Ιούνιος 20 2015

Πως να προστατευτείτε από τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών

  Πως να προστατευτείτε από τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών Οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων φοβούνται τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών. Χρειάζεται μόνο μια φορά για έναν έμπορο να ρωτήσει την χρέωση για να σταματήσει πιθανόν μια δεύτερη να συμβεί.  Ευτυχώς, αν προετοιμαστεί εκ των προτέρων θα αποφύγει μια τέτοια χρέωση, που δεν […]


Ιούνιος 11 2015

8 τρόποι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο

8 τρόποι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο Ξεκινώντας μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι γρήγορη, σχετικά εύκολη, και όχι πολύ ακριβή. Αλλά με ένα ποσοστό 80% αποτυχίας, είναι πιο δύσκολο για τους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν ένα πετυχημένο site από όσο φαντάζονται. Παρά το γεγονός ότι κάθε νέα επιχείρηση είναι μοναδική, […]


Αύγουστος 6 2014

Προσφέρετε στον πελάτη επιλογές όταν βρίσκεται στο ταμείο

Για να ελαχιστοποιήσετε την εγκατάλειψη καλαθιών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μην υποχρεώνετε τους πελάτες να δημιουργήσουν λογαριασμό ή να κάνουν login πριν αγοράσουν. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήστε τα στοιχεία του πελάτη από τη διαδικασία που περνάει στο ταμείο, για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό εκ μέρους του. Τα στοιχεία του λογαριασμού αυτού μπορούν να παρουσιαστούν στη σελίδα […]


Ιούνιος 5 2014

Οι Online πωλήσεις στην Ευρώπη θα έχουν αυξηθεί σε € 233.9bn το 2018

Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν με μέσω ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 12% για την περίοδο 2013 – 2018. Αυτό θα οδηγήσει την αγορά του λιανικού εμπορίου να κάνει συναλλαγές αξίας € 233 900 000 000 μέχρι το 2018. Αυτή η αύξηση προβλέπετε ότι θα γίνει επειδή θα αυξηθούν οι αγορές που […]


Δεκέμβριος 31 2013

Αποτελέσματα Ετήσιας Έρευνας E-Shops 2013-2014

Τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου ανακοίνωσε το ELTRUN, όπου προκύπτει ανάπτυξη του κλάδου 25%. Δείτε το σχετικό αρχείο εδώ.


Ιούνιος 29 2013

Σεμινάριο ηλεκτρονικού εμπορίου από το ELTRUN στις 5 – 6 Ιουλίου

eCommerce for Beginners Το 2ήμερο σεμινάριο ‘eCommerce for Beginners’ απευθύνεται σε όλα τα στελέχη που ενδιαφέρονται να δημιουργήσουν ή να βελτιώσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ή οργανισμού τους. Επίσης σε επιχειρηματίες, στελέχη πωλήσεων ή οποιοδήποτε άλλο στέλεχος ή ιδιώτη θέλει να εμπλουτίσει τις γνώσεις του στη δημιουργία ευκαιριών πώλησης μέσω Internet. Δεν υπάρχει προϋπόθεση […]


Ιούνιος 9 2013

2ο Συνέδριο e-business World 2013

e-business means BIG business! To 2o Συνέδριο e-business World φιλοδοξεί να προβάλλει τις προοπτικές ανάπτυξης του ταχύτερα αναπτυσσόμενου κλάδου της οικονομίας, να επισημάνει τις ευκαιρίες που υπάρχουν, τη δυναμική τους και να καταδείξει τη σχέση του ηλεκτρονικού επιχειρείν με την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια. Η επίδραση του e-business σε ατομικό αλλά και σε εθνικό επίπεδο […]


Μάϊος 22 2013

Αύξηση των online αγορών

Αυξάνονται οι online αγορές, σύμφωνα με την πρόσφατη πανελλαδική έρευνα της Focus Bari. Αναμενόμενο, έτσι δεν είναι; Στο Internet ο καταναλωτής μπορεί να συγκρίνει και να αγοράσει από οπουδήποτε, οπότε σίγουρα αυτό το περιμένατε. Ένας στους πέντε χρήστες Internet έχει αγοράσει online. Το ίδιο ποσοστό πριν από δύο χρόνια ήταν 13%. Παράλληλα, έχει μειωθεί ο […]


Απρίλιος 16 2013

Τι αλλάζει με τη νέα νομοθεσία του B2B e-Commerce σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση

B2B e-Commerce στην Ευρωπαϊκή Ένωση Η Οδηγία 2011/83/ΕΕ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, εισάγει νέες ρυθμίσεις στο δίκαιο περί προστασίας των καταναλωτών που αφορούν ουσιαστικά σε κάθε μορφή B2C εμπορικής συναλλαγής (δηλ. τόσο όσες γίνονται σε φυσικά εμπορικά καταστήματα όσο και σε όσες γίνονται μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου). Οι ρυθμίσεις αυτές, όταν […]


Μάρτιος 22 2013

Αυξήθηκαν κατά 14% οι e-πωλήσεις

Σε 26,9% ανήλθε το ποσοστό των e-αγορών Σε 26,9% ανήλθε το ποσοστό των χρηστών του διαδικτύου που κατά το α΄ τρίμηνο 2012 πραγματοποίησαν ηλεκτρονικές αγορές, από το οποίο προκύπτει αύξηση 14% σε σχέση με το α΄ τρίμηνο 2011. Στην πλειονότητά τους, τα άτομα αυτά είναι άνδρες και ηλικίας 25- 34 ετών. Ενώ, σε συντριπτικό ποσοστό […]

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών