Αύγουστος 28 2011
Κατηγορία:
SEO
Σχόλια: Comments Off

Search Engine Optimization (SEO)

Search Engine Optimization

Search Engine Optimization (SEO)

Search Engine Optimization (SEO) Συμβουλές SEO για την προώθηση του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος.

Οι σελίδες για το Search Engine Optimization (SEO) αλλάζουν, ακολουθώντας τον αλγόριθμο της Google. Η Google εξελίσσει συνεχώς τον αλγόριθμό της, προσπαθώντας να βελτιώσει τα αποτελέσματα αναζήτησης. Οπότε είναι λογικό να ανανεώνω τις σελίδες για το search engine optimization, κάθε φορά που διαπιστώνεται μία σημαντική αλλαγή στον αλγόριθμο.

Οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google, η Yahoo, κλπ, είναι εταιρίες οι οποίες το προϊόν που εμπορεύονται, είναι η ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Τα ποιοτικά αποτελέσματα αναζήτησης φέρνουν επισκέπτες και οι επισκέπτες φέρνουν χρήματα.

Αν χρησιμοποιώντας μια μηχανή αναζήτησης, δυσκολεύεστε να βρείτε αυτό ζητάτε, τότε πιθανότατα δεν θα την ξαναχρησιμοποιήσετε ή θα την χρησιμοποιείτε λιγότερο συχνά. Οπότε η ποιότητα των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι ζωτικής σημασίας για τις μηχανές αναζήτησης.

Με λίγα λόγια, καλό είναι να επισκέπτεστε αυτές τις σελίδες τακτικά, ώστε να είστε πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO. Επίσης, οι σελίδες αυτές είναι επικεντρωμένες στον αλγόριθμο της Google, αφού στην Ελλάδα το 80% των αναζητήσεων γίνονται μέσω της συγκεκριμένης μηχανής αναζήτησης.

Δείτε τις βασικές αρχές του Search Engine Optimization

Το SEO χωρίζεται σε 2 κομμάτια:

1. Στο on page optimization, το οποίο περιλαμβάνει όλα αυτά που μπορείτε να κάνετε μέσα στην ιστοσελίδα σας, για να βελτιώσετε την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.

2. Στο off page optimization, που περιλαμβάνει όλους τους εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη μιας ιστοσελίδας.

Το on page optimization επηρεάζει την κατάταξη ενός website κατά 20% με 30%, ενώ το off page optimization κατά 70% με 80%.

Το on page optimization περιλαμβάνει αρκετά στοιχεία, τα οποία μπορείτε να εφαρμόσετε αμέσως στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα ώστε να είστε 100% καλυμμένοι στο on page SEO.

Μερικά από αυτά τα στοιχεία είναι:

Meta Tags (Title tag, description tag κλπ), Keyword density, Internal link structure, Συνολικός αριθμός λέξεων, Permalinks και πολλά άλλα.

Αν όλα αυτά σας ακούγονται παράξενα μην απογοητεύεστε, γιατί μπορεί σαν όροι να ακούγονται πολύπλοκοι, στην πράξη όμως είναι πολύ εύκολο να εφαρμοστούν.

Το off page optimization επηρεάζει σημαντικά την κατάταξη ενός website και περιλαμβάνει τα εξωτερικά links προς την ιστοσελίδα σας. Ας δούμε κατά αρχήν, τι είναι ένα εξωτερικό link.

Το εξωτερικό link είναι ένας σύνδεσμος που βρίσκεται σε ένα άλλο website και κατευθύνει στο δικό σας website. Η Google βλέπει τα εξωτερικά links προς ένα website, σαν μία ψήφο εμπιστοσύνης. Όσο περισσότερες τέτοιες ψήφους συγκεντρώνει ένα website, τόσο ανεβαίνει στην κατάταξη. Επίσης όσο σημαντικότερο είναι το website από το οποίο προέρχεται το link, τόσο μεγαλύτερη η βαρύτητα του link.

Δείτε το σαν μία σύσταση. Ακόμα και στον φυσικό κόσμο, όταν αυτός που κάνει την σύσταση θεωρείται σημαντικός και αναγνωρισμένος, τόσο μεγαλύτερη βαρύτητα θα έχει η σύσταση αυτή. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και στον ηλεκτρονικό κόσμο.

Εν ολίγοις, αν θέλετε να δείτε το website σας στη Νο1 θέση της κατάταξης της Google και τις search engine optimization προσπάθειές σας να αποδίδουν, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν μεγάλο αριθμό από ποιοτικά links προς το website σας, με anchor text την λέξη-κλειδί που στοχεύετε.

Δείτε την ενότητα SEO και ζητήστε την προσφορά μας

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών