Valentine's Day: Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας

Valentine's Day: Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας

Εάν έχετε ακολουθήσει τα marketing tips της plushost.gr έως τώρα, βρίσκεστε σε πολύ καλό δρόμο για να αφήσετε πίσω τον ανταγωνισμό σας και να κερδίσετε εσείς το «Oscar» καινοτομίας marketing για τη Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Μην ξεχνάτε, τα δικά σας «Oscar» δεν έχουν κριθεί ακόμα και η δική σας «κριτική επιτροπή» δεν είναι άλλη από το target audience σας, που αναζητά ακόμα αυτό που θα κεντρίσει περισσότερο το ενδιαφέρον του. Παρακινήστε το κοινό-στόχο σας να επιλέξει το δικό σας προϊόν ή υπηρεσία για να εκφράσει την αγάπη του την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Όλα κρίνονται αυτές τις ημέρες.

Υπάρχουν διάφορα segments του target audience που λίγοι ξέρουν να τα διακρίνουν και συνεπώς, να τα εκμεταλλευτούν σωστά στο marketing strategy τους σχετικά με τη Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Η plushost.gr σας αποκαλύπτει 3 σημαντικά marketing tips που θα σας φέρουν ακόμα πιο κοντά στο πολυπόθητο χρυσό αγαλματίδιο…

1. Οι παγκόσμιες στατιστικές δείχνουν ότι ο καταναλωτής βάζει συχνά τον εαυτό του σε προτεραιότητα σε σχέση με τους άλλους, ακόμα κι αν αυτοί οι «άλλοι» είναι κοντινά του πρόσωπα. Η καταναλωτική αυτή συμπεριφορά τείνει να προέρχεται από ισχυρά κίνητρα ικανοποίησης του «εγώ» και όχι από λογικές, απολύτως απαραίτητες ή/και οικονομικές αγορές.

Η ανάγκη ικανοποίησης του «εγώ» αποτελεί εύρημα ερευνών ψυχολογίας σε σχέση με την καταναλωτική συμπεριφορά, ένα εύρημα που στα χέρια του κατάλληλου marketing manager μπορεί να αποφέρει κέρδος και να αυξήσει σημαντικά το brand loyalty.

Επιπλέον, πρέπει να λάβετε υπόψη ότι δεν μπορείτε να έχετε δεδομένα για το εάν ο πελάτης σας βρίσκεται σε σχέση ή όχι, είναι single, είναι εν διαστάσει ή χωρισμένος κλπ. Ένα έχετε ως δεδομένο: την ύπαρξη του ίδιου του πελάτη και την αγάπη που έχει ή θέλει να έχει για τον εαυτό του ανεξαρτήτως των άλλων σχέσεών του. Επί του πρακτέου λοιπόν:

Ταυτόχρονα με τις υπόλοιπες ενέργειες marketing που πραγματοποιείτε για τη Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, κεντρίστε το «εγώ» του πελάτη σας λέγοντάς του…

– «Κάντε ένα δώρο αγάπης και στον εαυτό σας»

Αξιοποιήστε το e-mail marketing και τα social media για να τονίσετε την αναγκαιότητα να επιβραβεύσει ο καταναλωτής και τον εαυτό του με ένα δώρο, δηλαδή με το δικό σας προϊόν ή υπηρεσία.

Τα οφέλη αυτής της ενέργειας είναι πολλαπλά, στο επίκεντρο των οποίων βρίσκεται το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ενέργεια marketing μπορεί να υλοποιηθεί, εάν όχι σε όλα, πάντως σχεδόν σε όλα τα e-shops. Γιατί; Διότι το δώρο είναι αυστηρά προσωπικό και ως εκ τούτου, μπορεί να είναι πραγματικά οτιδήποτε. Μπορεί, εν παραδείγματι, να είναι ένα προϊόν για το αυτοκίνητο που θέλει να κάνει δώρο στον εαυτό του ένας άνδρας καταναλωτής. Μπορεί να είναι ένα luxury σετ λευκών ειδών που μια γυναίκα θέλει να κάνει δώρο στον εαυτό της και ούτω καθεξής.

Οι ενέργειές σας μπορούν να περιέχουν μηνύματα που τονίζουν την έννοια «επιβράβευσης» του πελάτη προς τον εαυτό του και, γενικότερα, να είναι σύντομα, απλά και to the point, όπως τα ακόλουθα:

– Μήπως ξεχάσατε να δείξετε την αγάπη σας και στον εαυτό σας;
– Κάντε ένα δώρο αγάπης στον εαυτό σας! Το αξίζετε!
– Δείξτε την αγάπη σας σε όλους και κυρίως σε εσάς!

2. Η local κουλτούρα σχετίζεται συχνά με το φαινόμενο της «καθυστέρησης». Είναι πολλοί εκείνοι που δεν πρόλαβαν ή αμέλησαν να κάνουν δώρο στα αγαπημένα τους πρόσωπα. Καταλήγουν συχνά σε λύσεις «της τελευταίας στιγμής» που αφήνουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα απογοητευμένα.

Μετά την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, μπορείτε να επικοινωνήσετε μηνύματα που να δηλώνουν ότι η αγάπη είναι κάτι που μπορεί να εκφραστεί οποιαδήποτε στιγμή, έστω και καθυστερημένα. Στείλτε e-mails ή κάντε social media ενέργειες με μηνύματα όπως,

– Ποτέ δεν είναι αργά να δείξεις την αγάπη σου!
– Δεν πρόλαβες να χαρίσεις το σωστό δώρο στη Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου; Τώρα είναι η ώρα!
– Τελικά, περίμενε άλλο δώρο; Ποτέ δεν είναι αργά!
– Δώρον Άδωρον; Βρείτε εδώ αυτό που πραγματικά ήθελε!

3. Εάν το target audience σας ανήκει στη Generation X (άτομα γεννημένα περίπου από το 1965 έως 1979) ή στους Millennials/Gen Y (1980 έως 1994) είναι αρκετά πιθανό να έχουν γονείς προχωρημένης ηλικίας. Αυτό αποτελεί εξαιρετική marketing opportunity για τους marketing managers ενός e-shop με τέτοιο κοινό-στόχο, διότι μπορούν να τους παρακινήσουν να κάνουν δώρα αγάπης στους γονείς τους την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Εάν και πρόκειται για μια marketing idea που μπορεί να υλοποιηθεί και για την Generation Z (άτομα έως 24 ετών), θα έχει μεγαλύτερο reach στις Gen X και Υ. Τα μηνύματά σας μπορούν να επικοινωνηθούν μέσω social media, αλλά τα newsletters είναι σίγουρα «the way to go». Όποιο μέσο κι αν αποφασίσετε να χρησιμοποιήσετε, τα μηνύματά σας θα πρέπει να είναι συναισθηματικά φορτισμένα, σύντομα και κατανοητά όπως,

– Οι γονείς μας αξίζουν τα ομορφότερα δώρα αγάπης!
– Δείξτε την αγάπη σας και στη μαμά!

Ακολουθήστε όλα να marketing tips της plushost.gr και ετοιμάστε τον ευχαριστήριο λόγο σας. Διότι πολύ απλά, εσείς θα πάρετε το «Oscar Καινοτομίας Marketing» για τη Γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου!