Σεπτέμβριος 16 2011
Σχόλια: Comments Off

Ανάλυση λέξεων κλειδιών για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα

analysis-lekseis-kleidia-hlektroniko-katastima

Αυτό που ονομάζουμε keyword search και analysis είναι το κλειδί για να δημιουργήσετε μεγάλη ροή επισκεπτών σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Οι keywords, είναι οι λέξεις-κλειδιά που θα εισάγει κάποιος σε μία μηχανή αναζήτησης, όταν ψάχνει για κάποια προϊόντα/υπηρεσίες.

Η μελέτη των keywords, δίνει την δυνατότητα να ρυθμίσετε τις σελίδες σας με Search Engine Optimization τεχνικές (SEO), ώστε το site σας να καταταχτεί ψηλά από τις μηχανές αναζήτησης, για τις keywords που επιλέξατε να στοχεύσετε. Ο στόχος σας όταν κάνετε keyword ανάλυση, είναι να δημιουργήσετε μία μεγάλη λίστα από λέξεις-κλειδιά οι οποίες:

1. Θα φέρουν επισκέπτες στο website σας, οι οποίοι θα ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρετε (targeted traffic)

2. Εισάγονται στις μηχανές αναζήτησης αρκετά συχνά

3. Δεν είναι πολύ ανταγωνιστικές, ώστε η υψηλή κατάταξη σε αυτές τις λέξεις-κλειδιά να μοιάζει απίθανη

Οι keywords χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: Τις short tail και τις long tail keywords. Οι short tail είναι keywords που αποτελούνται από 1 η 2 λέξεις όπως για παράδειγμα: «προσωπικός υπολογιστής». Οι long tail είναι keywords που αποτελούνται από 3 λέξεις ή και περισσότερες όπως: «τηλέφωνο apple iphone 4g».

Τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι μισές αναζητήσεις παγκοσμίως γίνονται για short tail keywords, ενώ οι υπόλοιπες μισές για long tail. Σε γενικές γραμμές μπορούμε να πούμε ότι οι short tail keywords είναι λιγότερες, πιο γενικές, έχουν μεγαλύτερο αριθμό αναζητήσεων, αλλά δίνουν χαμηλό conversion rate. Από την άλλη οι long tail keywords, είναι περισσότερες, πιο ειδικές και για αυτόν τον λόγο δίνουν υψηλό conversion rate.

Στο παράδειγμά μας, αν έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει κινητά τηλέφωνα, η keyword «κινητά τηλέφωνα» θα σας φέρει περισσότερους επισκέπτες από την λέξη-κλειδί «κινητά τηλέφωνα apple iphone 4g », όμως η δεύτερη θα έχει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό μετατροπής αφού θα σας φέρει targeted traffic.

Υπάρχουν αρκετά εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια πολύ ποιοτική keyword list, όμως τα πάντα ξεκινάνε από το μυαλό. Ξεκινήστε να δημιουργείτε την λίστα σας απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:

• Ποιες keywords θα εισάγει κάποιος σε μία μηχανή αναζήτησης ώστε να σας βρει;

• Ποιοι είναι οι επισκέπτες σας;

• Τι προσπαθούν να βρουν;

• Ποια λύση προσφέρει το website σας;

• Υπάρχουν παράλληλες αγορές με το θέμα του site σας;

Η απάντηση σε αυτές τις ερωτήσεις θα σας δώσει έναν σεβαστό αριθμό keywords για να ξεκινήσετε. Ένα παράδειγμα θα βοηθήσει.

Αν κάποιος ψάχνει για να αγοράσει ένα κινητό τηλέφωνο, μην εξαντλείτε την έρευνά σας γύρω από τις λέξεις-κλειδιά που αφορούν το κινητό τηλέφωνο. Αυτός που ψάχνει για κινητό τηλέφωνο, στην ουσία δεν ψάχνει για κινητό τηλέφωνο, αλλά ψάχνει να βρει πως θα βρεί τρόπο για να επικοινωνήσει.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών