Αύγουστος 3 2012
Σχόλια: Comments Off

Δείτε πώς να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα στο διαδίκτυο

Δείτε πώς να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα στο διαδίκτυο

Εδώ θα συζητήσουμε τρόπους για το πώς να είστε έτοιμοι για δράση όσον αφορά τις έμμισθες τεχνικές αναζήτησης. Επίσης θα αναφέρουμε διάφορα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προβλέψετε πιθανή αύξηση ή μείωση των επισκεπτών.

Η κίνηση PPC μπορεί να έχει πολλά σκαμπανεβάσματα όλο το χρόνο.

Τα Χριστούγεννα και μέρες προσφορών είναι κατεξοχήν περίοδοι υψηλής επισκεψιμότητας στα ηλεκτρονικά καταστήματα. Τι γίνεται όμως όταν οι επισκέπτες αυξάνονται ή μειώνονται σε περιόδου άλλες πέραν των εορτών; Ξέρετε πότε να περιμένετε άνοδο ή πτώση των επισκεπτών; Ξέρετε πώς να επιτείνετε την αύξηση των επισκεπτών και να μετριάσετε τη μείωσή τους;

Ή (όπως το 99% των επιχειρήσεων) περιμένετε να συμβεί, και μετά αντιδράτε;

Τώρα θα ρωτήσετε γιατί είναι σημαντικό να προβλέψετε το μοτίβο κίνησης των επισκεπτών προτού συμβεί; Ένα μοτίβο στο οποίο πολλοί άνθρωποι κολλάνε είναι να αντιδρούν παρά να προλαμβάνουν. Όλα πάνε καλά, και ξαφνικά μια μέρα ο αριθμός των επισκεπτών πέφτει και μπαίνουν σε μια διαδικασία αντίδρασης προσπαθώντας να διορθώσουν τι πήγε στραβά. Το να είστε έτοιμοι για δράση σημαίνει ότι γνωρίζετε πως κάποια στιγμή ο αριθμός των επισκεπτών σας θα μειωθεί και μπορείτε να κάνετε εγκαίρως κάποια πράγματα για να αποφύγετε τεράστιες μειώσεις. Επίσης, σημαίνει ότι μπορείτε να βρείτε πράγματα που θα αυξήσουν την κίνηση σε συγκεκριμένες περιόδους έτσι ώστε να έχετε το προβάδισμα στο παιχνίδι και να μην επιτρέψετε στους ανταγωνιστές σας να κερδίσουν τους πελάτες σας.

Google Trends: πρόκειται για ένα δωρεάν εργαλείο που σας επιτρέπει να εισάγετε κάποιες λέξεις κλειδιά κάθε φορά και να προσδιορίσετε τις περιόδους υψηλής αναζήτησης για τις λέξεις αυτές. Μπορείτε να ορίσετε να σας εμφανίζει τις περιόδους αυτές ανά έτος, μήνα κλπ.

Παράδειγμα: ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος που πουλάει δώρα για τη μέρα του Αγ. Βαλεντίνου, πληκτρολογεί μερικές λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με αυτή τη μέρα στο Google Trends και βλέπει περίπου πότε αρχίζει ο κόσμος να ψάχνει online για τέτοια αντικείμενα. Έτσι αντί να περιμένει την τελευταία εβδομάδα μπορεί να τοποθετήσει τις διαφημίσεις του μερικές εβδομάδες ή ακόμα και μήνα νωρίτερα από ότι θα έκανε συνήθως για να μεγιστοποιήσει την κίνηση των επισκεπτών και τις πωλήσεις για τα προϊόντα που σχετίζονται με τη μέρα του Αγ. Βαλεντίνου.

Google Adwords / Yahoo! Reporting: Ένα άλλο μέρος που μπορείτε να κοιτάξετε για να βρείτε μοτίβο αναζήτησης για την επιχείρησή σας είναι το Google Adwords, Analytics και Yahoo reports. Μπορείτε εύκολα να τρέξετε μια αναφορά λέξεων κλειδιά για ολόκληρο χρόνο , μήνα ή μια μέρα και να ανακαλύψετε ποιες λέξεις κλειδιά είναι στην κορυφή των αναζητήσεων και ποιες φθίνουν σε ένα συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα. Με αυτές τις πληροφορίες μπορείτε να σχεδιάσετε ολόκληρο το έτος με βάση ποιες λέξεις κλειδιά πρέπει να εμφανιστούν υψηλότερα για να κερδίσετε μεγαλύτερη κίνηση επισκεπτών και σε ποιες δεν χρειάζεται να δοθεί έμφαση γιατί οι επισκέπτες δεν τους δίνουν μεγάλη σημασία τη συγκεκριμένη εποχή.

Παράδειγμα: ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει προϊόντα όπως φαγητό για γάτες, σκύλους και πουλιά, με μια αναφορά στο Google Adwords προσδιορίστηκε ότι οι άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα για γάτες περισσότερο την άνοιξη, προϊόντα για σκύλους την περίοδο των Χριστουγέννων και προϊόντα για πουλιά το καλοκαίρι. Έτσι μπορείτε να εστιάσετε περισσότερο στα προϊόντα για σκύλους τα Χριστούγεννα. Και με τον όρο «εστιάσετε» εννοούμε να στοχεύσετε υψηλότερα σε λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με αυτή την κατηγορία. Επίσης θα ήταν καλό την περίοδο αυτή να προσθέσετε επιπλέον λέξεις κλειδιά και να εμφανίσετε κυρίως προϊόντα για σκύλους στην σελίδα προορισμού και όχι για γάτες ή πουλιά.

Όντας έτοιμοι για δράση προβλέποντας και γνωρίζοντας πότε θα αυξηθεί ή θα μειωθεί η κίνηση των επισκεπτών σας, παίρνετε τα κατάλληλα μέτρα για να είστε μπροστά από τον πελάτη προτού τον προλάβει ο ανταγωνισμός σας και να μεγιστοποιήσετε την κίνηση και τα έσοδά σας.

Πληροφορίες και προσφορά για κατασκευή eshop μπορείτε να δείτε.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών