Μάϊος 18 2015
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop
Σχόλια: Comments Off

10 Τρόποι για να αυξήστε την ταχύτητα του website σας

speed-up-faster-website

Η ταχύτητα λήψης των sites ηλεκτρονικού εμπορίου έχει βελτιωθεί σημαντικά με την πάροδο των ετών, λόγω της ευρύτερης και ταχύητερης εξυπηρέτησης του Διαδικτύου. Πολλοί έμποροι λιανικής πώλησης εξακολουθούν όμως να πασχίζουν στο να κάνουν τα site τους να τρέχουν πιο γρήγορα.

Η ατυχής αλήθεια είναι ότι οι έμποροι λιανικής μπορούν να σχεδιάσουν μια ιστοσελίδα φιλική προς το χρήστη, αλλά αν χρειάζεται χρόνος για να φορτώσει, οι καταναλωτές δεν είναι πιθανό να ψωνίσουν εκεί. Σε κάποιους λογαριασμούς, ακόμη και μια καθυστέρηση ενός δευτερολέπτου μπορεί να έχει σημαντική επίπτωση επί των εσόδων για online εμπόρους λιανικής πώλησης.

Σε αυτό το άρθρο, παρατίθονται 10 τρόποι για να αυξήσετε την ταχύτητα του website σας.

  1. Μειώστε το μέγεθος της σελίδας

Το μέγεθος της σελίδας  μετριέται σε kilobyte. Περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία σε μια σελίδα – εικόνες, JavaScript, CSS. Όσο μικρότερο είναι το μέγεθος της σελίδας, τόσο το καλύτερο. Αποφύγετε την ενσωμάτωση μεγάλων αντικειμένων ή εικόνων σε μια σελίδα. Οικοδομήστε τις σελίδες σας, κρατώντας τους χρόνους φόρτωσης κατά νου. Το μέγεθος σελίδας μπορεί να μετρηθεί εύκολα αποθηκεύοντας  τη σελίδα στον υπολογιστή σας ως ένα φάκελο Web αρχείο από το πρόγραμμα περιήγησης. Στη συνέχεια μετρήστε το μέγεθος του φακέλου.

Προσπαθήστε να κρατήσετε τη σελίδα χρόνους φόρτωσης για 3 δευτερόλεπτα ή λιγότερο, εκτός αν το site σας απαιτεί πιο πλούσια γραφικά για τη δημιουργία εσόδων. Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να βρείτε  τη σωστή ισορροπία μεταξύ των χαμένων αγοραστών λόγω της αργής φόρτωσης της σελίδας σε σχέση με τους πελάτες που διαθέτουν πλουσιότερα γραφικά.

  1. Χρησιμοποιήστε ένα Δίκτυο παροχής περιεχομένου

Αν έχετε πελάτες σε όλο τον κόσμο, να εξετάστε το περιεχόμενο του δικτύου διανομής. Αυτό θα αποθηκεύει προσωρινά το περιεχόμενο σε διακομιστές που βρίσκονται σε διάφορα μέρη του κόσμου, μειώνοντας  το χρόνο φόρτωσης. Αυτό θα βοηθήσει, για παράδειγμα ένας πελάτης στο Χονγκ Κονγκ, ο οποίος θα μπορούσε να φορτώσει μια σελίδα από ένα διακομιστή στην Κίνα, σε σχέση με το χτύπημα του κύριου εξυπηρετητή στις ΗΠΑ.

  1. Χρήση προσωρινής αποθήκευσης και της μνήμης Τεχνολογία

Χρησιμοποιήστε caching ή cookies για την αποφυγή πρόσβασης σε μια βάση δεδομένων χωρίς λόγο. Οι τεχνολογίες αυτές μπορεί να αποθηκεύσουν προσωρινά στη μνήμη έναν πλήρη κατάλογο προϊόντων ηλεκτρονικού εμπορίου, όλα τα στοιχεία των πελατών, ευρετήρια ιστοσελίδα αναζήτησης, καθώς και άλλες πληροφορίες, ώστε να αποφευχθούν κλήσεις  στη βάση δεδομένων. Η τεχνολογία χρησιμοποιεί τη διαθέσιμη μνήμη RAM σε ένα διακομιστή και αποθηκεύει δεδομένα σ’ αυτήν. Εφόσον οι λειτουργίες εισόδου-εξόδου είναι συνήθως 10 φορές πιο γρήγορες σε μνήμη RAM από ότι σε ένα σκληρό δίσκο, αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των επιδόσεων.

  1. Συμπίεση Δεδομένων

Χρησιμοποιήστε Gzip ή άλλο λογισμικό συμπίεσης για να μειωθεί το μέγεθος των δεδομένων που αποστέλλονται σε ένα πρόγραμμα περιήγησης. Η συμπίεση γίνεται από την πλευρά του διακομιστή, πριν από την επιστροφή των δεδομένων με βάση την αίτηση του πελάτη. Αυτό απαιτεί αλλαγές στα αρχεία ρυθμίσεων του διακομιστή, ο οποίος αναλαμβάνει την μετατροπή αυτή. Πριν ενεργοποιήσετε τη συμπίεση δεδομένων, ωστόσο, βεβαιωθείτε ότι οι αγοραστές σας δεν χρησιμοποιούν παλαιότερα προγράμματα περιήγησης, όπως ο Internet Explorer 4, καθώς το Gzip δεν είναι συμβατό.

  1. Καθορίστε Διαστάσεις εικόνας

Καθορίστε το ύψος και το πλάτος των εικόνων, έτσι ώστε το πρόγραμμα περιήγησης να μπορεί να δημιουργήσει δεσμευμένες θέσεις για τις εικόνες, να φορτώσει την σελίδα και τις εικόνες ταυτόχρονα. Οι έμποροι λιανικής πώλησης δημιουργούν συχνά μια εικόνα χωρίς να προσδιορίζουν τις διαστάσεις της εικόνας στη σελίδα. Αυτό αναγκάζει το πρόγραμμα περιήγησης να φορτώσει την εικόνα προτού ξεκινήσει μια άλλη εργασία, με αποτέλεσμα να διαρκεί περισσότερο χρόνο.

Τα σταθερά ύψη και πλάτη της κάθε εικόνας κάνει το πρόγραμμα περιήγησης να κατανοήσει το μέγεθος της και να μπορεί να κάνει χώρο για αυτή κατά τη φόρτωση άλλων τμημάτων της σελίδας. Επιπλέον μπορεί να αλλάξει αυτόματα το μέγεθος των εικόνων για διαφορετικούς τύπους συσκευών – laptop, tablet ή smartphone.

  1. Βελτιστοποίηση Πλατφόρμας Διαμόρφωση

Εάν χρησιμοποιείτε μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου – που φιλοξενείται ή με άδεια χρήσης – διαμορφώστε το ανάλογα έτσι ώστε να βελτιωθούν οι χρόνοι φόρτωσης της σελίδας. Οι περισσότερες πλατφόρμες προσφέρουν μικρά tweaks που μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικά κέρδη. Για παράδειγμα, η προεπιλεγμένη ρύθμιση που έρχεται με το Magento υποστηρίζει συμπίεση αρχείων, υποστήριξη CDN, καθώς και άλλες βελτιώσεις της ταχύτητας. Ένας διαχειρηστής της πλατφόρμας  Magento μπορεί να κάνει αυτές τις βελτιστοποιήσεις.

  1. Χρησιμοποιείστε λιγότερα «round trips»

Ελαχιστοποιήστε τον αριθμό των «round trips» του διακομιστή, συνδυάζοντας πολλαπλά αρχεία. Για παράδειγμα, αντί για την ανάκτηση πολλαπλών ξεχωριστών αρχείων JavaScript, ο διακομιστής δημιουργεί αυτόματα ένα ενιαίο αρχείο όλων αυτών και οδηγεί τον χρήστη σ’ αυτό. Αυτό αναγκάζει το πρόγραμμα περιήγησης να κάνει ένα αίτημα σε σχέση με αυτά που κάνουν «round trips», το οποίο θα μειώσει τους χρόνους φόρτωσης. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία και τεχνικές που είναι διαθέσιμα για να βοηθήσουν με αυτό, όπως το CSSν Sprites, το οποίο επιτρέπει τη φόρτωση των πολλαπλών εικόνων με μία ανάκτηση.

  1. Παρακολούθηση της ταχύτητας του δικτυακού τόπου

Ελέγξτε την ταχύτητα του site σας σε τακτά χρονικά διαστήματα για τη δραστική επίλυση ζητημάτων. Αν μια σελίδα διαρκεί περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να φορτώσει, κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να βελτιωθεί. Υπάρχουν πολλά εργαλεία για τη μέτρηση και τη διάγνωση της ταχύτητας. Αυτά περιλαμβάνουν Pingdom, YSlow της Yahoo, και PageSpeed Insights Google.

Τα παρακάτω παραδείγματα δείχνουν το σκορ ταχύτητας από τα κορυφαία site ηλεκτρονικού εμπορίου με τη χρήση του Google Insights PageSpeed από ένα φορητό υπολογιστή. Η βαθμολογία των 85 και άνω σημαίνει ότι ο ιστότοπος έχει καλή απόδοση. Μόνο το Ebay φαίνεται να πληρεί αυτό το όριο, με Overstock και Amazon να είναι κοντά.

Amazon.com: 83/100

Ebay.com: 86/100

Walmart.com: 37/100

Staples.com: 54/100

Target.com: 69/100

Zulily.com: 72/100

Overstock.com: 84/100

Newegg.com: 66/100

Nordstrom.com: 75/100

Gilt.com: 63/100

  1. Αποφύγετε Ανακατευθύνσεις

Ελαχιστοποιείστε τις ανακατευθύνσεις στο site σας, αν έχετε. Κάθε ανακατεύθυνση είναι μια ξεχωριστή αίτηση στο διακομιστή που αυξάνει τους χρόνους φόρτωσης. Συχνά, οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν να διατηρούν τις ανακατευθύνσεις από τις παλιές συνδέσεις στις καινούργιες. Αυτές οι ανακατευθύνσεις θα πρέπει να αφαιρεθούν,  όταν οι περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις νέες διευθύνσεις URLs.

  1. Χρήση Fast hosting servers

Φτιάξτε το μέγεθος του server σας – δηλαδή, RAM, σκληρό δίσκο και την ταχύτητα της CPU – να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις  σας. Αυτό γίνεται συνήθως με sites που έχουν μεγαλύτερη ανάπτυξη και εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ένα μικρότερο διακομιστή (ή κοινούς servers).

Ρωτήστε τον πάροχο φιλοξενίας σας, για το μέγεθος και τις απαιτήσεις του διακομιστή σας με βάση τις ώρες αιχμής, την πιθανή αύξηση της κυκλοφορίας για το επόμενο έτος, καθώς και τις απαιτήσεις σε μνήμη. Στη συνέχεια, ρυθμίστε τις ειδοποιήσεις μέσω email, όταν σημειώνεται υπέρβαση. Αυτό θα σας πει να αλλάξετε τις προδιαγραφές του διακομιστή σας.

Αν έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλεις να το κάνεις να σου αποδίδει περισσότερο μπορούμε να σε βοηθήσουμε. Τηλεφώνησέ μας τώρα στο 24310 31044.

Αν θέλεις να αποκτήσεις το δικό σου αποδοτικό κατάστημα τότε ζήτησε μία προσφορά για κατασκευή eshop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών