Οκτώβριος 28 2012
Κατηγορία:
SEO
Σχόλια: Comments Off

Έρευνα για λέξεις κλειδιά (Keyword Research)

Έρευνα για λέξεις κλειδιά

Πριν ξεκινήσετε να βελτιστοποιείτε την ιστοσελίδα σας και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα  για τις μηχανές αναζήτησης, είναι απαραίτητο να έχετε μία γνώση για το ποιους όρους ή φράσεις θα πρέπει να στοχεύσετε πολύ προσεκτικά. Για αρχή καλό θα ήταν να στοχεύσετε να εμφανίσετε την ιστοσελίδα σας σε 3 ή 4 λέξεις κλειδιά. Με αυτές τις λέξεις κλειδιά μπορείτε να βάλετε ως στόχο να εμφανιστείτε στα πρώτα 10 οργανικά αποτελέσματα της Google και να αυξήσετε τους επισκέπτες σας.

Οι λέξεις ή φράσεις κλειδιά που επιλέγουμε, μπορούν να στοχεύσουν σε ευρύ ή σε συγκεκριμένο κοινό.

Λέξεις κλειδιά που στοχεύουν σε ευρύ κοινό

Μία λέξη κλειδί που απευθύνεται σε μεγάλο κοινό, είναι όπως καταλαβαίνουμε μία λέξη που την ψάχνουν οι περισσότεροι και αυτό γίνεται συνήθως επειδή δεν γνωρίζουν ακριβώς τι θέλουν να ψάξουν. Οι λέξεις κλειδιά που απευθύνονται σε μεγάλο κοινό σπάνια είναι μεγάλες σε μήκος και συνήθως είναι μία με δύο λέξεις (π.χ. γυναικεία παπούτσια). Αν και αυτού του είδους οι λέξεις κλειδιά είναι αυτό που ψάχνουν οι περισσότεροι, έχουν δύο βασικά μειονεκτήματα. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να ξεπεράσετε εύκολα τους ανταγωνιστές σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google και δεν έχουν καλό ποσοστό σε μετατροπή πωλήσεων.

Λέξεις κλειδιά που στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό

Σύμφωνα με μελέτες που έχουν διενεργηθεί κατά καιρούς στο internet οι μεγάλες φράσεις κλειδιά, είναι αυτά που έχουν το μεγαλύτερο ποσοστό αναζητήσεων. Αν για παράδειγμα 3 ή 4 λέξεις κλειδιά μπορούν να φέρουν το 30% έως 40% των επισκεπτών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα τo σύνολο των μεγάλων φράσεων – λέξεων κλειδιών μπορεί να φέρει το υπόλοιπο 60% ή 70%. Αν και η μεγάλες φράσει – λέξεις κλειδιά φέρνουν το καθένα λιγότερους επισκέπτες, είναι εξαιρετικά εύκολο να εμφανιστούμε γρήγορα σε υψηλές θέσεις και συνήθως οι επισκέπτες έχουν καλύτερο ποσοστό μετατροπής σε αγορές.

Γιατί οι μεγάλες φράσεις – λέξεις κλειδιά έχουν καλύτερο Conversion από τις μικρές λέξεις κλειδιά

Ας προσπαθήσουμε να μπούμε αρχικά στο νου του χρήστη που ψάχνει να βρει πληροφορίες για ένα προϊόν ή υπηρεσία. Ο χρήστης αρχικά μπαίνει στη μηχανή αναζήτησης της Google και γράφει τη λέξη “παπούτσια”. Βλέπουμε ότι εμφανίζονται διάφορα αποτελέσματα τα οποία έχουν να κάνουν με τη λέξη “παπούτσια”. Τα αποτελέσματα που εμφανίζονται εδώ είναι ποικίλα και δεν ανήκουν σε κάποιο κλάδο.

Αυτό όμως που ψάχνει όμως ο χρήστης μας, είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει “παπούτσια”. Οπότε θα ξανακάνει αναζήτηση με πιο συγκεκριμένο όρο. Αυτή τη φορά θα γράψει τη λέξη “ανδρικά παπούτσια”. Όπως βλέπουμε το Google παρουσιάζει πιο στοχευμένα αποτελέσματα στον χρήστη. Σε αυτή την περίπτωση, ο χρήστης πιθανότατα να έχει βρει αυτό που θέλει και να σταματήσει να κάνει περαιτέρω αναζήτηση.

Αφού καταλάβαμε τις διαφορές μεταξύ των μικρών λέξεων κλειδιών και μεγάλων φράσεων – λέξεων κλειδιών  καλό θα ήταν να δούμε με τη σειρά τη διαδικασία εύρεσης λέξεων κλειδιών που πληκτρολογούν οι χρήστες μας. Αν και υπάρχουν διάφορα επί πληρωμή εργαλεία για αναζήτηση λέξεων κλειδιών, η ίδια η Google μας δίνει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, το Google Keyword Tool. Αν πάμε λοιπόν στη μηχανή αναζήτησης της Google και γράψουμε τη λέξη Keyword Tool, θα μας το εμφανίσει στην πρώτη θέση. Αφού κάνουμε κλικ και μπούμε μέσα, θα πληκτρολογήσουμε τη λέξη ή φράση κλειδί που πιστεύουμε ότι αναζητούν οι επισκέπτες μας.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών