Οκτώβριος 16 2011
Κατηγορία:
Google adwords
Intrenet marketing

Page Rank (PR) – Έρευνα ανταγωνισμού για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

Page Rank (PR) Έρευνα ανταγωνισμού Η μέτρηση του ανταγωνισμού είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Στην Ελλάδα δεν θα συναρτήσετε ιδιαίτερο πρόβλημα με τον ανταγωνισμό, όμως καλό είναι να γνωρίζετε από πριν τι θα χρειαστεί να κάνετε, ώστε να καταταχτείτε στις πρώτες θέσεις για τις keywords που έχετε επιλέξει να στοχεύσετε. Για […]


Σεπτέμβριος 16 2011

Ανάλυση λέξεων κλειδιών για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

Αυτό που ονομάζουμε keyword search και analysis είναι το κλειδί για να δημιουργήσετε μεγάλη ροή επισκεπτών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι keywords, είναι οι λέξεις-κλειδιά που θα εισάγει κάποιος σε μία μηχανή αναζήτησης, όταν ψάχνει για κάποια προϊόντα/υπηρεσίες. Η μελέτη των keywords, δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσετε τις σελίδες σας με Search Engine Optimization τεχνικές […]


Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών