Οκτώβριος 29 2011
Σχόλια: Comments Off

Οδηγός βήμα – βήμα για να βγάλεις χρήματα μέσω e-mails

Εδώ θα δείτε με λεπτομέρειες σε τρία βήματα πως μπορείτε να βγάλετε χρήματα από μία ποιοτική λίστα με e-mails, εφαρμόζοντας e-mail marketing στρατηγικές για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Βήμα πρώτο – Πως βγάζεις χρήματα μέσω e-mails

Ο Νο 1 λόγος για αγορές σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σκεφτήκατε ποτέ γιατί αγοράζουμε προϊόντα; Η απάντηση είναι γιατί έχουμε ανάγκες. Η σωστή απάντηση όμως είναι πως αγοράζουμε προϊόντα για τον τρόπο που μας κάνουν τα προϊόντα αυτά να νιώθουμε. Στην ουσία δεν αγοράζουμε απλά κάποια προϊόντα αλλά αγοράζουμε συναισθήματα.

Αγοράζουμε για συναισθηματικούς λόγους και δικαιολογούμε ή αιτιολογούμε την αγορά με την λογική. Η συναισθηματική κατάσταση αυτή, η οποία είναι και η νούμερο ένα αιτία για τις αγορές προϊόντων, ονομάζεται θετική προσμονή. Η βεβαιότητα, η πίστη πως το προϊόν ή η υπηρεσία θα με βοηθήσει να πετύχω το ζητούμενο αποτέλεσμα.

Εύλογα το ερώτημα πλέον που προκύπτει είναι πως φέρνεις το υποψήφιο αγοραστή και μέλος στης e-mail λίστας σου σε μία τέτοια ψυχολογική κατάσταση. Το πετυχαίνεις δίνοντάς του να δει αποτελέσματα εκ των προτέρων.

Όσο πιο κοντά τον φέρνετε τον υποψήφιο αγοραστή των προϊόντων σας στο επιθυμητό αποτέλεσμα, τόσο ποιο γρήγορα μεγαλώνει η καλή του πίστη προς το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα και μαζί με αυτή, η επιθυμία του να μάθει περισσότερα και να αγοράσει. Υπάρχει πλέον οικειότητα. Από έναν άγνωστο τύπο στο internet, έχεις γίνει πλέον κάποιος που γνωρίζει και εμπιστεύεται.

Εσείς από ποιον ηλεκτρονικό κατάστημα θα θα αγοράζατε κάτι; Από ένα άγνωστο ή από κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα που γνωρίζετε, που εμπιστεύεστε και που έχει αποδείξει πως μπορεί να σας βοηθήσει;

Η τακτική των αποτελεσμάτων εκ των προτέρων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δουλεύουν δουλεύουν πολύ καλά. Το μυστικό είναι να μπορέσετε να καταγράψετε σωστά τα βήματα, που θα φέρουν τον υποψήφιο αγοραστή του προϊόντος σας, από το σημείο που βρίσκεται τώρα, στο σημείο που θέλει να πάει.

Βήμα δεύτερο – Πως βγάζεις χρήματα μέσω e-mails

Το μοντέλο που θα πρέπει να ακολουθήσετε για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα περιγράφεται ως εξής:

Πληροφορίες – Πληροφορίες – Πληροφορίες – Πώληση – Πληροφορίες – Πώληση.

Στο τέλος των πληροφοριών του πρώτου βήματος κάνετε την πρώτη προσπάθεια πώλησης. Το μήνυμα πρέπει να είναι χαλαρό, φιλικό και να κάνει απλά γνωστή την ύπαρξη του προϊόντος.

Βασικά θα πρέπει να θυμάστε ότι όσο καλύτερες πληροφορίες δώσετε για το πρώτο βήμα, τόσο πιο χαλαρό θα πρέπει να είναι το μήνυμα πώλησης, αφού θα είναι πιθανότερο να ανταποκριθεί κάποιος σε αυτό.

Μετά από 1 ή 2 μέρες το μέγιστο στέλνετε το δεύτερο βήμα, το οποίο θα πρέπει πάλι να έχει στο τέλος του ένα χαλαρό μήνυμα πώλησης το οποίο πρέπει να συμβαδίζει με τις πληροφορίες που έχετε δώσει μέχρι στιγμής.

Η προσπάθεια πώλησης γίνετε είναι λίγο εντονότερη όμως υποτίθεται πως αυτού του μηνύματος έχουν προηγηθεί πολύ ποιοτικές πληροφορίες. Οι ποιοτικές πληροφορίες αντισταθμίζουν την καχυποψία που γεννάει ένα μήνυμα πώλησης. Για να το καταλάβετε λίγο καλύτερα, από το συνολικό μήνυμα, το 90% θα πρέπει να είναι ποιοτικές πληροφορίες και το 10% πώληση.

Το τρίτο e-mail θα πρέπει να είναι ένα κλασσικό newsletter πώλησης προϊόντος. Πως το θα κάνετε; Σαν να απευθύνεσαι σε κάποιο φίλο σας. Ένα newsletter πώλησης προϊόντος που προωθείται μέσω e-mail θα πρέπει να είναι φιλικό, περιγραφικό, με την ίδια δομή που θα είχε, αν το στέλνατε σε ένα φίλο σας. Ξεχάστε τις τυπικότητες. Προσπαθείστε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον οικειότητας και ένας επίσημος τρόπος γραφής δεν θα σας βοηθήσει με τίποτα.

Υπάρχουν πολλά όπλα διαθέσιμα, τα οποία θα σας επιτρέψουν να δημιουργήσετε ένα πολύ αποτελεσματικό newsletter πώλησης προϊόντος. Ας δούμε τι πρέπει να κάνετε, για να δημιουργήσετε αποτελεσματικά e-mail newsletter πώλησης προϊόντος.

1. Η αυθεντία

Είναι πολύ σημαντικό να παρουσιάσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σαν αυθεντία στο είδος του. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το πετύχετε αυτό. Παρουσιάστε παλιές επιτυχίες, ιστορίες, οτιδήποτε μπορεί να σας εμφανίσει στα μάτια του υποψήφιου αγοραστεί των προϊόντων σας σαν αυθεντία.

Κοινωνικές αποδείξεις

Πανίσχυρος παράγοντας πώλησης. Ο κόσμος θέλει να δει πως το προϊόν έχει αγοραστεί και από άλλους.

Πόνος

Το συναίσθημα του πόνου αποτελεί πολύ δυνατό κίνητρο για τις αγορές. Όταν προωθείτε ένα προϊόν επικεντρωθείτε περισσότερο στον πόνο που θα νιώσει όποιος δεν πετύχει τον στόχο που υποτίθεται πως το προϊόν ικανοποιεί, παρά στα οφέλη και πλεονεκτήματα του προϊόντος Προσπαθήστε να κάνετε τον υποψήφιο αγοραστή του προϊόντος σας να νιώσει νοητικά λίγο από τον πόνο που θα νιώσει αν δεν αγοράσει το προϊόν που προωθείτε και θα δείτε τις πωλήσεις σας να εκτοξεύονται.

Φόβος

Μπορούμε να το δούμε πολύ εύκολα αυτό. Περιορισμένο απόθεμα, χαμηλή τιμή για τις επόμενες 2 ώρες κλπ.

Αφοπλισμός

Αφοπλισμός σημαίνει ότι μπορώ και χαλαρώνω τις αντιστάσεις των υποψήφιου αγοραστεί του προϊόντος μου, προσφέροντάς του κάτι που τον χαλαρώνει, του αποσπά την προσοχή από την πώληση και συνήθως αποτελείται από ποιοτικές πληροφορίες.

Αυτό ακριβώς εξυπηρετεί και το μοντέλο που πρέπει να ακολουθήσετε. Δηλαδή 3 πληροφοριακά e-mails και 1 πώλησης. Αν μπορείτε να το συνδυάσετε στο newsletter πώλησης προϊόντος κάντε το. Αν όχι δεν πειράζει αφού ο αφοπλισμός εξυπηρετείται αυτόματα από το μοντέλο που ακολουθούμε.

Οπτική γωνία

Πρόκειται για μία μέθοδο που εξυπηρετείτε πολύ καλά από την τακτική των «αποτελεσμάτων εκ των προτέρων», που εφαρμόζεται με το μοντέλο του e-mail marketing που περιγράφεται σε αυτές τις σελίδες. Απλά κάνεις τον υποψήφιο πελάτη να δει με κάποιον τρόπο τον εαυτό του να έχει στην κατοχή του το προϊόν.

Βήμα τρίτο – Πως βγάζεις χρήματα μέσω e-mails

Δείτε τη δομή των πληροφοριακών e-mails

Εδώ υπάρχουν 2 διαφορετικές επιλογές. Η πρώτη είναι να στείλετε ένα e-mail που να περιέχει όλες τις απαιτούμενες πληροφορίες, μαζί με το link του προϊόντος που προωθείτε και θέλετε να πουλήσετε.

Αυτή η μέθοδος έχει αποτελέσματα, όμως καμία σχέση με τα αποτελέσματα που θα έχει αν η όλη προώθηση γίνει μέσα από ένα blog. Ο κόσμος έχει συνδέσει τα blogs με ενημέρωση και ψυχαγωγία. Κανείς δεν περιμένει να δει κάποια προσπάθεια πώλησης μέσα από ένα blog!

Ο χαρακτήρας των blogs είναι από μόνος του αρκετά αφοπλιστικός κάτι αρκετά σημαντικό. Όταν κάποιος διαβάζει για ένα blog, ακόμα και αν δεν το σκεφτεί συνειδητά, υποσυνείδητα σκέφτεται πως δεν υπάρχει απειλή, πρόκειται για ένα blog post.

Η αντίδραση αυτή μπορεί να είναι ακόμα θετικότερη αν το e-mail αναφέρει ένα video blog post. Το video έχει στις μέρες μας ακόμα μεγαλύτερη αξία. To internet, αργά αλλά σταθερά, μετατρέπεται σε ένα οπτικοακουστικό μέσο.

Ένα ακόμα λόγος που η προώθηση θα πρέπει να γίνει μέσα από ένα blog είναι τα σχόλια που αφήνουν οι αναγνώστες. Αν το posts σας είναι εξαιρετικό, θα δημιουργηθούν 30, 60 ή και 120 σχόλια που βρίσκουν σημαντικό το άρθρο ή το video.

Επιπλέον, κάποιοι από αυτούς που θα αγοράσουν το προϊόν, θα αφήσουν σχόλια του στυλ: «Αγόρασα το προϊόν και είναι καταπληκτικό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.»

Σε αυτό το σημείο έχει δημιουργηθεί κάτι πανίσχυρο Μία αυθόρμητη και πολύτιμη σύσταση ή αλλιώς testimonial για το προϊόν που αγόρασε από εσάς ή για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Μετά από όλα αυτά μπορούμε να δούμε τι έχουμε καταφέρει κάνουμε με τους εγγεγραμμένους στην λίστα των newsletter σας.

Πρώτα από όλα ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που προωθείτε, αλλιώς δεν θα ήταν στην λίστα σας. Σας εμπιστεύονται, γιατί τους έχετε προσφέρει αποτελέσματα εκ των προτέρων και έχετε δημιουργήσει ένα περιβάλλον θετικής προσμονής, αφού μπορούν να δουν τον εαυτό τους να κάνει ότι λέτε.

Και όλα αυτά έχουν γίνει μέσα από ένα blog, που είναι εντελώς αφοπλιστικό, που προσφέρει κοινωνικές αποδείξεις και με έναν τρόπο χαλαρό, χωρίς καθόλου πίεση, βοηθώντας τους να φτάσουν στον στόχο τους, προσφέροντας πολύ ποιοτικές πληροφορίες.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών