Αύγουστος 4 2014
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop
Σχόλια: Comments Off

Χρησιμοποιήστε βασικούς δείκτες απόδοσης

Google-analytics

Εξερευνήστε τα στατιστικά στοιχεία το καταστήματός σας

Χρησιμοποιήστε βασικούς δείκτες απόδοσης για να ελέγχετε και να βελτιώνετε την επιχείρησή σας. Καθορίστε αυτούς που είναι σχετικοί με το αντικείμενό σας και φροντίστε να είναι άμεσα διαθέσιμοι σε πίνακα ή αποθηκευμένες αναφορές. Χρησιμοποιήστε τους καθημερινά για να παρακολουθείτε τυχόν προβλήματα, ευκαιρίες και βελτιώσεις. Υπάρχουν δεκάδες δείκτες (KPIs) σημαντικοί για μια επιχείρηση. Μερικοί απ’ αυτούς είναι Κίνηση Μοναδικών Επισκεπτών, Κίνηση Νέων Επισκεπτών, Πηγές Παραπομπής, Εγκατάλειψη Καλαθιού, Εγκατάλειψη Ταμείου, Ποσοστό Μετατροπής, Άνοιγμα σελίδων ανά Επίσκεψη, Ώρα Παραμονής στο Site, Μέση Αξία Παραγγελιών, Ανοιχτές Υποθέσεις Υποστήριξης Πελατών, Ανοιχτές Παραγγελίες και Ποσοστό Επιστροφών.

Αν σε ενδιαφέρει να αποκτήσεις ηλεκτρονικό κατάστημα ή να αναβαθμίσεις αυτό που έχεις ζήτησε τώρα μία προσφορά για e-shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών