Ιούνιος 6 2015
Κατηγορία:
Intrenet marketing

Απώλειες πωλήσεων χωρίς τη λειτουργία του Email Marketing

  Απώλειες πωλήσεων χωρίς τη λειτουργία του Email Marketing Όταν στέλνετε ένα σωστό μήνυμα μέσω email marketing, είναι σαν να έχετε πατήσει το γκάζι σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Αυτό είναι μια καλή αρχή. Στην πραγματικότητα, απ’ όλους τους τρόπους που έχετε για να αυξήσετε τις προοπτικές και τις πωλήσεις σας, το email marketing είναι η […]


Μάϊος 26 2015
Κατηγορία:
Intrenet marketing

7 Τρόποι για επιτυχημένο Content Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο

    Τρόποι για επιτυχημένο Content Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο Το περιεχόμενο του marketing μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις τόσο στην αύξηση κυκλοφορίας της ιστοσελίδας, όσο και στην αύξηση των πραγματικών πωλήσεων. Μπορεί όμως να είναι ακριβό, δύσκολο να εκτελεστεί, αργό, και κάπως δύσκολο να μετρηθεί. Ευτυχώς όμως υπάρχουν τουλάχιστον επτά πράγματα που οι έμποροι […]


Μάϊος 13 2013
Κατηγορία:
Intrenet marketing
Social networks

ICEEfest συνέδριο digital marketing

Συνέδριο digital marketing ICEEfest Σε λιγότερο από ένα μήνα διοργανώνεται στο Βουκουρέστι το μεγάλο συνέδριο digital marketing όπου περισσότεροι από 30 ειδήμονες θα μιλήσουν για Δημιουργικότητα, Καινοτομία, Social Media, Mobile και Gaming, το ICEEfest. To ICEEfest, το οποίο διοργανώνεται από τη Thinkdigital στις 6 και 7 Ιουνίου, αναμένεται να συγκεντρώσει γύρω στα 2000 στελέχη του marketing, της […]


Μάρτιος 20 2013

eCommerce Crash Course

Σε ποιους απευθύνεται Το σεμινάριο eCommerce Crash Course (Τετάρτη 27 Μαρτίου) του ELTRUN απευθύνεται σε όλα τα στελέχη και ενδιαφερομένους που θέλουν να δημιουργήσουν έσοδα μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων και marketing ή οποιοδήποτε στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω online marketing. Δεν υπάρχει προϋπόθεση προηγούμενης γνώσης […]


Μάρτιος 11 2013
Κατηγορία:
Intrenet marketing

Οι πελάτες των eshops είναι οι πιο δύσκολοι

Καθημερινά, πάρα πολλοί επαγγελματίες σκέφτονται να ανοίξουν ένα e-shop «Ένα ακόμα κανάλι πώλησης για να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξωστρέφεια», σκέφτονται οι περισσότεροι. Οι παλιότεροι μάλιστα θεωρούν πως το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει την ίδια δουλειά με ένα κατάστημα: Αν έχεις «φάτσα» θα έχεις κόσμο. Τα πράγματα μόνο έτσι δεν είναι. Το Internet δεν είναι μια απέραντη πλατεία όπου όποιος έχει […]


Νοέμβριος 17 2012

7 στους 10 Έλληνες χρησιμοποιούν Internet, 5 στους 10 έχουν Facebook

H τελευταία έρευνα στο Web ID της Bari-Focus δείχνει πως η χρήση του Διαδικτύου στη χώρα μας αυξάνεται με εντυπωσιακούς ρυθμούς. Το εύρημα που εντυπωσιάζει περισσότερο στην πρόσφατη έρευνα της Bari-Focus είναι το ποσοστό του κόσμου που χρησιμοποιεί το Facebook. Οι μισοί Έλληνες έχουν λογαριασμό στο πιο δημοφιλές από τα social media, ποσοστό τόσο μεγάλο […]


Νοέμβριος 17 2012

Στο 53,6% έφτασε η διείσδυση του Ίντερνετ στην Ελλάδα

Περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά στην Ελλάδα με ένα τουλάχιστον μέλος ηλικίας 16-74 ετών διαθέτουν πλέον σύνδεση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, ενώ στη συντριπτική πλειονότητά τους (98,4%) οι συνδέσεις αυτές είναι ευρυζωνικές, προκύπτει από την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τα νοικοκυριά και τις νέες τεχνολογίες που αφορά στο α’ τρίμηνο 2012. Σύμφωνα με […]


Νοέμβριος 10 2012

Η δύναμη των κοινωνικών δικτύων

Ένα βίντεο μάς δείχνει πώς άλλαξε η ζωή τα τελευταία χρόνια Με αφορμή την επανεκλογή του Μπάρακ Ομπάμα και το σημαντικό ρόλο που έπαιξαν τα κοινωνικά δίκτυα (κυρίως το Facebook και το Twitter) στην προεκλογική του εκστρατεία, ο Erik Qualman, συγγραφέας και αναλυτής, δημοσίευσε ένα βίντεο για να μας δείξει πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν πια […]


Νοέμβριος 10 2012
Κατηγορία:
Intrenet marketing

Ένας στους δέκα χρήστες του Ίντερνετ «πλοηγείται» μέσω κινητού

Ιστορικά υψηλά «άγγιξε» τον Οκτώβριο η πλοήγηση στο διαδίκτυο, μέσω έξυπνου κινητού τηλεφώνου και υπολογιστή – ταμπλέτας. Πιο συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, το 10,3% όσων πλοηγούνται στο διαδίκτυο παγκοσμίως, χρησιμοποίησαν έξυπνο κινητό τηλέφωνο ή υπολογιστή – ταμπλέτα για <…> να έχουν πρόσβαση στο Ίντερνετ. Αναφορικά με τους περιηγητές που επιλέγει το κοινό προκειμένου να «σερφάρει» […]


Νοέμβριος 9 2012

Καταγραφή και αξιολόγηση των Ελληνικών Ηλεκτρονικών Καταστημάτων για το 2012

Ολοκληρώθηκε πρόσφατα η ετήσια έρευνα καταγραφής και  αξιολόγησης των Ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων που πραγματοποιήθηκε από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Φέτος αξιολογήθηκαν 228 ηλεκτρονικά καταστήματα, με βάση τους τέσσερις κύριους άξονες που επηρεάζουν την επιτυχία των ηλεκτρονικών καταστημάτων σε σχέση με τους on-line καταναλωτές: – Προστασία των καταναλωτών σε σχέση με […]

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών