Ιούλιος 28 2011
Σχόλια: Comments Off

Κερδίζει έδαφος το ηλεκτρονικό εμπόριο

kerdizei-edafos-to-hlektroniko-emporio

Μία μεγάλη γκάμα προϊόντων διαλέγουν πλέον πολλοί Έλληνες να προμηθεύονται μέσω διαδικτύου, ενώ ο αριθμός εκείνων, οι οποίοι διαλέγουν να τζογάρουν στα διαδικτυακά καζίνο, αυξάνεται διαρκώς. Σύμφωνα με τον καθηγητή του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και διευθυντή του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (Eltrun), Γεώργιου Δουκίδη, η σχετική, ετήσια έρευνα του Eltrun, έδειξε παράλληλα ότι η αξία των διαδικτυακών αγορών B2C (σ.σ. Επιχείρηση προς Καταναλωτή) θα φτάσει φέτος στο 1,8-2 δισ. ευρώ στην Ελλάδα, έναντι εκτίμησης για 1,3 δισ. πέρυσι (μέση ετήσια κατά κεφαλήν δαπάνη 1.500 ευρώ) και 0,8 δισ. το 2009.

Μιλώντας σε εκδήλωση του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, ο κ. Δουκίδης επεσήμανε ακόμη ότι, με βάση τα στοιχεία της έρευνας, το 31% των ερωτηθέντων τζογάρει «τακτικά» (12%) ή «κάποιες φορές» (19%) μέσω διαδικτύου, ξοδεύοντας περίπου 300 εκατ. ευρώ ετησίως. Παράλληλα, όπως είπε ο ίδιος, το 2011, πάνω από ένας στους δέκα Έλληνες (περίπου 1,2 εκατ. άτομα), εκτιμάται ότι θα κάνουν κάποια αγορά on-line. Το 84% «κατεβάζει» μουσική και ταινίες, το 94% κάνει on-line ψώνια και το 75% κρατήσεις σε ξενοδοχεία, το 76% σερφάρει στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, το 95% ξεφυλλίζει ηλεκτρονική ειδησεογραφία και το 90% παρακολουθεί ταινίες/τηλεόραση.

Το 90% των ερωτηθέντων, εκ των οποίων το 63% τακτικά, αγοράζει από το ίντερνετ κυρίως λογισμικό και hardware, αλλά και ηλεκτρονικά (87%), εισιτήρια ταξιδιών (78%), οικιακά είδη (62%), ρούχα/παπούτσια (47%), κοσμήματα (25%), καλλυντικά (24%), προϊόντα σούπερ μάρκετ (11%) και είδη γρήγορου φαγητού (6%). Το 44% των ερωτηθέντων αναζητά «τακτικά» ή «κάποιες φορές» ευκαιρίες αγοράς σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες, το 66% διεκπεραιώνει συναλλαγές ηλεκτρονικής τραπεζικής και το 70% μπαίνει στις γνωστές ιστοσελίδες ημερήσιων προσφορών προϊόντων/υπηρεσιών.

Για τις συναλλαγές τους, οι Ελληνες χρησιμοποιούν, κυρίως, επιτραπέζιους υπολογιστές (78,8%), αλλά και φορητούς (63,2%) και «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα (26,5%). Το 66% δηλώνει ότι δεν επηρεάζεται από διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα, ενώ το 51% λέει ότι είναι επιφυλακτικό απέναντι σε σχόλια για προϊόντα που γράφονται σε ιστολόγια (blog) ή φόρουμ συζήτησης. Το 66% των ερωτηθέντων δηλώνει μάλιστα ότι θα εμπιστευόταν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, αν αυτό ήταν πιστοποιημένο από ανεξάρτητο οργανισμό και το 55% αν διάβαζε θετικές κριτικές από προηγούμενους πελάτες.

Παράλληλα, από την έρευνα προέκυψε ότι η ιστοσελίδα μιας τράπεζας και το σύστημα ηλεκτρονικής τραπεζικής (e-banking) της φαίνεται ότι αποτελούν πλέον σημαντικό κριτήριο για τους Έλληνες, όταν πρόκειται να διαλέξουν με ποιο χρηματοπιστωτικό ίδρυμα θα συνεργαστούν. «Ένα καλό site ηλεκτρονικής τραπεζικής θα μπορούσε να είναι ο λόγος για να διαλέξω συγκεκριμένη τράπεζα», δηλώνει το 51% των συμμετεχόντων στην έρευνα, ενώ το 50% σημειώνει ότι «η ποιότητα ενός e-banking site βοηθάει να αντιληφθείς αν μια τράπεζα είναι αξιόπιστη».

Πηγή: http://www.agelioforos.gr

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή eshop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών