Αύγουστος 5 2011
Σχόλια: Comments Off

Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ευκαιρίες που ανοίγονται

to-ilektroniko-emporio-kai-oi-efkeries-poy-anoigontai

Εν μέσω κρίσης, παρακολουθούμε μία τεράστια αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Και δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι αυτό συμβαίνει σε περίοδο οικονομικής δυσπραγίας και ανασφάλειας. Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι η κατάλληλη μαγιά για την ζύμωση των μελλοντικών τρόπων συναλλαγών και αγορών. Και δεν είναι μόνο το μέλλον. Είναι ήδη το παρόν και αναμένεται ακόμα μεγαλύτερη αύξηση στα επόμενα χρόνια.

Τί είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο;

Με τον όρο ηλεκτρονικό εμπόριο, αναφερόμαστε στη διαδικασία προβολής, προώθησης και πώλησης υλικών αγαθών και υπηρεσιών, μέσω του Internet, καθώς και την μεταφορά και παράδοση τους σε χώρο του πελάτη. Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εξίσου σημαντικό εργαλείο για πωλήσεις χονδρικής και λιανικής. Η χρήση του προτιμήθηκε από τις μεγάλες εταιρίες χονδρικής ώστε να έχουν καλύτερη συνεργασία με τους πελάτες τους, ενώ τα τελευταία χρόνια βλέπουμε μία ραγδαία αύξηση του λιανικού τμήματος των ηλεκτρονικών πωλήσεων, με εκατοντάδες ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα, να κάνουν … χρυσές δουλειές!

Πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου

Τα πλεονεκτήματα που έχουν κάνει τις ηλεκτρονικές αγορές τόσο δημοφιλής, σχετίζονται άμεσα με τη ραδγαία αύξηση της διείσδυσης του Internet στα σύγχρονα σπίτια. Πατώντας πάνω σε αυτό το πολύ γερό θεμέλειο, οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται:

την δυνατότητα του να έχουν πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων σε πολύ εκλυστικές τιμές, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να στοκάρουν πολλά προϊόντα και να έχουν μεγάλη αποθήκη. Έτσι, μπορούν να κάνουν πολύ καλές τιμές ενώ το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνονται, εκτοξεύεται, ξεπερνώντας τα γεωγραφικά όρια ενός φυσικού καταστήματος. Ο καταστηματάρχης μπορεί πολύ εύκολα να απευθυνθεί σε αγοραστές σε Ελλάδα και Ευρώπη, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος γι αυτό

τη δυνατότητα να μην υπάρχει φυσικό κατάστημα, άρα και πάγια έξοδα βιτρίνας, ενοικίων, μισθοδοσίας κ.λ.π., κάτι που κάνει πολύ ανταγωνιστικές τις τιμές των προϊόντων που διατίθενται από ηλεκτρονικά καταστήματα

τη δυνατότητα πλήρους παρουσίασης όλων των προϊόντων και υπηρεσιών, με αναλυτικά χαρακτηριστικά για το καθένα, πολυμεσικό υλικό, φωτογραφίες, βίντεο κ.λ.π. Είναι πολύ φυσικό για έναν πωλητή να μην γνωρίζει τα πλήρη χαρακτηριστικά όλων των προϊόντων του και να μην έχει το κατάλληλο πολυμεσικό υλικό για την προώθησή τους. Έτσι το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να λειτουργήσει ως ένα είδος “εγκυκλοπαίδειας”, δηλαδή μία βάση δεδομένων με τα πλήρη συνοδευτικά στοιχεία κάθε προϊόντος. Με τον τρόπο αυτό οι αγοραστές είναι πλήρως ενημερωμένοι για τα χαρακτηριστικά των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρονται, άρα θα προτιμήσουν να επισκεφτούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

την ανάπτυξη μίας πιο προσωπικής σχέσης, με την έννοια των προσφορών και μόνιμων εκπτώσεων που μπορούν να κάνουν οι καταστηματάρχες στα μέλη τους και τους καλούς πελάτες τους

τις πολύ καλές τιμές ηλεκτρονικής διαφήμισης και προώθησης, που έχουν εξίσου και καλύτερα αποτελέσματα από τις κλασικές διαφημιστικές καμπάνιες, με πολύ χαμηλότερο κόστος

την πολύ σημαντική αύξηση της ασφάλειας των συναλλαγών που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια

Πώς μπορεί κάποια επιχείρηση να το εκμεταλλευτεί;

Υπάρχουν δύο διαφορετικές σχολές κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων. Από τη μία βρίσκονται αυτά που είναι εύκολα για τον κατασκευαστή και δύσχρηστα για τον πελάτη και τον επισκέπτη (με χρήση παλαιότερων τεχνολογιών) και από την άλλη βρίσκουμε τα υπερ-σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα, με απεριόριστες δυνατότητες και μεγάλες αποδόσεις, που είναι δύσκολα για τον κατασκευαστή αλλά εύχρηστα και λειτουργικά για τον πελάτη και τον επισκέπτη.

Έτσι, γίνεται αντιληπτό, ότι αν θέλουμε αποτελέσματα, πρέπει να εμπιστευτούμε έμπειρους ειδικούς του χώρου του ηλεκτρονικού εμπορίου, που θα μας παρέχουν ένα ολόκληρο πακέτο σύγχονου ηλεκτρονικού καταστήματος, προώθησης, διαφήμισης και συμβουλών marketing.

Πηγή: www.cityworld.gr

Εμπιστευτείτε την εμπειρία της Plushost.gr για να αποκτήσετε ηλεκτρονικό κατάστημα. Δείτε τα χαρακτηριστικά της προσφοράς μας για την κατασκευή e shop.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών