Ιούνιος 6 2015
Κατηγορία:
Intrenet marketing
Σχόλια: Comments Off

Απώλειες πωλήσεων χωρίς τη λειτουργία του Email Marketing

EMAIL-MARKETING550

 

Απώλειες πωλήσεων χωρίς τη λειτουργία του Email Marketing

Όταν στέλνετε ένα σωστό μήνυμα μέσω email marketing, είναι σαν να έχετε πατήσει το γκάζι σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Αυτό είναι μια καλή αρχή.

Στην πραγματικότητα, απ’ όλους τους τρόπους που έχετε για να αυξήσετε τις προοπτικές και τις πωλήσεις σας, το email marketing είναι η πιο ισχυρή. Αυτό επιτυγχάνεται όταν ο έμπορος δημιουργεί μια σωστή λίστα, η οποία του παρέχει πολύτιμο περιεχόμενο, στην κατάτμηση, στην αυτοματοποίηση και στην εξατομίκευση.

Σύμφωνα με το Direct Marketing Association Statistical Fact Book το email marketing μπορεί να αποδώσει το γελοίο 4,3% της απόδοσης των επενδύσεων. Με άλλα λόγια, αν τα στοιχεία είναι σωστά για κάθε 1 δολάριο που δίνει μια εταιρεία που επενδύει στο email marketing, είναι λογικό να περιμένει 43 δολάρια πίσω από τις πωλήσεις.

Ακόμη κι αν αποδόσεις των επενδύσεων στο email marketing έχουν μειωθεί, ας πούμε κατά 50%, σύμφωνα με το Direct Marketing Association Statistical Fact Book το 2013, θα εξακολουθεί ο έμπορος να περιμένει πίσω 21.5 δολάρια ανά δολάριο που επένδυσε, τα οποία υπερβαίνουν κατά πολύ την απόδοση επένδυσης από κάθε άλλη μορφή εμπορίας.

Ακόμη και χωρίς στοιχεία, οι έμποροι φαίνεται να καταλαβαίνουν πόσο ισχυρό είναι το email marketing. Ως παράδειγμα, σε μια έρευνα του 2014, το 68% των επαγγελματιών του marketing, βαθμολόγησαν  το email marketing ως «καλό» ή ως «εξαιρετικό» εργαλείο marketing.

Το 22% των επαγγελματιών που συμμετείχαν στην έρευνα, είπε ότι το email marketing  ήταν «εξαιρετικό» από την άποψη απόδοσης των επενδύσεων, κερδίζοντας τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (SEO), την οποία το 20% των επαγγελματιών χαρακτήρισαν ως «εξαιρετική». Το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing) ήταν στην τρίτη θέση με 16%, το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης (social marketing ) ακολουθούσε  με 7% και το mobile marketing μόλις με 5%.

Εξετάστε επίσης το παρακάτω κομμάτι με τα ανεπίσημα στοιχεία. Τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015 ένας έμπορος τούβλων με έδρα τις βορειοδυτικές Ηνωμένες Πολιτείες, ξεκίνησε έναν διαγωνισμό στην ιστοσελίδα του και στο Facebook. Ο κόσμος που συμμετείχε είχε την ευκαιρία να κερδίσει μια από τις δέκα σακούλες υψηλής ποιότητας τροφής για σκύλους χωρίς κόκκους. Ο διαγωνισμός ήταν σε ένα blog post που συνδέονταν με την αρχική ιστοσελίδα του έμπορου περιλαμβάνοντας μια πληρωμένη προώθηση στο Facebook. Μέχρι την Τετάρτη ο διαγωνισμός είχε λιγότερες από 40 συμμετοχές. Τότε την Πέμπτη, ο έμπορος έστειλε ένα email. Μέσα σε λίγες ώρες υπήρξαν 604 εγγραφές. Μέσα σε 24 ώρες από την αποστολή του email, υπήρχαν περισσότερες από 1.300 συμμετοχές, το σύνολο των οποίων προήλθε από το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

 

Το Email marketing είναι και για προσωπική χρήση και για χρήση των δημόσιων σχέσεων

Ένας από τους λόγους που το καλό email marketing, όχι το spam, είναι ότι λειτουργεί τόσο καλά και ως προσωπικό εργαλείο όσο και ως εργαλείο για τις δημόσιες σχέσεις. Οι συνδρομητές του email έχουν ήδη κάποια σχέση με την εταιρία σας πριν εσείς τους στείλετε το email. Υπήρχαν στην ιστοσελίδα σας, όταν τους προσκαλέσατε για μία προσφορά στέλνοντας τους email και την αποδέχτηκαν. Η εταιρία σας και ο συνδρομητές δεν ήταν «φίλοι» ακόμα, αλλά είχαν αναπτύξει μία σχέση. Τα εισερχόμενα e-mail του πελάτη σας είναι ένας προσωπικός χώρος. Δεν είναι το δημόσιο internet. Δεν είναι ένα απλό Facebook stream, είναι ένας προσωπικός χώρος. Σκεφτείτε το σαν μια συνάντηση με έναν πιθανό πελάτη στο σαλόνι σας  και όχι στο γραφείο ή σε κάποιο εμπορικό κέντρο.

 

Απλό Email vs Email Marketing

Για να είναι πραγματικά αποτελεσματικό για την επιχείρησή σας  το email marketing πρέπει να τονίζεται η λέξη «μάρκετινγκ». Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από το να στείλεις ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ολόκληρο τον κατάλογο συνδρομητών,  για να τους ενημερώσει για παράδειγμα ότι το «άσχημο» t-shirt της περασμένης σεζόν είναι τώρα προς πώληση.Το email marketing δραστηριοποιείται στο να βρίσκει τους σωστούς και πιθανούς πελάτες, προσκαλώντας τον κόσμο με κοινά ενδιαφέροντα, ώστε να βρίσκουν πολύτιμες πληροφορίες στα εισερχόμενα μηνύματά τους.Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πάντα δίνει αποτελέσματα. Παρά το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις μπορεί να έχουν επιτυχία στέλνοντας μόνο απλές ειδοποιήσεις για πώληση, το email marketing είναι καλύτερο όταν τα μηνύματα στέλνονται με βάση ένα «καλό» μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing).Το «καλό» μάρκετινγκ  περιεχομένου βαθαίνει τη σχέση σας με το κοινό σας, μέσω της αποτελεσματικής γραμμής θέματος, γραπτώς (να πάρει τα μηνύματά σας και να τα  ανοίξει), τη χαρακτηριστική φωνή σας (να πάρει αυτά τα μηνύματα σας και να τα διαβάσει), και την παράδοση της ποιότητας.

Τελικά, το email marketing μπορεί χρησιμοποιήσει καλά τη διαθέσιμη τεχνολογία. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, αυτό περιλαμβάνει κατάτμηση, αυτοματοποίηση και εξατομίκευση.

Ο διαγωνισμός για τα την τροφή των σκυλιών που αναφέρθηκε παραπάνω έγινε στην πραγματικότητα για να δημιουργηθεί μια λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από καινούργιους και υπάρχοντες χρήστες. Ο λιανοπωλητής τώρα γνωρίζει ότι ο κόσμος  που εισήλθε στον εν λόγω διαγωνισμό έχει ένα σκυλί και έχει τουλάχιστον δείξει κάποιο ενδιαφέρον για τη διατροφή του σκύλου. Η ομάδα μάρκετινγκ του λιανοπωλητή μπορεί τώρα να στείλει σ’ αυτούς τους χρήστες μια σειρά από καλοφτιαγμένα, με βάση το περιεχόμενο, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να εξηγούν τα οφέλη της τροφής χωρίς δημητριακά για σκύλους, και τελικά να πείσει τους παραλήπτες να αλλάξουν μάρκα, ίσως και λιανοπωλητές. Ουσιαστικά το email marketing κινεί τη συζήτηση προς το εμπόριο.

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το email marketing, είναι πιθανό να χάσετε πωλήσεις.

 

Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να το κάνεις να σου αποδίδει περισσότερο μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Τηλεφώνησέ μας τώρα στο 24310 31044.

Αν θέλεις να αποκτήσεις το δικό σου αποδοτικό κατάστημα τότε ζήτησε μία προσφορά για κατασκευή eshop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών