεριφερθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να τιμήσει αυτή τη δέσμευση.

Μετά την αγορά ζητήστε από τους πελάτες σας να μοιραστούν την εμπειρία τους στα social media. Στο email, συμπεριλάβετε εύκολους στη χρήση συνδέσμους για το πώς να αναρτήσουν τα σχόλια τους στα social media. Ανταμείψτε τους πελάτες που μοιράζονται τις εμπειρίες τους.

Τέλος, θα ήταν καλό και θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία να απαντήσετε με ένα προσωπικό μήνυμα στο κοινωνικό δίκτυο που χρησιμοποίησε ο πελάτης σας, αν μπορείτε.

4. Μήνυμα υπενθύμισης για επανάληψη της παραγγελίας

Πολλά προϊόντα καταναλώνονται πιο γρήγορα από κάποια άλλα. Για παράδειγμα, κάποια προϊόντα υγείας και ομορφιάς απλά τελειώνουν, ενώ κάποια είδη ρουχισμού φθείρονται.

Μπορείτε λοιπόν να στείλετε στους πελάτες σας ένα email υπενθύμισης, όταν έχει περάσει λογικός χρόνος από την τελευταία αγορά, και να τους ενθαρρύνετε να επιστρέψουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και να επαναλάβουν την παραγγελία. Σιγουρευτείτε ότι το email αυτό είναι προσωποποιημένο για τα προϊόντα που χρησιμοποιεί ο πελάτης και συμπεριλάβετε σε αυτό και έναν σύνδεσμο που θα τον οδηγεί κατευθείαν στο ταμείο.

5. Μήνυμα προσωποποιημένης πρότασης

Όταν ένας πελάτης κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές, θα ήταν καλό να του προτείνετε προϊόντα βασιζόμενοι σε ό,τι αγόρασε και στον τρόπο που αγόρασε στο παρελθόν.

Χρησιμοποιώντας τα Big Data του ηλεκτρονικού σας καταστήματος μπορείτε να ανακαλύψετε ποια συμπληρωματικά προϊόντα είναι κατάλληλα για κάθε πελάτη και στη συνέχεια να στείλετε μια λίστα με προτεινόμενα προϊόντα προσωπικά διαμορφωμένη για τον εκάστοτε πελάτη σας.

6. Μήνυμα για τον καλύτερο πελάτη

Το 8% των online καταναλωτών αποτελεί το 40% των online πωλήσεων. Αυτοί οι καλοί πελάτες είναι πολύ σημαντικοί για την επιχείρησή σας.

Κάθε τόσο, μπορείτε να στέλνετε ένα email (και μια προσφορά) σχεδιασμένο να ευχαριστήσει τους καλύτερους πελάτες σας. Συχνά αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ένα δωρεάν δώρο, μια ειδική τιμή ή προτεραιότητα σε προϊόντα μεγάλης ζήτησης.

Εάν θέλετε κι εσείς να προωθήσετε τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα μέσω του email marketing, κλείστε μαζί μας τώρα ένα ραντεβού στέλνοντας email στο info@plushost.gr, τηλεφωνώντας στο 2431031044 ή συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας.

Επιλέξτε τον δρόμο της απόλυτης επιτυχίας.

Επικοινωνήστε μαζί μας ΣΗΜΕΡΑ!