Ιούνιος 20 2015

Πως να προστατευτείτε από τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών

  Πως να προστατευτείτε από τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών Οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρονικών καταστημάτων φοβούνται τις αντίστροφες χρεώσεις των πιστωτικών καρτών. Χρειάζεται μόνο μια φορά για έναν έμπορο να ρωτήσει την χρέωση για να σταματήσει πιθανόν μια δεύτερη να συμβεί.  Ευτυχώς, αν προετοιμαστεί εκ των προτέρων θα αποφύγει μια τέτοια χρέωση, που δεν […]


Ιούνιος 11 2015

8 τρόποι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο

8 τρόποι για τους οποίους οι επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο Ξεκινώντας μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι γρήγορη, σχετικά εύκολη, και όχι πολύ ακριβή. Αλλά με ένα ποσοστό 80% αποτυχίας, είναι πιο δύσκολο για τους επιχειρηματίες να δημιουργήσουν ένα πετυχημένο site από όσο φαντάζονται. Παρά το γεγονός ότι κάθε νέα επιχείρηση είναι μοναδική, […]


Ιούνιος 6 2015
Κατηγορία:
Intrenet marketing

Απώλειες πωλήσεων χωρίς τη λειτουργία του Email Marketing

  Απώλειες πωλήσεων χωρίς τη λειτουργία του Email Marketing Όταν στέλνετε ένα σωστό μήνυμα μέσω email marketing, είναι σαν να έχετε πατήσει το γκάζι σε ένα σπορ αυτοκίνητο. Αυτό είναι μια καλή αρχή. Στην πραγματικότητα, απ’ όλους τους τρόπους που έχετε για να αυξήσετε τις προοπτικές και τις πωλήσεις σας, το email marketing είναι η […]


Μάϊος 26 2015
Κατηγορία:
Intrenet marketing

7 Τρόποι για επιτυχημένο Content Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο

    Τρόποι για επιτυχημένο Content Marketing στο ηλεκτρονικό εμπόριο Το περιεχόμενο του marketing μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις τόσο στην αύξηση κυκλοφορίας της ιστοσελίδας, όσο και στην αύξηση των πραγματικών πωλήσεων. Μπορεί όμως να είναι ακριβό, δύσκολο να εκτελεστεί, αργό, και κάπως δύσκολο να μετρηθεί. Ευτυχώς όμως υπάρχουν τουλάχιστον επτά πράγματα που οι έμποροι […]


Μάϊος 18 2015
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop

10 Τρόποι για να αυξήστε την ταχύτητα του website σας

Η ταχύτητα λήψης των sites ηλεκτρονικού εμπορίου έχει βελτιωθεί σημαντικά με την πάροδο των ετών, λόγω της ευρύτερης και ταχύητερης εξυπηρέτησης του Διαδικτύου. Πολλοί έμποροι λιανικής πώλησης εξακολουθούν όμως να πασχίζουν στο να κάνουν τα site τους να τρέχουν πιο γρήγορα. Η ατυχής αλήθεια είναι ότι οι έμποροι λιανικής μπορούν να σχεδιάσουν μια ιστοσελίδα φιλική […]


Αύγουστος 6 2014

Προσφέρετε στον πελάτη επιλογές όταν βρίσκεται στο ταμείο

Για να ελαχιστοποιήσετε την εγκατάλειψη καλαθιών στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, μην υποχρεώνετε τους πελάτες να δημιουργήσουν λογαριασμό ή να κάνουν login πριν αγοράσουν. Αντ’ αυτού, χρησιμοποιήστε τα στοιχεία του πελάτη από τη διαδικασία που περνάει στο ταμείο, για να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό εκ μέρους του. Τα στοιχεία του λογαριασμού αυτού μπορούν να παρουσιαστούν στη σελίδα […]


Αύγουστος 4 2014
Κατηγορία:
Κατασκευή e-shop

Χρησιμοποιήστε βασικούς δείκτες απόδοσης

Εξερευνήστε τα στατιστικά στοιχεία το καταστήματός σας Χρησιμοποιήστε βασικούς δείκτες απόδοσης για να ελέγχετε και να βελτιώνετε την επιχείρησή σας. Καθορίστε αυτούς που είναι σχετικοί με το αντικείμενό σας και φροντίστε να είναι άμεσα διαθέσιμοι σε πίνακα ή αποθηκευμένες αναφορές. Χρησιμοποιήστε τους καθημερινά για να παρακολουθείτε τυχόν προβλήματα, ευκαιρίες και βελτιώσεις. Υπάρχουν δεκάδες δείκτες (KPIs) […]


Ιούνιος 5 2014

Οι Online πωλήσεις στην Ευρώπη θα έχουν αυξηθεί σε € 233.9bn το 2018

Οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη αναμένεται να αυξηθούν με μέσω ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 12% για την περίοδο 2013 – 2018. Αυτό θα οδηγήσει την αγορά του λιανικού εμπορίου να κάνει συναλλαγές αξίας € 233 900 000 000 μέχρι το 2018. Αυτή η αύξηση προβλέπετε ότι θα γίνει επειδή θα αυξηθούν οι αγορές που […]


Φεβρουάριος 19 2014
Κατηγορία:
Uncategorized

5th Distance Selling & E-commerce Conference

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, το Marketing Week, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) και τον GRECA – Greek eCommerce Association διοργανώνουν το Distance Selling & e-Commerce Conference, την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014, στο Αμφιθέατρο – Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη. Το φετινό 5th Distance Selling & E-commerce Conference με […]


Δεκέμβριος 31 2013

Αποτελέσματα Ετήσιας Έρευνας E-Shops 2013-2014

Τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου ανακοίνωσε το ELTRUN, όπου προκύπτει ανάπτυξη του κλάδου 25%. Δείτε το σχετικό αρχείο εδώ.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών