Οκτώβριος 29 2011
Σχόλια: Comments Off

Email marketing – Πως βγάζεις χρήματα

email marketing

Email marketing

Δείτε βήμα – βήμα πώς μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με e-mail marketing

Το email marketing είναι η καλύτερη πηγή εισοδήματος για όποιον έχει ηλεκτρονικό κατάστημα και θέλει να κερδίζει περισσότερα χρήματα στο internet.

Δείτε πως μπορείτε να δημιουργήσετε εύκολα μία τέτοια πολύτιμη λίστα από e-mails.

Εδώ θα βρείτε τα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και εσείς για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα καθώς και τις στρατηγικές email marketing που μπορείτε να εφαρμόσετε ώστε να κερδίζετε συνεχώς χρήματα χωρίς όμως να χάνετε την αξιοπιστία σας.

Όλες οι τεχνικές email marketing στηρίζονται στην χρησιμότητα και ωφελιμότητα που μπορείτε να προσφέρετε στην λίστα σας. Κοινός στους υποψήφιους πελάτες σας.

Κάποιοι στον κόσμο του internet marketing πιστεύουν ότι χρειάζεσαι μία τεράστια λίστα από e-mails για να κερδίζεις χρήματα μέσω internet. Πιστεύουν λοιπόν πως τα χρήματα βρίσκονται στο μέγεθος της λίστας.

Αν αυτό ήταν σωστό, τότε οι spammers θα ήταν εκατομμυριούχοι. Θα μπορούσαμε να βρούμε ένα black hat software σαν αυτό που χρησιμοποιούν, να αλιεύσουμε 50,000,000 emails και να λύσουμε το οικονομικό μας πρόβλημα.

Οι τακτικές αυτές δεν λειτουργούν στην πραγματικότητα. Ποιος θα ανταποκριθεί στην πραγματικότητα σε κάποιον που δεν γνωρίζει δεν εμπιστεύεται και θέλει να του πουλήσει κάποιο προϊόν; Το χρηματικό κέρδος λοιπόν δεν βρίσκονται στο μέγεθος της λίστας, αλλά στην σχέση που έχετε με την λίστα αυτή.

Μία σχέση που χτίζεται με την χρησιμότητα, την ωφελιμότητα, την υπηρεσία που προσφέρετε στην λίστα σας. Ποιο απλά μπορούμε να πούμε, πως τα χρήματα βρίσκονται στην ποιότητα και το μέγεθος της υπηρεσίας που προσφέρετε με την λίστα σας.

Ας δούμε πως λειτουργεί συνήθως το email marketing. Όταν εγγράφεται κάποιος σε ένα newsletter συνήθως το κάνει για να πάρει κάτι σαν αντάλλαγμα. Αυτό τουλάχιστον λέει η λογική.

Αν το αντάλλαγμα που δίνεται είναι καλό, τότε η «καλή πίστη» του χρήστη που γράφεται στη λίστα του newsletter βρίσκεται αρκετά ψηλά, αφού έχει στα χέρια του κάτι ποιοτικό και μάλιστα δωρεάν.

Εν συνεχεία βομβαρδίζεται από e-mails πώλησης και η καλή του πίστη αρχίζει και μειώνεται. Ειδικά αν τα e-mails που δέχεται είναι από ένα αυτοματοποιημένο πρόγραμμα αποστολής e-mails τότε μειώνεται ακόμα περισσότερο.

Ας υποθέσουμε πως το αντάλλαγμα είναι πολύ καλό, πολύ χρήσιμο στον επισκέπτη, το χρησιμοποιεί, τον ικανοποιεί, με αποτέλεσμα η καλή του πίστη να βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Την επόμενη μέρα του στέλνετε ένα e-mail που προσπαθείτε να του πουλήσετε κάτι μέσω του email marketing και η καλή του πίστη μειώνεται. Την επόμενη δέχεται ένα ακόμα τέτοιο e-mail και γίνεται ακόμα πιο υποψιασμένος. Μετά από μία σειρά από e-mail πώλησης σταματάει πλέον να ανοίγει τα e-mails που του στέλνετε και η καλή του πίστη πλέον δεν υπάρχει ή έχει μειωθεί στο ελάχιστο.

Το μυστικό στην όλη υπόθεση είναι να μπορείς να πουλάς τα δικά σου προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να μειώνεται η καλή πίστη των εγγεγραμμένων στην λίστα σας. Η καλή πίστη είναι συνάλλαγμα. Είναι ότι σημαντικότερο υπάρχει στο email marketing αλλά και στο Internet marketing γενικότερα.

Εδώ θα δείτε πως μπορείτε να διατηρήσετε την ισορροπία μεταξύ των προσπαθειών πώλησης και της καλής πίστης των εγγεγραμμένων χρηστών στην λίστα των newsletter σας. Όταν υπάρχει μία τέτοια ισορροπία, τα χρήματα από τις πωλήσεις μέσω του internet γίνονται μία πολύ εύκολη υπόθεση.

Δημιουργήστε τη δική σας αξιόπιστη λίστας newsletter για το email marketing

Που θα πρέπει να δώσετε βάρος στην ποσότητα ή την ποιότητα της λίστας αυτής.

Η επιτυχία του e-mail marketing είναι η δημιουργία μιας ποιοτικής λίστας newletter. Τι είναι όμως αυτό που ορίζει μια λίστα από e-mails ως ποιοτική;

Αυτό που θα πρέπει πάντα να θυμάστε είναι πως η λίστα αυτή θα περιλαμβάνει ανθρώπους, οι οποίοι έχουν ανάγκες, φόβους, επιθυμίες και δεν είναι σωστό να τους βάλουμε ταμπέλες του στυλ, καλώς πελάτης και όχι τόσο καλώς πελάτης.

Στο email marketing όταν μιλάμε για ποιότητα, εννοούμε την ικανότητα ενός εγγεγραμμένου στην λίστα μας, να μπορεί:

α. να διαβάσει

β. να ανταποκριθεί

γ. να εμπλακεί

σε ένα email που θα λάβει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Όταν λοιπόν στέλνουμε ένα e-mail στην λίστα μας ένα ποσοστό θα το διαβάσει. Ένα ποσοστό από αυτούς που θα το διαβάσουν θα ανταποκριθούν κάνοντας click στο link που θα βρει στο e-mail και ένα ποσοστό από αυτούς θα εμπλακούν αγοράζοντας κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που πουλάμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Μην ξεχνάτε ότι όσο πιο κοντά στο προφίλ αυτού που θα διαβάσει είμαστε τόσο ποιο εύκολα θα ανταποκριθεί και θα εμπλακεί βρίσκεται κάποιος και τόσο ποιοτικότερος είναι για την λίστα μας.

Ας υποθέσουμε πως στέλνετε ένα e-mail στην λίστα σας, το οποίο θα ανοιχτεί και θα διαβαστεί από το 80% των ατόμων της λίστας. Το 45% θα κάνουν click στο link του e-mail και το 3 – 5% θα αγοράσει κάποιο προϊόν από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Τι συμβαίνει με το ποσοστό που δεν θα ανοίξει και δεν θα διαβάσει το e-mail που του στείλατε; Το ποσοστό αυτό αντιπροσωπεύει ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονταν από την αρχή ή δεν έχουν προετοιμαστεί ώστε να περιμένουν τα e-mail σας με ανυπομονησία.

Στην πρώτη περίπτωση είτε έχουν έρθει από λάθος πηγή ή έχουν ανταποκριθεί σε λάθος αντάλλαγμα. Όπως και να έχει, πρόκειται για ανθρώπους που δεν ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε και δεν έχουν θέση στην λίστα σας.

Όσο λιγότερους τέτοιους ανθρώπους περιέχει μία λίστα, τόσο πιο ποιοτική είναι. Με λίγα λόγια, αυτό που μετράει στο email marketing δεν είναι το μέγεθος της λίστας αλλά η ποιότητα των ατόμων που αποτελείται η λίστα αυτή.

Στην δεύτερη περίπτωση πρόκειται για ανθρώπους που έχουν χάσει την καλή τους πίστη προς το ηλεκτρονικό σας κατάστημα και αγνοούν πλέον τα e-mail που τους στέλνετε. Πρόκειται για το πιο συνηθισμένο λάθος στο e-mail marketing.

Θα πρέπει να κάνετε κανόνα σας στο email marketing ότι η καλή πίστη είναι σαν συνάλλαγμα. Όσο καλλιεργείται, τόσο περισσότερο αποδίδει.

Τι είναι όμως αυτό στο email marketing που επηρεάζει την ποιότητα; Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα της λίστας σας είναι η πηγή των επισκέψεων και το αντάλλαγμα που προσφέρετε για να εγγραφτεί κάποιος στη δική σας λίστα των newsletter.

Πως χτίζεις μία ποιοτική λίστα με e-mails

Οι παράγοντες που διαμορφώνουν μία ποιοτική λίστα είναι δύο:

α. Η πηγή των επισκέψεων

β. Το αντάλλαγμα

Με πολύ απλά λόγια από πού προέρχονται οι επισκέπτες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και τι αντάλλαγμα τους προσφέρετε για να γίνουν μέρος της λίστας των newsletter σας.

Ας εξετάσουμε λοιπόν το πρώτο κομμάτι. Τις πηγές επισκεψιμότητας σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η πηγή των επισκέψεων σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα αυτών που εγγράφονται στη λίστα των newsletter σας. Ας δούμε λοιπόν τις πηγές επισκεψιμότητας σε κατάταξη ως προς την ποιότητά τους.

1. Syndication

Πρόκειται για επισκέπτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα που πουλάτε στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν τα προϊόντα αυτά και έχουν αποδεδειγμένα αγοράσει αντίστοιχα όμοια προϊόντα πρόσφατα.

2. Endorsed Traffic

Πρόκειται για επισκέψεις που προέρχονται από συστάσεις. Το συγκεκριμένο είδος φέρνει πολύ ποιοτικούς επισκέπτες.

3. Pay Per Click Advertising

Οι γνωστές διαφημίσεις του Google Adwords και οι Facebook Ads.

4. SEO – Μηχανές αναζήτησης

Είναι όλες οι οργανικές επισκέψεις που έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα από τις μηχανές αναζήτησης. Πολύ σημαντικές σε ποσότητα όχι όμως και τόσο ποιοτικές.

5. Social Media

Οι επισκέψεις που προέρχονται από το Facebook, το Twitter και άλλα social media. Μέχρι στιγμής δεν μπορούμε να πούμε ότι δίνουν και πολύ ποιοτικές επισκέψεις.

Ποιο είναι το ιδανικό αντάλλαγμα που θα πρέπει να προσφέρετε.

Το αντάλλαγμα που θα πρέπει να προσφέρετε σε όσους εγγραφούν στην λίστα των newsletter σας παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ποιότητα της λίστα σας αλλά και στο ποσοστό αυτών που θα γραφτούν από τις συνολικές επισκέψεις στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Το αντάλλαγμα μπορεί να είναι:

1. Ένα ολιγοήμερο ταξίδι.

Για παράδειγμα κληρώσετε ένα ταξίδι σε πελάτες που θα εγγραφούν στη λίστα .

2. Μία ποσοστιαία έκπτωση

Να δώσετε ένα εκπτωτικό κουπόνι επί τις % για πρώτη του ή την επόμενη αγορά που θα κάνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Τώρα θα προσπαθήσουμε να δούμε πως θα διαπιστώσουμε πιο είναι το ιδανικό αντάλλαγμα για την αγορά που δραστηριοποιείστε. Πρώτα από όλα πρέπει να διαπιστώσετε ποια είναι η μεγαλύτερή επιθυμία των υποψήφιων πελατών σας.

Αν πραγματικά θέλετε να δείτε ποια είναι η μεγαλύτερη επιθυμία των πελατών σας μην προσπαθείτε να μαντέψετε διαβάστε προσεκτικά blogs, forums, δείτε τις απορίες τους, γίνετε μέλος της κοινότητας τους. Αν δεν τους γνωρίζετε δεν θα μπορέσετε να τους βοηθήσετε.

Το να γνωρίζετε ποια είναι η πραγματική τους επιθυμία, θα σας βοηθήσει στο πως θα τους προσεγγίσετε μέσα από τα e-mail σας και πιθανότατα θα βρείτε και μία πολύ καλή λύση σχετικά με το αντάλλαγμα που θα πρέπει να του δώσετε.

Πιο είναι το μεγαλύτερο τους πρόβλημα και πως μπορώ να τους βοηθήσω άμεσα;

Στην αγορά του internet marketing, το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν ξεκινάνε. Γιατί δεν ξεκινάνε; Γιατί παθαίνουν παράλυση από τον όγκο των πληροφοριών.

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή e shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών