Νοέμβριος 9 2011
Σχόλια: Comments Off

Η σημασία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο

social-grow-your-business-hlektroniko-emporio

Όλοι έχουμε δει την δραματική αύξηση των επιχειρήσεων που δημιουργούν διαδικτυακές κοινότητες, αλλά ας ρίξουμε μια ματιά στο πόσο εύκολο μπορεί να είναι να συνδεθείτε με τους ηλεκτρονικούς πελάτες σας και πόσο σημαντικά είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους πελάτες σας.

Κατ’ αρχάς, πρέπει να θέσουμε το ερώτημα, πώς μπορείτε να μετατρέψετε τις φαινομενικά απεριόριστες συνομιλίες στα κοινωνικά μέσα σε δραστικές ιδέες;

Επίσης, πώς μπορείτε να καταλάβετε αυτά που λέγονται και το πλαίσιο αυτών των συνομιλιών;

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε κάθε πλαίσιο προσφέρουν απίστευτα καλή (και δωρεάν) ανατροφοδότηση για μια ποικιλία αγαθών και υπηρεσιών. Οι έμποροι λιανικής πώλησης στο διαδίκτυο πρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες προς όφελός τους. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να αξιοποιήσουν τόσο τα θετικά όσο και τα αρνητικά σχόλια.

Εδώ είναι μερικές πρακτικές συμβουλές που μπορούμε δούμε. Και το σημαντικότερο, συνεχίστε να έχετε ροή στις συνομιλίες σας και βεβαιωθείτε ότι περιεχόμενο σας είναι σχετικό και πρόσφατο. Να θυμάστε ότι ο τελικός στόχος είναι οι πωλήσεις των προϊόντων και η δημιουργία σχέσεων στους πελάτες.

Επίσης, αναθερμάνετε το πάθος για το εμπορικό σήμα σας με συνέπεια χρησιμοποιώντας μεθόδους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για παράδειγμα, εάν μια κορυφαία ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου και εσείς συμμετέχετε σε ένα φόρουμ για τα μέσα κοινωνική δικτύωσης, γιατί να μην οργανώσετε συνεδρίες μία ή δύο φορές την εβδομάδα συνομιλώντας για τις εμπειρίες του να παραγγέλνεις προϊόντα μέσω της ιστοσελίδας αυτής;

Θα πάρετε πολύτιμες απαντήσεις από μια τέτοια κίνηση.

Είναι επίσης πολύ σημαντικό να σκέφτεστε συνεχώς το κοινό που προσπαθείτε να κυνηγήσετε, να λαμβάνετε υπόψη την ηλικία τους καθώς και το φύλο. Ποιοι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα σας και που θέλετε να επεκταθείτε; Αυτά είναι βασικά σημεία που πρέπει να σκεφτείτε εξετάζοντας την αγορά και τα προϊόντα σας.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν από τις πρώτες ομάδες που χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δώσουν έναν πιο κοινωνικό χαρακτήρα στο εμπορικό σήμα τους. Προσέφεραν τη δυνατότητα στους πελάτες να ανακαλύψουν τι σκέφτονται οι συνομήλικοι τους και παρείχαν πολύτιμες πληροφορίες που θα μπορούσαν να προβληθούν σε “πραγματικό χρόνο”.

Η δημιουργία μιας πραγματικά διαδραστικής κοινότητας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσα στο πλαίσιο μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου είναι σημαντική, δεδομένου ότι δημιουργεί ένα πιο αποτελεσματικό περιβάλλον λιανικής πώλησης, όπου οι απόψεις των πελατών, το σχετικό περιεχόμενο και οι πληροφορίες για το προϊόν διακινούνται ελεύθερα. Τότε και μόνο τότε μπορούμε να μιλάμε για «κοινωνικό εμπόριο».

Για να επιτευχθεί αυτό, οι έμποροι λιανικής πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τα χαρακτηριστικά της κοινωνικής δικτύωσης και τις πλατφόρμες που δημιουργούνται από τους χρήστες στο εμπορικό τους περιβάλλον.

Ως αποτέλεσμα αυτού, οι έμποροι λιανικής μπορούν να δημιουργήσουν και να έχουν μια μοναδική κοινωνική εμπειρία που θα περιλαμβάνει όλο το πελατολόγιο. Οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν μια πιο ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών και οι έμποροι θα δουν αύξηση των μοναδικών επισκεπτών στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα οι οποίοι θα έχουν θετική στάση στα προωθητικά τους μηνύματα. Αυτό θα διευκολύνει τις προσπάθειες προώθησης και θα οδηγήσει σε αύξηση των κερδών και μείωση του κόστους.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στους πελάτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων να δημιουργούν προφίλ χρηστών και να τροφοδοτούν με δεδομένα τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Σε αυτό το σημείο οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδρούν, παρέχοντας στους εμπόρους ανεκτίμητη ανατροφοδότηση και προσελκύοντας πιθανούς νέους πελάτες.

Με την δημιουργία και τη διατήρηση ζωντανών κοινοτήτων που απευθύνονται στο πάθος του κοινού του εμπόρου, και στη συνέχεια διαδίδοντας αυτό το πάθος στον ευρύτερο κοινωνικό ιστό, οι έμποροι λιανικής θα προσελκύσουν πιστούς πελάτες, και θα επιτύχουν καλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία ενός εμπόρου στο διαδίκτυο.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σας δίνουν τη δυνατότητα να προσελκύσετε έναν πελάτη, να πάρετε καινούριες δουλειές, και το σημαντικότερο, να αποκτήσετε πολύτιμη ανατροφοδότηση από τους πελατών σας, γεγονός που μεταφράζεται σε αύξηση των πωλήσεων.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών