Μάϊος 26 2015
Κατηγορία:
Intrenet marketing
Σχόλια: Comments Off

7 Τρόποι για επιτυχημένο Content Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο

 

content-marketing-photo

 

Τρόποι για επιτυχημένο Content Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το περιεχόμενο του marketing μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις τόσο στην αύξηση κυκλοφορίας της ιστοσελίδας, όσο και στην αύξηση των πραγματικών πωλήσεων. Μπορεί όμως να είναι ακριβό, δύσκολο να εκτελεστεί, αργό, και κάπως δύσκολο να μετρηθεί. Ευτυχώς όμως υπάρχουν τουλάχιστον επτά πράγματα που οι έμποροι μπορούν να κάνουν για να αυξήσουν την ευκαιρίες να επιτύχουν το περιεχόμενο.

Υπάρχει ένα σημαντικό ποσοστό από στοιχεία που αποδεικνύουν ότι το content marketing, η πράξη της παραγωγής και διανομής περιεχομένου, με στόχο την προσέλκυση, τη συμμετοχή, τη μετατροπή και διατήρηση πελατών,  είναι η πρώτη κίνηση μάρκετινγκ.

Ως παράδειγμα, η Smart Insights, μια συμβουλευτική και εκδοτική εταιρεία, ρώτησε πρόσφατα περίπου 600 εμπόρους, ζητώντας απ’ τον καθένα τι είδους ψηφιακού μάρκετινγκ πιστεύει  ότι θα μπορούσε να είναι η πιο σημαντικό για την επιτυχία τους το 2015.Το περιεχόμενο της εμπορίας κέρδισε με μεγάλη διαφορά με 29.6% των ερωτηθέντων να επιλέγουν αυτό. H Big Data ήταν στη δεύτερη θέση με 14,6% των ερωτηθέντων, και  η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης που είναι το πιο σημαντικό μόλις 4,3% των εμπόρων που συμμετείχαν στην έρευνα.

Ομοίως, ο Brent Gleeson, συν-ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Internet Marketing Inc., έγραψε σε άρθρο του στο Forbes ότι δεν είναι πλέον στόχος να γίνεται marketing περιεχομένου. Τώρα πλέον η ερώτηση είναι το πως και πότε θα γίνει αυτό. Οι μικρές και οι μεγάλες εταιρείες που αντιλαμβάνονται το πόσο σημαντικό είναι το marketing περιεχομένου, σημειώνουν τρομερή ανάπτυξη στη νέα οικονομική εποχή με το να γίνονται πιο έμπιστες, αφουγράζοντας τα μηνύματα των πελατών τους, με αποτέλεσμα να παρέχουν πιο ποιοτικά προϊόντα και υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Έτσι, η συναίνεση φαίνεται να είναι υπέρ του marketing content. Αλλά πώς θα το κάνουμε να λειτουργήσει; Εδώ είναι επτά συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν να πάρετε περισσότερα για το content marketing.

 

  1. Στόχος για κάτι

Το marketing θα πρέπει να ξεκινάει πάντα με έναν στόχο. Θα πρέπει να στοχεύσετε σε κάτι για να πετύχει. Ίσως, να θέλετε να αυξήσετε τις συνολικές πωλήσεις, να πάρετε  νέους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ίσως ακόμη και να θελήσετε να διαφοροποιηθείτε από ορισμένους ανταγωνιστές σας,  για να έχετε περιθώρια να τους ανταγωνιστείτε στην τιμή. Μόλις έχετε ένα στόχο θα είστε έτοιμοι να αναπτύξετε το περιεχόμενο της στρατηγικής  του marketing, ώστε να το κάνετε να δουλέψει για το συμφέρον της επιχείρηση σας.

 

  1. Να παράγετε content marketing για τους πελάτες

Το Ινστιτούτο του Content Marketing σκιαγράφησε επτά βήματα για το μάρκετινγκ περιεχόμενο. Το δεύτερο βήμα είναι το κοινό, και το ινστιτούτο συνιστά, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία personas του πελάτη και στην αντιμετώπιση της επιρροής αυτού στον κλάδο σας.

Ομοίως, το 2012, ο Brian Clark, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της Copyblogger Media, ενθαρρύνει τους αναγνώστες της Entreproducer να αναπτύξουν τα αρχέτυπα, που σημαίνει ένα μοντέλο ενός συγκεκριμένου τύπου του προσώπου ή της προσωπικότητας του.

Σε δύο από αυτά τα παραδείγματα, το Ινστιτούτο του Content Marketing και o Brian Clark προτείνουν να παράγετε content marketing  για τους πελάτες σας. Γνωρίζοντας  ποιοι είναι οι  τρέχοντες πελάτες σας, γνωρίζοντας ποιοι θα είναι οι πιθανοί πελάτες σας, και να δημιουργήστε content marketing που θα απευθύνεται αποκλειστικά σ’ αυτούς.

Αυτό μπορεί να φαίνεται αυτονόητο, αλλά αν έχετε ήδη κάνει content marketing, μπορείτε να ξέρετε σε ποιον απευθύνεται συγκεκριμένα;

 

  1. Να είστε χρήσιμοι

Οι σημερινοί καταναλωτές δέχονται μία χιονοστιβάδα από προσκλήσεις, από κάθε εταιρεία ζητώντας τους  προσοχή και υποστήριξη στα social media. Αυτό γίνεται κυρίως για τη διαφήμιση. Υπάρχουν μόνο δύο τρόποι για τις εταιρείες να σπάσουν ένα περιβάλλον που δεν έχει προηγούμενο στην ανταγωνιστικότητα, έγραψε ο Jay Baer στο βιβλίο του Youtility. “Μπορούν να γίνουν εκπληκτικοί” ή “Μπορούν να γίνουν χρήσιμοι”

Κάντε το περιεχόμενό σας, όποιο κι αν είναι, χρήσιμο για τους πελάτες σας και στους πιθανούς πελάτες σας,  και να θυμάστε ότι είναι χρήσιμο, διασκεδαστικό και ενημερωτικό σε όλη τη χρηστικότητα του.

 

  1. Χρησιμοποιήστε Βίντεο

Είναι σχεδόν αυτονόητο ότι η χρήση βίντεο είναι δημοφιλής. Παράδειγμα, η HighQ, μια εταιρεία λογισμικού που καθιστά λύσεις σε content marketing, ανέφερε πρόσφατα ότι  το 78% των ανθρώπων  παρακολουθούν εβδομαδιαία βίντεο και περίπου 55% των λαών παρακολουθεί βίντεο καθημερινά, πάλι σύμφωνα με την HighQ.

Ενδιαφέρον είναι ,ότι στο content marketing το βίντεο δεν έχει ακόμη καταφέρει να συμβαδίσει με τη ζήτηση, δημιουργώντας μια ευκαιρία, ώστε να πωλούν περισσότερο. Ακόμη και κάτι τόσο απλό όσο η προσθήκη βίντεο επίδειξης των προϊόντων στη σελίδα, είναι μια λεπτομέρεια που θα μπορούσε να κάνει την διαφορά.

Προς το παρόν η προσθήκη βίντεο στο content marketing της εταιρείας σας,  μπορεί να σας βάλει μπροστά από τον ανταγωνισμό σας, αλλά πολλοί προβλέπουν ότι το βίντεο θα είναι σύντομα θεμελιώδες για ένα πετυχημένο online marketing.

Το online βίντεο είναι ένα βασικό μέσο για τους ανθρώπους ώστε να ικανοποιούν τις ανάγκες τους στην πληροφόρηση και στην ψυχαγωγία τους, οι μικρές επιχειρήσεις όμως που αδυνατούν να το συμπεριλάβουν στη στρατηγική του online marketing θα το κάνουν με δική τους ευθύνη. Το βίντεο είναι το μέλλον του content marketing, δήλωσε σε έκθεση του η Guardian το 23014.

 

  1. Συμπεριλάβετε όμορφες εικόνες

Ενώ το βίντεο, όπως προαναφέρθηκε, θα μπορούσε να είναι η πραγματική up and come στο content marketing, αλλά και σε κάθε οπτικό περιεχόμενο, σκεφτείτε όμορφες εικόνες, που μπορούν να προσθέσουν επιτυχία στο content marketing σας.  Οι εικόνες είναι σχετικά εύκολο να μοιραστούν σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Pinterest, το Facebook, Google+, ή το Twitter, και αυτές οι εικόνες μπορεί να βοηθήσουν σε επιπρόσθετα κλικ.

 

  1. Προώθηση του περιεχομένου σας

Το blog σας, όσο συναρπαστικό κι αν είναι, δεν είναι το μόνο μέρος που θα πρέπει να δημοσιεύετε και να προωθείτε το περιεχόμενο σας.

Kαθώς σχεδιάζετε τις θέσεις του content marketing σας, θα πρέπει επίσης να σκεφτείτε πώς θα κατανεμηθούν οι θέσεις αυτές, και ίσως ακόμη πιο σημαντικό, πώς θα προωθηθούν οι θέσεις αυτές.

Καταλήγοντας, να εξετάσετε τη σύνδεση των social media συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου σε εκστρατείες email marketing, καθώς και τη σύνδεση από διάφορα τμήματα του site σας στο σχετικό περιεχόμενο.

 

  1. Μέτρο, οργάνωση, ανάλυση

“Στόχος για κάτι” ήταν η πρώτη συμβουλή σε αυτή τη λίστα. Η ιδέα ήταν να θέσει κάποιο στόχο στο content marketing της επιχείρηση σας, ώστε να επιτύχετε τους στόχους σας.

Φυσικά, δεν θα ξέρετε αν έχετε επιτύχει πραγματικά αν δεν έχετε μετρήσει, οργανώσει και αναλύσει το content marketing σας. Εδώ είναι μερικές ιδέες ώστε να σας βοηθήσουν να αποφασίσετε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να παρακολουθήστε το content marketing της επιχείρηση σας.

Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να το κάνεις να σου αποδίδει περισσότερο μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Τηλεφώνησέ μας τώρα στο 24310 31044.

Αν θέλεις να αποκτήσεις το δικό σου αποδοτικό κατάστημα τότε ζήτησε μία προσφορά για κατασκευή eshop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών