Ιούνιος 11 2015
Σχόλια: Comments Off

8 τρόποι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο

success

8 τρόποι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ξεκινώντας μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι γρήγορη, σχετικά εύκολη, και όχι πολύ ακριβή. Αλλά με ένα ποσοστό 80% αποτυχίας, είναι πιο δύσκολο για τους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν ένα πετυχημένο site από όσο φαντάζονται.

Παρά το γεγονός ότι κάθε νέα επιχείρηση είναι μοναδική, υπάρχουν κοινοί παράγοντες αποτυχίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Κατανοώντας αυτές τις παγίδες, θα πρέπει να σας βοηθήσουν να τις αποφύγετε, να νικήσετε τις στατιστικές , ώστε να δημιουργήσετε μία πετυχημένη ηλεκτρονική επιχείρηση.

 

Καμία Πραγματική Επένδυση

Είναι πολύ εύκολο να ανοίξεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για μόλις μερικές εκατοντάδες δολάρια. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως αυτά θα είναι τα μόνα χρήματα που θα χρειαστεί να επενδύσετε.

Όπως κάθε νέα επιχείρηση,  ένα νεοσύστατο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να απαιτήσει πολλές εκχύσεις κεφαλαίου όπως και ένα σημαντικό μέρος από προσωπική εργασία.

Αν έχετε ήδη ένα φυσικό κατάστημα και θέλετε να προσθέσετε και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, σκεφτείτε ότι το κατάστημα αυτό θα είναι σε καινούργια τοποθεσία. Πρόκειται να χρειαστείτε παρόμοια επένδυση σε χρόνο και τουλάχιστον ένα μέρος από τα χρήματα που θα επενδύσετε στο κατάστημα.

Ακόμα και οι μικροί λιανοπωλητές δεν θα είχαν πρόβλημα να επενδύσουν  50,000$ ή και 100,000$ για ένα φυσικό κατάστημα, αλλά θα αρνούνταν να δαπανήσουν 5,000$ για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα τους έφερνε περισσότερες πωλήσεις.

 

 Χωρίς Ταμειακές Ροές

Στο πιο βασικό επίπεδο, οι ταμειακές ροές είναι η κίνηση του χρήματος εντός και εκτός της επιχείρησης. Νέες ηλεκτρονικές εταιρείες μπορούν να μπουν σε περιπέτειες αν δεν έχουν αρκετά μετρητά να συνεχίσουν την  δραστηριότητά τους. Ένα παράδειγμα αυτού, είναι όταν ένας επιχειρηματίας επενδύει όλα του τα μετρητά στην απογραφή και δεν υπάρχουν χρήματα για το μάρκετινγκ, τότε οι πωλήσεις δε θα αυξηθούν με αποτέλεσμα η εταιρεία να μένει στάσιμη.

Για την αποφυγή απώλειας ταμειακής ροής, φροντίστε ώστε τα έξοδα να απλώνονται, έτσι ώστε όλα να μη γίνονται μια φορά. Κοιτάξτε για την δυνατότητα να πληρώσετε για την απογραφή μέσα στο όριο των 30, 60 ή των 90 ημερών. Μην αφήνετε να επενδύσουν στην διαφήμιση επίδοξοι «γκουρού». Επίσης να ξοδεύετε με βάση τα πραγματικά έσοδα και όχι με τις προβλέψεις των πωλήσεων.

 

Κακή Διαχείριση των Αποθεμάτων

Ανάλογα με το επιχειρηματικό μοντέλο, η διαχείριση των αποθεμάτων μπορεί να είναι ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα, που μπορεί να προκύψει στις νέες ηλεκτρονικές εργασίες. Η αγορά πολλών αποθεμάτων, όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, θα μπορούσε να καθηλώσει την ταμειακή ροή. Αγοράστε λοιπόν λιγότερα αποθέματα, ώστε να μην σας μείνουν από πωλήσεις απογοητευμένων πελατών.

Η παραγγελία των προϊόντων δεν είναι συχνά τόσο απλή όσο φαίνεται. Οι προμηθευτές μπορεί να έχουν διαφορετικό χρόνο παράδοσης, πράγμα που σημαίνει πως ένας προμηθευτής μπορεί να κάνει λίγες ημέρες  να πάρει μια παραγγελία για σας, ενώ ένας άλλος ίσως χρειαστεί λίγες εβδομάδες, με αποτέλεσμα εσείς να πρέπει να παραγγείλετε σε διαφορετικό χρόνο για να μην έχετε μεγάλο απόθεμα.

Τα έξοδα μεταφοράς, που συνδέονται με τα αποθέματα της επιχείρησής σας είναι επίσης ένα άλλο σημαντικό σημείο.

