Μάρτιος 11 2013
Κατηγορία:
Intrenet marketing
Σχόλια: Comments Off

Οι πελάτες των eshops είναι οι πιο δύσκολοι

Pelates eshops

Καθημερινά, πάρα πολλοί επαγγελματίες σκέφτονται να ανοίξουν ένα e-shop «Ένα ακόμα κανάλι πώλησης για να αποκτήσουν μεγαλύτερη εξωστρέφεια», σκέφτονται οι περισσότεροι.

Οι παλιότεροι μάλιστα θεωρούν πως το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει την ίδια δουλειά με ένα κατάστημα: Αν έχεις «φάτσα» θα έχεις κόσμο.

Τα πράγματα μόνο έτσι δεν είναι. Το Internet δεν είναι μια απέραντη πλατεία όπου όποιος έχει «μαγαζία γωνία» έχει έτοιμη τη λύση στα προβλήματά του και η παρομοίωση αυτή είναι άλλον άτοπη.

Το Internet δεν είναι πλατεία. Δεν έχει μαγαζί γωνία, δεν έχει περατσάδα.

Κάποιοι θεωρούν πως αυτό λύνεται αν έχουν «καλό όνομα», δηλαδή κάτι εύκολο. Στην πραγματικότητα, αυτό δεν έχει ιδιαίτερη σημασία, όπως δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία το brand που θα επιλέξει κάποιος.

Η λέξη Starbucks δε σημαίνει τίποτα, η Virgin είναι απλά παρθένα. Τα brand names χτίζονται, δεν σημαίνουν αυτόματα κάτι. Ομοίως και τα domains. Το να έχει κάποιος ένα «καλό» domain name δεν σημαίνει τίποτα αν δεν το χτίσει.

Ο online shopper είναι πολύ πιο rational για τα περισσότερα αντικείμενα που αγοράζει, αφού δε θα έχει  instant gratification ούτως ή άλλως. Αυτό του δίνει χρόνο για να αλλάξει γνώμη, να ψάξει και αλλού, να συγκρίνει τιμές στους price aggregators (skroutz και bestprice είναι οι μεγαλύτεροι) και να αποφασίσει πολύ πιο συνετά. Αντίθετα, όταν μπαίνει σε ένα φυσικό κατάστημα, έχει ήδη επενδύσει πολύ χρόνο για να κατέβει στην αγορά, να παρκάρει, να κάνει βόλτα, να δει τη βιτρίνα, όπως είναι σχετικά πιο qualified lead τη στιγμή που μπαίνει μέσα.

Κι αν πιστεύετε πως τα social media μπορούν να το αλλάξουν αυτό μονομιάς, πάλι κάνετε λάθος. Το social media marketing είναι πολύ καλό στο να προσφέρει brand awareness και top of mind, το οποίο παίζει μεγάλο ρόλο όταν ο χρήστης συνειδητοποιήσει την ανάγκη του.

Αλλά την ικανοποίηση μιας ανάγκης τη στιγμή που παρουσιάζεται, μάλλον την ικανοποιεί πιο μετρήσιμα το search marketing για κάποιες κατηγορίες προϊόντων.

Πηγή: http://www.suit.gr

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών