Φεβρουάριος 19 2014
Κατηγορία:
Uncategorized
Σχόλια: Comments Off

5th Distance Selling & E-commerce Conference

5th-Distance-Selling-E-commerce-Conference

Για πέμπτη συνεχή χρονιά, το Marketing Week, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Πωλήσεων από Απόσταση και Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΠΑΜ) και τον GRECA – Greek eCommerce Association διοργανώνουν το Distance Selling & e-Commerce Conference, την Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014, στο Αμφιθέατρο – Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας Εξέλιξη. Το φετινό 5th Distance Selling & E-commerce Conference με τίτλο “From Multichannel to Omnichannel: Creating integrated retail experiences” θα εστιάσει στη δημιουργία ολοκληρωμένων λιανεμπορικών εμπειριών για τους καταναλωτές αξιοποιώντας όλα τα διαθέσιμα κανάλια εμπορίου, φυσικά και ηλεκτρονικά.

Θεματολογία

Το 5th Distance Selling & E-commerce Conference θα φιλοξενήσει κορυφαίους διεθνείς ομιλητές που θα παρουσιάσουν cases και βέλτιστες πρακτικές από τη διεθνή αγορά. Παράλληλα, θα φιλοξενήσει βέλτιστες πρακτικές από την ελληνική αγορά.

Το συνέδριο θα εστιάσει στην παρακάτω θεματολογία:

  • Βελτίωση οργανωτικής δομής και χάραξη στρατηγικής multichannel-omnichannel
  • Στρατηγικές μετάβασης του παραδοσιακού λιανεμπορίου στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου
  • Κατανόηση των καταναλωτών που έρχονται σε επαφή και συναλλάσσονται με λιανεμπόρους με διαφορετικές και πολλαπλές πλατφόρμες- η ανάπτυξη του mobile και των tablets
  • Η μίξη των insights σε όλα τα κανάλια πώλησης με σκοπό τη βελτιστοποίηση της καταναλωτικής εμπειρίας
  • Βελτίωση στρατηγικών customer engagement και προσαρμογή των επιχειρήσεων, με στόχο την ευέλικτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση του multichannel shopper
  • Διερεύνηση αποτελεσματικών στρατηγικών eCommerce και mCommerce
  • Αποτελεσματικές στρατηγικές για ενίσχυση των conversion rates
  • Εξατομίκευση της λιανεμπορικής εμπειρίας σε διαφορετικά κανάλια πώλησης
  • Επίτευξη ενιαίας παρουσίας και εικόνας του brand σε διαφορετικά κανάλια πώλησης
  • Η ενσωμάτωση των social media και η επίδραση του social networking στην αγοραστική εμπειρία. Ανεύρεση νέων πελατών μέσω social media.
  • Αποτελεσματικό Marketing: Εmail marketing, Affiliate Marketing, SEO, retargeting
  • Αποτελεσματικός σχεδιασμός παρουσίας σε web, mobile και tablet για βελτίωση του περιβάλλοντος αγορών – usability
  • Η χρήση των πολλαπλών πλατφορμών πώλησης ως μέσο διεθνούς επέκτασης

 

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα που δραστηριοποιούνται ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν στο Distance Selling και το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και στους προμηθευτές τους. Συγκεκριμένα, το συνέδριο καλεί να παρακολουθήσουν όλα τα ανώτατα και ανώτερα στελέχη που ειδικεύονται σε marketing, business development, πληροφορική, εξυπηρέτηση πελατών, προμήθειες, e-commerce, multichannel marketing, direct marketing, logistics, έρευνα αγοράς από τους παρακάτω κλάδους: Λιανεμπόριο, Τουριστικών Υπηρεσιών, Φιλοξενίας, Μεταφορών/ Ταχυδρομικών Υπηρεσιών, Τραπεζικών Υπηρεσιών, Τηλεπικοινωνιών, Ηλεκτρονικών/ Πληροφορικής, Θεάματος, Internet.

Κλείσιμο



 

Περιοχή πελατών