Πώς να προσελκύσετε και να διατηρήσετε τον Κορυφαίο e-shopper

Πώς να προσελκύσετε και να διατηρήσετε τον Κορυφαίο e-shopper

Ο CEO της Plushost.gr, Θανάσης Καμέας, αναλύει στη στήλη Business του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων (amna.gr) το προφίλ του Κορυφαίου Αγοραστή των e-shops και δίνει χρήσιμα tips για την προσέλκυση και διατήρησή του.

Θέλει να τα κάνει όλα μόνος του

Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας είναι εύκολη στη χρήση και διατηρήστε τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας.

Χρειάζεται ανθρώπινη βοήθεια

Οι κορυφαίοι αγοραστές εξακολουθούν να θέλουν να μιλήσουν ζωντανά σε αντιπροσώπους της εξυπηρέτησης πελατών για καταγγελίες, ερωτήσεις χρέωσης, ή για τεχνική βοήθεια.

Απαιτεί εμπειρία από το customer care service

Οι κορυφαίοι πελάτες υποθέτουν ότι οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν να δουν το ιστορικό παραγγελιών τους, τις αλληλεπιδράσεις με την επιχείρησή σας και τις ανταμοιβές αφοσίωσης, όταν τους βοηθούν στο τηλέφωνο.

Μπορεί να μετατραπεί σε επαναλαμβανόμενο πελάτη

Για να δημιουργήσετε αφοσίωση στους κορυφαίους πελάτες, ενθαρρύνετέ τους να εγγραφούν για να λάβουν το ενημερωτικό δελτίο και  να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανταμοιβών αφοσίωσης και στη συνέχεια, στείλτε τους προσαρμοσμένες προσφορές.

Είναι έτοιμος για πολυκαναλική εμπειρία

Για να προσελκύσετε τους Κορυφαίους Αγοραστές, βεβαιωθείτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα παρέχει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες.

Περισσότερες πληροφορίες στο άρθρο: https://www.amna.gr/business/article/472319/Pente-tips-gia-ton-Korufaio-Agorasti-tou-e-shop