 

Πολύ Μεγάλος Ανταγωνισμός

Το διαδίκτυο είναι η χώρα των ευκαιριών ακόμα και για τις πολύ μικρές επιχειρήσεις. Αλλά σχεδόν καμία online επιχείρηση στην έναρξη της λειτουργίας της δεν μπορεί να αντιμετωπίσει πρόσωπο με πρόσωπο τον ήδη υπάρχων ανταγωνισμό.  Αυτό είναι ένα συχνό πρόβλημα που παρουσιάζεται, όταν νέα ηλεκτρονικά καταστήματα προσπαθούν να πουλήσουν τα ίδια προϊόντα που πουλάνε μεγαλύτερες ηλεκτρονικές επιχειρήσεις.

Ως παράδειγμα, θα ήταν πολύ δύσκολο για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να προσπαθήσει να πουλήσει το Xbox της Microsoft, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο προς πώληση σε πολλά ηλεκτρονικά καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των Walmart, Amazon, Best Buy, GameSpot, Newegg, Toys”R”Us και πολλών άλλων. Με απλά λόγια, θα ήταν δύσκολο, ή τουλάχιστον πιο δύσκολο, να πουλήσετε προϊόντα μαζικής κατανάλωσης από ότι να πουλούσατε ένα μοναδικό προϊόν.

 

Ένα κακό Website

Ακόμη και το καλύτερο επιχειρηματικό πλάνο δεν μπορεί να αντιμετωπίσει ένα κακό website. Μια σύγχρονη ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να είναι ασφαλής, λειτουργική, να έχει μεγάλη αναζήτηση, να προσαρμόζεται στις κινητές συσκευές και να φορτώνει πολύ γρήγορα. Οτιδήποτε λιγότερο είναι μη αποδεκτό.

Υπάρχουν πολλές εξαιρετικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου απ τις οποίες μπορείτε να επιλέξετε. Πολλές από αυτές απαιτούν πολύ λίγη τεχνογνωσία, οπότε δεν υπάρχει καμία δικαιολογία να έχετε μία κακή ιστοσελίδα.

 

Κακή φωτογραφία του προϊόντος

Οι online αγοραστές δεν μπορούν να έχουν έναν φυσικό έλεγχο του προϊόντος που εσείς πουλάτε, οπότε θα πρέπει να έχουν μια δυνατή οπτική αναπαράσταση αυτού του προϊόντος ώστε να αποφασίσουν αν το θέλουν και να το αγοράσουν. Έτσι η κακή φωτογραφία του προϊόντος είναι ένα από τα θανάσιμα αμαρτήματα στο online λιανικό εμπόριο. Χρησιμοποιείστε πετυχημένους online πωλητές για τις φωτογραφίες των δικών σας προϊόντων. Αν η φωτογραφία που χρησιμοποιείτε δεν είναι σαφής, εστιασμένη και καθαρή, όπως αυτές που θα βρείτε στις ιστοσελίδες Zappos, L.L.Bean, Suitsupply, και Best Made, πιθανόν οι φωτογραφίες αυτές να μην  είναι οι κατάλληλες.

 

Website χωρίς κίνηση

Λίγα πράγματα μπορούν να σκοτώσουν μια επιχείρηση λιανικής ή και χονδρικής πώλησης που δεν διαθέτει αγοραστές. Στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου, η κυκλοφορία της ιστοσελίδας είναι η ροή αγοραστών εντός και εκτός του καταστήματός σας.  Αν θέλετε να κάνετε πωλήσεις πρέπει να έχετε κίνηση.

Ένας γρήγορος τρόπος για να αποκτήσετε κίνηση είναι με pay-per-click διαφημίσεις. Αυτό όμως μπορεί να είναι ακριβό, οπότε σιγουρευτείτε πρώτα πως μπορείτε να επενδύσετε πολλά πριν το επιχειρήσετε.

Ένας πιο αργός, αλλά τελικά πιο ισχυρός τρόπος, να αυξήσετε την κυκλοφορία είναι με το περιεχόμενο, δηλαδή το μάρκετινγκ περιεχομένου (content marketing), τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) ή επί τόπου προβολή του προϊόντος.

 

 Χωρίς Υπομονή

Μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου χρειάζεται χρόνο για να αναπτυχθεί.  Πολύ συχνά οι ιδιοκτήτες καινούργιων ηλεκτρονικών καταστημάτων φαντάζονται ότι θα αποκομίσουν κέρδη αμέσως.  Μην εκπλαγείτε αν χρειαστεί αρκετός χρόνος για να βγάλετε ακόμα και κάποια μικρά κέρδη.

 

Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να το κάνεις να σου αποδίδει περισσότερο μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Τηλεφώνησέ μας τώρα στο 24310 31044.

Αν θέλεις να αποκτήσεις το δικό σου αποδοτικό κατάστημα τότε ζήτησε μία προσφορά για κατασκευή eshop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών