Αύγουστος 29 2011
Κατηγορία:
SEO
Σχόλια: Comments Off

On page optimization – Αυξήστε την επισκεψιμότητα με SEO τεχνικές

on page optimaizartion

On page optimization – Τεχνικές SEO

On page optimization, περιλαμβάνει όλα αυτά που μπορείτε να κάνετε μέσα στην σελίδα σας, για να μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες που έχετε για μία καλή κατάταξη.

Μπορεί το on page optimization να έχει μικρότερη βαρύτητα στο search engine optimization σε σχέση με το off page, όμως είναι πολύ σημαντικό να έχετε ρυθμίσει την σελίδα σας, με τον φιλικότερο προς την Google δυνατό τρόπο.

Ας δούμε πως μπορούμε να δημιουργήσουμε μια Google – Friendly, ιστοσελίδα.

Οι on page optimization factors

Κατά αρχήν, κάθε μεμονωμένη σελίδα του website σας θα πρέπει να στοχεύει σε 1 ή 2 το πολύ keywords. Πως θα το πετύχετε αυτό; Χρησιμοποιώντας την βασική ή τις 2 βασικές keywords, στις meta tags της σελίδας σας.

Επίσης θα πρέπει, οι keywords αυτές, να επαναλαμβάνονται κατά τακτά διαστήματα μέσα στο κείμενο. Οπότε ξεκινάμε με 2 πολύ σημαντικούς on page factors:

Τις meta tags ή ετικέτες της κάθε σελίδας σας

Οι meta tags περιγράφονται αναλυτικά στην σελίδα meta tags και search engine optimization.

Το keyword density, την συχνότητα με την οποία εμφανίζεται η λέξη κλειδί στην σελίδα.

Το ιδανικό keyword density θεωρείται το 5%, με το ποσοστό αυτό να ελαττώνεται, όσο η Google δίνει όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα στο off page optimization και στο anchor text των links.

Πριν από 2 χρόνια για παράδειγμα, το ιδανικό ποσοστό θεωρούταν το 10%. Χρησιμοποιήστε οπωσδήποτε την βασική σας keyword στην αρχή της πρώτης παραγράφου. Επίσης, φροντίστε να βρίσκεται μέσα στην τελευταία παράγραφο.

Αν η βασική ή οι 2 βασικές σας keywords, βρίσκονται μέσα στον τίτλο και την περιγραφή της σελίδας σας και παρουσιάζονται στο κείμενο με συχνότητα 4% με 5%, θα έχετε δώσει στην Google μία πολύ σημαντική ένδειξη, για το πιο είναι το θέμα της σελίδας σας και ποιες είναι οι keywords για τις οποίες προσπαθείτε να καταταγείτε ψηλά.

Άλλα στοιχεία που η Google λαμβάνει υπόψη της, όταν προσπαθεί να αξιολογήσει το θέμα της σελίδας, είναι το όνομα των αρχείων της σελίδας, το URL ή permalink της σελίδας και τα εσωτερικά links του website.

Ονομάστε τα αρχεία της σελίδας σας (φωτογραφίες, video, κλπ), σαν την keyword που στοχεύετε.

Το domain σας και τα URL των υπόλοιπων σελίδων πρέπει να περιέχουν την βασική keyword που στοχεύουν.

Τα εσωτερικά links θα πρέπει να έχουν το κατάλληλο anchor text.

Το να περιέχει το domain σας, την βασική keyword του website σας, βοηθάει αρκετά στην κατάταξη. Αν δεν την περιέχει, φροντίστε τα URL των υπόλοιπων σελίδων σας να περιέχουν την keyword που στοχεύει η κάθε μεμονωμένη σελίδα.

Το καλό με την Google είναι ότι δεν διαφοροποιεί τα Ελληνικά από τα Greeklish. Για την Google, η λέξη συνταγές είναι όμοια με την λέξη syntages.

Κάντε μια αναζήτηση και θα το διαπιστώσετε.

Δευτερεύοντες αλλά πολύ σημαντικοί παράγοντες

Μία πολύ συνηθισμένη ερώτηση πάνω στο SEO είναι: «ποιο θεωρείται το ιδανικό μέγεθος μιας σελίδας;

Συγκεκριμένη απάντηση δεν υπάρχει. Μέχρι στιγμής οι σελίδες των 600 – 700 λέξεων, δείχνουν να κατατάσσονται ελαφρώς καλύτερα, όμως και πάλι δεν μπορεί κανείς να είναι βέβαιος για το πόσο το μέγεθος μιας σελίδας επηρεάζει την κατάταξη.

Το μέγεθος μίας σελίδας θα πρέπει να είναι όσο απαιτείται, ώστε να καλυφθεί πλήρως το θέμα που περιγράφει η σελίδα. Αν το website σας είναι ένα blog, τα σχόλια που αφήνουν οι επισκέπτες ανήκουν και αυτά στα περιεχόμενα της σελίδας.

Σε καμία περίπτωση πάντως, το μέγεθος της σελίδας σας δεν θα πρέπει να είναι μικρότερο από 300 λέξεις.

Επιπλέον στοιχεία που σας δίνουν πόντους στο search engine optimization είναι αυτά που προβάλλονται από το footer του website σας. Το footer θα πρέπει οπωσδήποτε να περιλαμβάνει:

Ένα sitemap, Όρους χρήσης, Φόρμα επικοινωνίας.

Δεν υπάρχει κάποιο website που η Google να θεωρεί σημαντικό και να μην διαθέτει αυτά τα στοιχεία.

Ο βασιλιάς στο SEO

Ο παράγοντας που επηρεάζει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο την κατάταξη μιας ιστοσελίδας, είναι η ποιότητα των πληροφοριών ή προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρει στους επισκέπτες. Η Google χρησιμοποιεί κάποια στατιστικά στοιχεία για να εξακριβώσει την ποιότητα της ιστοσελίδας και την εντύπωση που κάνει στους επισκέπτες. Μην ξεχνάτε, πως για να βρίσκεστε στην πρώτη θέση της Google, υποτίθεται πως δίνετε στον επισκέπτη αυτό που ψάχνει.

Η Google θέλει αυτοί που την χρησιμοποιούν, να βρίσκουν εύκολα αυτό που ψάχνουν και είναι καθήκον σας να την βοηθήσετε σε αυτή την προσπάθεια.

Για να μετρήσει λοιπόν τις αντιδράσεις των επισκεπτών χρησιμοποιεί 2 στατιστικά στοιχεία.

Το bounce rate και

Τον μέσο χρόνο παραμονής ενός επισκέπτη στην ιστοσελίδα.

Το bounce rate, είναι το ποσοστό που δείχνει πόσοι από τους επισκέπτες έφυγαν από την ιστοσελίδα, αφού επισκέφτηκαν 1 μόνο σελίδα της. Πιο απλά, ένα bounce rate 30% μας λέει πως από τον συνολικό αριθμό των επισκέψεων, το 30% επισκέφτηκε 1 μόνο σελίδα από το website, ενώ το 70% περισσότερες.

Όσο μικρότερο είναι αυτό το ποσοστό, τόσο πιο ενδιαφέρον το website σας είναι, από την στιγμή που οι επισκέπτες του, δείχνουν ενδιαφέρον για περισσότερες από 1 σελίδες του.

Με την ίδια λογική, όσο μεγαλύτερος είναι μέσος χρόνος παραμονής ενός επισκέπτη στην ιστοσελίδα, τόσο πιο ενδιαφέρον είναι η ιστοσελίδα αυτή.

Ο μόνος τρόπος για να μειώσετε το bounce rate και να αυξήσετε τον μέσο χρόνο παραμονής του επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας, είναι η δημιουργία ενός πολύ ποιοτικού website, που δίνει στον επισκέπτη αυτό που υπόσχεται. Πρέπει με λίγα λόγια να προσφέρει υπηρεσία.

Δημιουργήστε ένα website που αξίζει να βρίσκεται στην νο1 θέση της κατάταξης της Google και οι Search Engine Optimization προσπάθειές σας θα αποδώσουν καρπούς.

Εδώ θα δείτε τι είναι το Off page optimization


Επιστροφή στην ενότητα SEO

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών