Μάϊος 18 2015
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop

10 Τρόποι για να αυξήστε την ταχύτητα του website σας

Η ταχύτητα λήψης των sites ηλεκτρονικού εμπορίου έχει βελτιωθεί σημαντικά με την πάροδο των ετών, λόγω της ευρύτερης και ταχύητερης εξυπηρέτησης του Διαδικτύου. Πολλοί έμποροι λιανικής πώλησης εξακολουθούν όμως να πασχίζουν στο να κάνουν τα site τους να τρέχουν πιο γρήγορα. Η ατυχής αλήθεια είναι ότι οι έμποροι λιανικής μπορούν να σχεδιάσουν μια ιστοσελίδα φιλική […]


Αύγουστος 4 2014
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop

Χρησιμοποιήστε βασικούς δείκτες απόδοσης

Εξερευνήστε τα στατιστικά στοιχεία το καταστήματός σας Χρησιμοποιήστε βασικούς δείκτες απόδοσης για να ελέγχετε και να βελτιώνετε την επιχείρησή σας. Καθορίστε αυτούς που είναι σχετικοί με το αντικείμενό σας και φροντίστε να είναι άμεσα διαθέσιμοι σε πίνακα ή αποθηκευμένες αναφορές. Χρησιμοποιήστε τους καθημερινά για να παρακολουθείτε τυχόν προβλήματα, ευκαιρίες και βελτιώσεις. Υπάρχουν δεκάδες δείκτες (KPIs) […]


Ιούνιος 29 2013

Σεμινάριο ηλεκτρονικού εμπορίου από το ELTRUN στις 5 – 6 Ιουλίου

eCommerce for Beginners Το 2ήμερο σεμινάριο ‘eCommerce for Beginners’ απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ή να βελτιώσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ή οργανισμού τους. Επίσης σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω Internet. Δεν υπάρχει προϋπόθεση […]


Νοέμβριος 4 2012

Η νέα διάσταση στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η νέα διάσταση στο e-commerce Μέσω του Everywhere Commerce, της ιδανικής  μορφής  πολυκαναλικής διανομής, φαίνεται ότι oι πελάτες – καταναλωτές δεν προσεγγίζονται πλέον μόνο από τα παραδοσιακά κανάλια διανομής, προκειμένου να παροτρυνθούν σε αγορές. Και αυτό, διότι ο πελάτης μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες για το προϊόν οποιαδήποτε στιγμή και οπουδήποτε αυτός θέλει. Με την ολοένα […]


Ιούλιος 30 2012
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος

Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος – Τι πρέπει να κάνετε Δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μία απλή υπόθεση αρκεί να γνωρίζετε και να έχετε καταλήξει σε κάποιες βασικές παραδοχές (πριν επιλέξετε κάποιον συνεργάτη για την κατασκευή e-shop). Μερικά από αυτά παραθέτουμε πιο κάτω: Η προσπάθειά μας στη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος επικεντρώνεται όχι απλά στο να αρέσει αλλά να […]


Ιούλιος 30 2012
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος

Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με τα πλέον σύγχρονα εργαλεία. Ανάλογα με τις απαιτήσεις σας μπορούμε να διαμορφώσουμε ένα πλήρες και σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες. Κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος με Custom Web Design λύσεις από επαγγελματίες γραφίστες (πρωτότυπο μόνον για εσάς) ή χρησιμοποίηση έτοιμου template (για οικονομικότερη λύση) Η Plushost.gr είναι […]



Οκτώβριος 16 2011

Δημιουργήστε ένα κερδοφόρο ηλεκτρονικό κατάστημα

  Ηλεκτρονικό εμπόριο και drop shipping Θα ξεκινήσουμε με το niche marketing και την εφαρμογή του στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τώρα θα πάμε να δημιουργήσουμε μία σειρά από ηλεκτρονικά καταστήματα που πουλάνε προϊόντα με την μέθοδο του drop shipping. Αρχικά θα πρέπει να αποφασίσετε για τον χαρακτήρα και το niche του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Με λίγα […]


Οκτώβριος 2 2011
Κατηγορία:
SEO
Κατασκευή e-shop

Web Design και SEO, 10 σημεία που δεν πρέπει να ξεχάσετε

Web Design και SEO, 10 σημεία που δεν πρέπει να ξεχάσετε Το web design παίζει αρκετά μεγάλο ρόλο στο SEO, ιδιαίτερα σε website που χρησιμοποιούν flash και JavaScript. Αν έχετε ένα website ρίξτε μια ματιά στις συμβουλές που ακολουθούν, γιατί αλλάζοντας λίγο το site σας, πιθανότατα θα κερδίσετε πόντους στο SEO και κατά επέκταση θέσεις […]


Σεπτέμβριος 16 2011

Ανάλυση λέξεων κλειδιών για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

Αυτό που ονομάζουμε keyword search και analysis είναι το κλειδί για να δημιουργήσετε μεγάλη ροή επισκεπτών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι keywords, είναι οι λέξεις-κλειδιά που θα εισάγει κάποιος σε μία μηχανή αναζήτησης, όταν ψάχνει για κάποια προϊόντα/υπηρεσίες. Η μελέτη των keywords, δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσετε τις σελίδες σας με Search Engine Optimization τεχνικές […]

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών