Ιούλιος 18 2012
Σχόλια: Comments Off

Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Ευρώπη επιβεβαιώθηκε ως ηγέτης του παγκόσµιου ηλεκτρονικού εµπορίου

hlektroniko-emporio

Ηλεκτρονικό εμπόριο. Η Ευρώπη επιβεβαιώθηκε ως ηγέτης στο παγκόσµιο ηλεκτρονικού εµπόριο σύμφωνα με τα στοιχεία της E.M.O.T.A

Η Ευρώπη έχει τη µεγαλύτερη αγορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο στον κόσµο µετά την καταγραφή αύξησης 19%, προσπερνώντας τη Βόρεια Αµερική το 2011, σύµφωνα µε στοιχεία της E.M.O.T.A., European Multi-channel and Online Trade Associationhttp://www.emota.eu. Η συνολική αξία της ευρωπαϊκής αγοράς εκτιµήθηκε σε 246 δις ευρώ, αφήνοντας τη Βόρεια Αµερική πίσω για πρώτη φορά µε 237 δις ευρώ.

Οι οn line λιανικές πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο αντιπροσωπεύουν πλέον 5,1% περίπου της συνολικής αξίας της λιανικής αγοράς στην Ευρώπη, µε 240.000.000 e-shoppers να δαπανούν κατά µέσο όρο 1.000,00 ευρώ ο καθένας.

Ενώ οι ρυθµοί ανάπτυξης στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε ορισµένες χώρες είναι αυτή τη στιγµή πολύ υψηλότερες από αυτές της Ευρώπης, ιδίως στην Ασία, αυτές οι χώρες έχουν ηλεκτρονικές αγορές που πλησιάζουν από µία συγκριτικά χαµηλή βάση και είναι ακόµη σε στάδιο ανάπτυξης. Η αποτελεσµατικότητα των προσφορών, η ανταγωνιστικότητα, οι εφοδιαστικές υποδοµές και η διαθέσιµη τεχνολογία  στις πρωτοπόρες ευρωπαϊκές χώρες στο ηλεκτρονικό εµπόριο συνεπάγονται µία σαφώς πολύ ελκυστική πρόταση για τους καταναλωτές από απόσταση.

Το κινητό τείνει να γίνει ένα βασικό κανάλι για τους λιανοπωλητές στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Το Ηνωµένο Βασίλειο, έχει δυσθεώρητα ύψη πωλήσεων µέσω κινητών συσκευών (συµπεριλαµβανοµένων των tablets). Όταν η IMRG παρουσίασε την τριµηνιαία συγκριτική αξιολόγηση  για το πρώτο τρίµηνο του 2010, το ποσοστό των πωλήσεων µέσω κινητών συσκευών καταγράφηκε στο 0,4% του συνόλου των διαδικτυακών πωλήσεων. Το τέταρτο τρίµηνο του 2011 έφτασε το 5,3%, ένα ποσοστό αύξησης της τάξης του 1.320 % σε περίοδο δύο ετών.

Επιπλέον, πρόσφατη έρευνα της Federal Association of German Mail Order Traders Association (bvh – http://www.versandhandel.org/) για το ηλεκτρονικό εμπόριο έδειξε ότι το ένα τρίτο των ιδιοκτητών smartphone στη Γερµανία (31,7%) χρησιµοποίησε τη συσκευή για on- line ψώνια. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 8,3% σε σύγκριση µε το προηγούµενο έτος.

Ένα άλλο σηµάδι για το ηλεκτρονικό εμπόριο της δύναµη του Ευρωπαϊκού e-commerce είναι η εµφανής διάθεση των καταναλωτών να αγοράζουν προϊόντα διασυνοριακά.

• Ανάλογα µε τη χρήση γλώσσας, οι Αυστριακοί και οι Ελβετοί καταναλωτές αγοράζουν σε γερµανικά ηλεκτρονικά καταστήµατα, οι Βέλγοι σε γαλλικές ή/και ολλανδικές ιστοσελίδες, οι  Σουηδοί, οι ∆ανοί και οι Νορβηγοί σε φιλανδικές, σκανδιναβικές και ιστοσελίδες των Η.Π.Α.

• Επίσης o δείκτης όγκου πωλήσεων της IMRG στο κοµµάτι των παραδόσεων δείχνει µία αυξητική τάση των παραγγελιών που εξέρχονται από το Ηνωµένο Βασίλειο για διασυνοριακές προορισµούς  σύµφωνα και µε τα στοιχεία από τα Βρετανικά Ταχυδροµεία:

– Η Αυστραλία είναι η κορυφαία αναπτυσσόµενη αγορά για τις αγγλικές επιχειρήσεις πωλήσεων από απόσταση, µε στοιχεία του Νοέµβρη του 2011 να δείχνουν αύξηση 31% του όγκου των πακέτων σε σύγκριση µε την ίδια περίοδο πέρσι.

– Οι ευρωπαϊκές αγορές δείχνουν καλές προς το ηλεκτρονικό εµπόριο και τις ταχυδροµικές παραγγελίες του Ηνωµένου Βασιλείου, ακόµη και η Ελλάδα, η οποία παρά το οικονοµικό χάος έχει προσελκύσει 21% περισσότερα πακέτα από το Ηνωµένο Βασίλειο αυτό το έτους. Αντίστοιχα η Φινλανδία έχει 20% υψηλότερους όγκους πωλήσεων, οι Κάτω Χώρες 20% και η Γαλλία 19%. Η ∆ανία µε 10%, η Ελβετία µε 9,5%,  η Ιταλία µε 7% και η Ισπανία µε 6,9% είναι επίσης µεταξύ των τοπ ευρωπαϊκών αγορών στην µοίρασµα των αγγλικών αποστολών.

– Ο όγκος των πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο που πάει στις ΗΠΑ έχει αυξηθεί κατά 9,8% σύµφωνα µε τα στοιχεία των Βρετανικών Ταχυδροµείων. Ο Walter Devenuto, Πρόεδρος της EMOTA, είπε: «Είναι πολύ ενθαρρυντικό να βλέπω ότι η Ευρώπη είναι σε θέση να ξεπεράσει µία τεράστια αγορά όπως αυτή της Βορείου Αµερικής και να ηγείται στον κόσµο του ηλεκτρονικού εµπορίου. Ο µέσος όρος online πωλήσεων αντιπροσωπεύει το 5,1% περίπου του συνόλου της λιανικής αγοράς στην Ευρώπη, σε ορισµένες δε από τις πιο προηγµένες αγορές είναι πολύ πιο υψηλά αυτά τα νούµερα. Καθώς η τεχνολογία γίνεται πιο διαδεδοµένη και στις µικρότερες αγορές, αναµένουµε ότι θα αυτό το νούµερο θα συνεχίσει να αυξάνεται  υποστηριζόµενο από 240.000.000 e-shoppers.»

Ο James Roper, Αντιπρόεδρος της EMOTA και διευθύνων Σύµβουλος της IMRG, είπε: «Λαµβάνοντας υπόψη ότι η Ευρώπη διανύει επί του παρόντος µια οικονοµική κρίση, η ετήσια αύξηση 19% είναι µια εξαιρετική απόδοση ώστε να αποτελέσει τη µεγαλύτερη δύναµη ηλεκτρονικού εµπορίου στον κόσµο. Το κινητό µοιάζει να παίζει έναν αυξανόµενα σηµαντικό ρόλο σε αυτήν την ανάπτυξη, καθώς η κινητή πρόσβαση στο internet γίνεται πιο διαδεδοµένη και υποστηρίζεται από µεγαλύτερη διαθεσιµότητα wi-fi. Βλέπουµε πράγµατι η αγορά µέσω κινητού  να αρχίζει να ενηλικιώνεται τώρα, µε τις επισκέψεις και τις πωλήσεις του Ηνωµένου Βασιλείου µέσω αυτού του καναλιού να καταγράφουν εξαιρετική ανάπτυξη τα τελευταία δύο χρόνια. Είναι επίσης σαφές ότι οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο άνετοι µε τις διασυνοριακές αγορές, µε την εξοικείωση και την κοινή γλώσσα επικοινωνίας, να κρίνεται σηµαντικός παράγοντας στην τελική απόφαση».

Ο Ιωάννης Κουρνιώτης, Μέλος του ∆.Σ. της ΕΜΟΤΑ και πρόεδρος της ΕΠΑΜ (Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εµπορίου), είπε: «Εν αντιθέσει προς το συνολικό όγκο του εµπορίου που είχε καθοδική τροχιά το 2011, το ηλεκτρονικό εµπόριο είχε άνοδο περίπου 13% το 2011, τούτο στηρίζεται και στο γεγονός ότι το 65% των καταναλωτών µέσω διαδικτύου έχουν εισόδηµα πάνω από 2.000,00 ευρώ το µήνα».

Πηγή: www.enepam.gr

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή e shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών